Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä en usko mitään asiaa heti/kertakuulemalta. Esimerkiksi tuo

Vierailija
04.10.2006 |

eilinen Farenheit 9/11 herättää kyllä ajatuksia, mutta en minä sitäkään ihan totena pitäisi. Propagandaa. Kyllä pienen ihmisen on vaikeaa tietää totuutta tässä maailmassa..Mutta on toki hyvä, että on asioita, joihin uskoo. Itse en usko oikein mihinkään.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joukkotuhoaseita ei vieläkään ole löytynyt. Öljyä he halusivat. Bush jr. on sopiva sätkynukke, hän hyppii oikeista naruista vedettäessä.

Vierailija
2/5 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP sitten katsoa kahteen kertaan tuo dokkari;) Nojoo, onhan se " dramatisoitu" , mutta asia on oikea. Ja Moorella hyvin argumentoituja väitteitä ja TIETOA takanaan. Usassa aika hyvin " hallittua" valtaapitävien taholta tuo tieto. Asuessani Usassa ihmettelin, kuinka hankalaa tv:n uutisista oli saada mitään informaatiota maata koskevista asioista, puhumattakaan kansainvälisistä asioista. Uutiset olivat joko _Hyvin_ paikallisia tai niukkoja, tuli ikävä kyllä Suomen uutisia. Harmittaa kyllä sikäläisten ns. " köyhien" asemaa, joilla ei varaa internettiin (hyvä jos ruokaan). Varsinainen propagandalla hallittu maa, silloin kyllä tuli mieleen vanhan Neuvostoliiton koneisto. Ja Lippuvala 5-vuotiaasta asti esikoulussa tai koulussa, hmm.. Seisten ja käsi sydämellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sille itselleen on merkityksellinen. Paitsi KIOTOn sopimus, joka ei erityisemmin USAta kiinnosta, koska painivat itse vakavien ympäristö-

ongelmien kanssa ja eivät pystyisi ko. sopimuksen ehtoja täyttämään.

Nytkin ne lobbaavat YK:n pääjohtajaksi mieleistään henkilöä joka nyt ihan sattumalta?? on jo nyt voittanut useita alustavia pääjohtajaäänestyksiä.

Vierailija
4/5 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kioton ympäristösopimus on kyllä järkyttävä asia...Usa on pahimpia saastuttajia tässä maailmassa missä elämme (ja ei, en ole edes ympäristöhörhö:) ), ja silti cowboy-bush sanoo ettei ainakaan heidän maansa mitään saastetta tuota, tai ainakaan laita rahaa pöpön poistamiseen. huh. Ja muuten; Kamalaa, respektit Kalifornian Arskalle.

Vierailija
5/5 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siten tukevat järjestelmää joka eriarvoistaa ihmisiä ja joka itseasiassa on juuri heille itselleen vahingollinen.

Samten Irakin joukkotuhoaseet, niin niitähän ei sitten olutkaan, ninkuin kaikki tässävaiheessa jo tietääkin..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä