Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka pitää James Bond elokuvista?

Vierailija
21.09.2015 |

Kuka pitää James Bond elokuvista?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiologisten tutkimusten mukaan James Bond on kulttuuri-ilmiö, josta pitävät Suomessa kaikkien yhteiskuntaluokkien edustajat: http://www.hs.fi/sunnuntai/a1409888224482 Tämän olen huomannut ihan omassa elämässänikin. Kun nimittäin tapaan duunareiksi ryhtyneitä lapsuudenkavereitani, fiilistelemme paljon näitä lapsuutemme lempielokuvia. Monesta muusta asiasta emme saa yhteistä juttua aikaiseksi (Salkkarit, kirjallisuus, formulat, maantiepyöräily, dokaaminen, vskihifistely) mutta James Bondista saamme.

Vierailija
2/7 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin. Minusta Bondit ovat hyvää viihdettä, kiva yhdistelmä toimintaa ja komediallisia elementtejä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki??

Vierailija
4/7 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää. Mies ei ole sexy . N 22

Vierailija
5/7 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sosiologisten tutkimusten mukaan James Bond on kulttuuri-ilmiö, josta pitävät Suomessa kaikkien yhteiskuntaluokkien edustajat: http://www.hs.fi/sunnuntai/a1409888224482 Tämän olen huomannut ihan omassa elämässänikin. Kun nimittäin tapaan duunareiksi ryhtyneitä lapsuudenkavereitani, fiilistelemme paljon näitä lapsuutemme lempielokuvia. Monesta muusta asiasta emme saa yhteistä juttua aikaiseksi (Salkkarit, kirjallisuus, formulat, maantiepyöräily, dokaaminen, vskihifistely) mutta James Bondista saamme.

Kuuluuko formulat mielestäsi näihin duunareiden mielenkiinnonkohteisiin? Maailman paraspalkkaisin laji, ja muutenkin erittäin kallis.

Vierailija
6/7 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä edes siitä JB:sta, joka esiintyy Ian Flemingin kirjoissa. Liian pöyhkeä, ylimielinen ja elitistinen tyyppi minun makuuni. Ja ne vanhat leffat ovat nykyään lähinnä vitsejä. Uusia en tunnekaan.

Vierailija
7/7 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 10-vuotias poika ainakin 😊

Kyllä mieskin niitä katsoo pojan kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan