Naapuri stalkannut minua auton rekisteritietojen maksullisten palveluiden kautta
Eikö minulle olisi kaiken maan ja taivaan välisen oikeustajun mukaan toimitettava tiedonanto naapurista
Kommentit (13)
1, Naapuri asiakseen maksaa 6 euroa tiedoista, mistä moinen uteliaisuus, Ken on rotta. ap
Mistä sen tietää että joku on stalkannu noin?
Vierailija kirjoitti:
Mistä sen tietää että joku on stalkannu noin?
Siitä että lääkkeet on loppu?
Vierailija kirjoitti:
1, Naapuri asiakseen maksaa 6 euroa tiedoista, mistä moinen uteliaisuus, Ken on rotta. ap
Ei noin paljoa maksa.
Koen turvallisuuteni sen verran uhatuksi, että tuo rotta olisi hyvä eliminoida. ap
Vierailija kirjoitti:
Koen turvallisuuteni sen verran uhatuksi, että tuo rotta olisi hyvä eliminoida. ap
Tee rikosilmoitua siitä, että joku on käyttänyt laillista rekisterinumerohakupalvelua.
Kun pyytää reksisteriselosteen trafista, niin kyllä kai siinä kuuluisi olla tieto, kuka on tietoja käynyt kurkkimassa. Olipa sitten vaikka kuinka maksullisen ja virallisen väylän kautta niitä urkkinut. Näin ei vaan taida olla. Onko tämän uudentietsuojalain mukainen toiminta?
Olisiko kannattanut miettiä ennen kuin aloit tarjoamaan maksullisia palveluita.
Nuo on julkista tietoa. Samoin naapuri voi halutessaan käydä hakemassa sun verotiedot ja kaikkien oikeuskäsittelyjen tiedot tuomioistuimesta.
Nykyaikana huvittavaa kun jostain tällaisesta puhutaan stalkkaamisena, vaikka tosiasiassa laitetaan ihan itse paljon henkilökohtaisempaakin settiä vapaaehtoisesti someen kaiken kansan nähtäville.
Vierailija kirjoitti:
Nykyaikana huvittavaa kun jostain tällaisesta puhutaan stalkkaamisena, vaikka tosiasiassa laitetaan ihan itse paljon henkilökohtaisempaakin settiä vapaaehtoisesti someen kaiken kansan nähtäville.
Totta! On kuitenkin ihmisiä jotka tuohon ei ole lähtenyt.
Ihan laillista on kysyä. Maksu toki menee.