Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suolihuuhtelu jatkuvassa käytössä :/

Vierailija
21.09.2015 |

Suolihuuhtelu jatkuvassa käytössä :/

Olin 1,5 vuotta sitten paastolla viikon ja siinä paastopaketissa tuli mukana suolihuuhtelupussi ja ohjeet sen käyttöön. Minulla on aina toiminut vatsa erittäin huonosti, n. kerran viikossa (!)
No tilanne on nyt tämä että olen jäänyt koukkuun tuohon huuhteluun, se tunne kun saa vatsan "toimimaan" päivittäin, joskin keinotekoisesti, mutta kuitenkin on parantanut vointia niin paljon että en pysty lopettamaan sen käyttöä.

Kysyisinkin että onko jollain tietoa kuinka haitallista/vaarallista tämä voi olla?

Ja kyllä, olen elämäni aikana kokeillut kaikki mahdolliset vatsan toimintaa edistävät asiat :)

Jos olisi mahdollista saada asiallisia vastauksia niin olisin kiitollinen, tiedän sanomattakin että olen outo ja varmaan jopa sairasta jonkun mielestä tämä.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehtaa kertoa tästä lääkärille!

-ap

Vierailija
22/42 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 09:26"]

Suolinukka kiittää? Viitsisitkö vähän tarkentaa? Meneekö se pilalle tällaisesta? En ihan oikeasti tiedä näistä asioista mitään :( -ap

[/quote]

Ehkä sitten kannattaisi etsiä sitä tietoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt lopetat heti toiminnan, voi suolesi vielä pelastua

Vierailija
24/42 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei haloo nyt, ei suolihuuhtelua ole todellakaan tarkoitettu päivittäiseen käyttöön. En ole mikään alan asiantuntija, mutta käsittääkseni silloin tällöin tuo toimenpide on ok, esim. kerran kuussa, mutta jatkuvassa käytössä suolisto tulee siitä riippuvaikseksi, koska ei tietenkään enää kykene toimimaan normaalisti. Ja tosiaan, suoliston normaali bakteerikanta kärsii tuollaisesta rajusti. Ap, nyt järki käteen tuohon touhuun.

Vierailija
25/42 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelastua? Tietoa tuntuu teiltä löytyvän mutta ettekö voisi kertoa että miten se menee pilalle!?

-ap

Vierailija
26/42 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oletko sä nyt ap tosissas...?

Vierailija
27/42 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI toimi ilman keinotekoista tyhjennystä. Koko loppuelämä saat pelata tyhjennys pussiesi kanssa

Vierailija
28/42 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen tuota samaa. Ongelmani on että synnytyksessä vaurioitui joku hermotus alueella sillä tavoin etten tunne enää suolen olevan täynnä eikä mulle tule enää luonnollista paskahätää. Googlauksen mukaan tämä on ainut keino hoitaa asia joten en liikaa stressaa. Mitä haittaa tuosta voisi olla? Eikö ole haitallisempaa että kama jää sinne mädäntymään? 

Vierailija
29/42 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiat voi hoitaa myös luonnollisesti. Itse olen tottunut juomaan aamuisin puolipannua kahvia, vatsa alkaa tyhhentämään itseään siinä samalla

Vierailija
30/42 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen tosissani! Anteeksi tuhannesti mutta tällaisiakin idiootteja löytyy uskokaa tai älkää...

Vierailija
31/42 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyi kohtalotoveri siis, jotenkin helpottaa että on joku muukin tämän ongelman kanssa.. :)

-ap

Vierailija
32/42 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärit kuule näkee paljon ihmeellisempiäkin asioita, joten älä turhaa nolostele. Rohkeasti yhteys lääkäriin vain! 

Vierailija
33/42 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatko jotain seksuaalista nautintoa anuksen kanssa värkkäämisestä

Vierailija
34/42 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 jatkaa vielä. Myös lievä yliannos magnesiumia päivittäin auttaa jonkun verran suolen toimintaan, joka on mullakin aina ollut hidas myös ennen tätä synnytystapaturmaa. Otan iltaisin Magnex 375mg -tabletteja 2kpl. Kokeile. 

Vierailija
35/42 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaalista nautintoa!? No morjens, en todellakaan. On teilläkin kysymykset...

-ap

Vierailija
36/42 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV ei nyt ehkä ole ihan oikea paikka kysellä tällaista. Otapa nyt vaan sinne lääkäriin yhteyttä, jos olet vaivasi kanssa kerran tosissasi.

Vierailija
37/42 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuvasti tehtyä suolihuuhtelua ei suositella koska suolen oma toiminta heikkenee mutta jos mahas ei toimi muutenkaan niin en nää mitä menetät.
Suolinukkaa ei vesi tuhoo tietenkään.Voit hankkia huuhteluveden sekaan molkosan-nimistä maitohappovalmistetta jotta bakteeritasapaino pysyy kunnossa:)

Vierailija
38/42 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos 24!

-ap

Vierailija
39/42 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sitä suolta stimuloi toimimaan muuten kuin miten se toimii normaalisti, ei lopputulos ole kovin hyvä.
Jokuhan sinulla mättää. Joko et syö tai et liiku oikein. Joillekin se paskominen on myös koko ajan mielessä...

Vierailija
40/42 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrotko, ap, mitä syöt? Ruokavaliosi on ihan pielessä, jos vatsa ei toimi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän