Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suolihuuhtelu jatkuvassa käytössä :/

Vierailija
21.09.2015 |

Suolihuuhtelu jatkuvassa käytössä :/

Olin 1,5 vuotta sitten paastolla viikon ja siinä paastopaketissa tuli mukana suolihuuhtelupussi ja ohjeet sen käyttöön. Minulla on aina toiminut vatsa erittäin huonosti, n. kerran viikossa (!)
No tilanne on nyt tämä että olen jäänyt koukkuun tuohon huuhteluun, se tunne kun saa vatsan "toimimaan" päivittäin, joskin keinotekoisesti, mutta kuitenkin on parantanut vointia niin paljon että en pysty lopettamaan sen käyttöä.

Kysyisinkin että onko jollain tietoa kuinka haitallista/vaarallista tämä voi olla?

Ja kyllä, olen elämäni aikana kokeillut kaikki mahdolliset vatsan toimintaa edistävät asiat :)

Jos olisi mahdollista saada asiallisia vastauksia niin olisin kiitollinen, tiedän sanomattakin että olen outo ja varmaan jopa sairasta jonkun mielestä tämä.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 09:36"]

Teen tuota samaa. Ongelmani on että synnytyksessä vaurioitui joku hermotus alueella sillä tavoin etten tunne enää suolen olevan täynnä eikä mulle tule enää luonnollista paskahätää. Googlauksen mukaan tämä on ainut keino hoitaa asia joten en liikaa stressaa. Mitä haittaa tuosta voisi olla? Eikö ole haitallisempaa että kama jää sinne mädäntymään? 

[/quote]

Ei se sinne mätäne. Paitsi jo syö pelkkää lihaa.

Vierailija
42/42 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 10:07"][quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 09:36"]

Teen tuota samaa. Ongelmani on että synnytyksessä vaurioitui joku hermotus alueella sillä tavoin etten tunne enää suolen olevan täynnä eikä mulle tule enää luonnollista paskahätää. Googlauksen mukaan tämä on ainut keino hoitaa asia joten en liikaa stressaa. Mitä haittaa tuosta voisi olla? Eikö ole haitallisempaa että kama jää sinne mädäntymään? 

[/quote]

Ei se sinne mätäne. Paitsi jo syö pelkkää lihaa.
[/quote]

Kasvismateriaalihan se vasta käymään alkaa.

Ja ap mene lääkäriin. Pahimmassa tapauksessa sinulla saattaa olla kasvain paksusuolessa joka estää ulosteen normaalin kulun

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän