Minäpäs söinkin juuri Mignon-munan! Mitäs siihen sanotte?
Kommentit (51)
Siis sä olet upean rohkea, uskomaton, leikkisä ja luova! Olet varmaan hymysuu, älykäs humoristi ja tietysti kauniskin. Onnea!
Minä vasta kannoin kellarikerroksesta kaksi löytämääni viime vuoden halpamunaa olohuoneeseen. Löytö teki mut kyllä iloiseksi.
Sanon, että en tykkää niistä.
Savustin kalastamani lohen. Siitä tykkään.
Vierailija kirjoitti:
Siis sä olet upean rohkea, uskomaton, leikkisä ja luova! Olet varmaan hymysuu, älykäs humoristi ja tietysti kauniskin. Onnea!
Minä vasta kannoin kellarikerroksesta kaksi löytämääni viime vuoden halpamunaa olohuoneeseen. Löytö teki mut kyllä iloiseksi.
Hih, olipas ylitsevuotava arvio. Harvoin näkee tällä palstalla. Osta sinäkin mignon tässä lähipäivinä! Minä ostin Lidlistä! ap
Mä söin 2 oreotöhnämunaa. Muistin, että ne oli hyviä viime pääsiäisenä. Mutta nyt nämä 2 oli ihan tarpeeksi, ei tee enää mieli. Mignon ei petä koskaan, ostan vain niitä tästä lähtien.
Nam.... iski himo. Prisman karkkihylly kutsuu.
Oijoi sentään. Älkää nyt enempää syökö että mullekin jää jotain pääsiäiseksi.
Minäpä söin sellaisen ensi kertaa jo 70-luvulla.
Ne on parhaat, yhden voisi syödä.
Olet etuajassa. Ei kai sitå mämmiäkään vielä vedetä. Ei ole olemassa mitään pikkupääsiäistä (vrt. pikkujoulu) senkin ahne possu 🐷.
Kohta kaikki on hulluna hamstraamassa munia tämän "mainoksen" takia ja lapset saa virpoessa pelkkiä kylmiä katseita 😥. Jotain rajaa...
Vierailija kirjoitti:
Kohta kaikki on hulluna hamstraamassa munia tämän "mainoksen" takia ja lapset saa virpoessa pelkkiä kylmiä katseita 😥. Jotain rajaa...
Aika pitkälle viety ajatus yhdestä aloituksesta.
Vierailija kirjoitti:
Olet etuajassa. Ei kai sitå mämmiäkään vielä vedetä. Ei ole olemassa mitään pikkupääsiäistä (vrt. pikkujoulu) senkin ahne possu 🐷.
Olipa ilkeästi sanottu.
Vierailija kirjoitti:
Niin tosiaan mämmi. Juha mieto pääsee taas otsikoihin kertomaan mämmin syömisestään.
Vierailija kirjoitti:
Minäpä söin sellaisen ensi kertaa jo 70-luvulla.
Kunnioitettavaa.
no nyt sit mietin pitäiskö lähteä vielä kauppaan..
Niitä menee muutama joka pääsiäisenä😋🤎
Minä meinasin ostaa karkki, mutta en ostanutkaan. Ja hyvä niin.
Minä söin 100 g pähkinäsuklaalevyn. Hitto että katosi nopeasti. Toinen samankokoinen levy tummaa suklaata myöhemmäksi. Pitää imeskellä siitä ne palaset että kestää vähän kauemmin.