Pömppis naisella, mitä miehet ajattelee?
Onko rumaa? Muuten normaalikokoinen nainen, mutta maha vähän pömpöttää. Onko siis tää miesten mielestä ällöttävää vai pitäiskö olla lautavatsa mieluiten?
Kommentit (15)
Naisellahan kuuluu olla ainakin pieni "pömppömaha", siis taitaa olla ihan luonnon sanelema juttu? Kaljamaha on sitten erikseen.
Normaali pömppis on söpö ja siinä on hyvä pitää kättä, kun makoilee sängyssä :)
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 22:00"]Naisellahan kuuluu olla ainakin pieni "pömppömaha", siis taitaa olla ihan luonnon sanelema juttu? Kaljamaha on sitten erikseen.
[/quote]
En oo tämmöstä kuullut, että ois ihan tarkoituksenmukaisesti.. Mutta siis joo kaljamahat on ihan erikseen :D tarkoitin pömppiksellä nyt vaan sellaista pientä pömppöä alavatsassa :D ap
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 21:59"]Mitä välii pömppiksestä, viel vähemmän välii miesten mielipiteillä
[/quote]
No mä ajattelen tosi paljon sitä mitä muut musta ajattelee. Mulle on jotenkin tosi tärkeetä et mulla on hyvä vartalo ja just kun mulla on aina ollu semmonen pömppö ja se vaan häiritsee.. :/ ap
Mun mieheni mielestä pieni pömppis on söpö ja seksikäs. Kiva että mies diggailee vatsaani, erityisesti silloin on mukava kuulla positiivisia kommentteja kun itseä ärsyttää miksi en ole hoikempi (olen ihan normaalipainoinen mutta en mikään treenaaja), yleensä aina tiettyyn aikaan kuusta ;D
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 22:05"]
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 22:00"]Naisellahan kuuluu olla ainakin pieni "pömppömaha", siis taitaa olla ihan luonnon sanelema juttu? Kaljamaha on sitten erikseen. [/quote] En oo tämmöstä kuullut, että ois ihan tarkoituksenmukaisesti.. Mutta siis joo kaljamahat on ihan erikseen :D tarkoitin pömppiksellä nyt vaan sellaista pientä pömppöä alavatsassa :D ap
[/quote]
täytyyhän sitä rasvaa pikkasen olla, että lapsia kykenee saamaan. Jos kauhean laiheliini on, niin voi vaikuttaa jo hedelmällisyyteenkin.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 22:07"]Mun mieheni mielestä pieni pömppis on söpö ja seksikäs. Kiva että mies diggailee vatsaani, erityisesti silloin on mukava kuulla positiivisia kommentteja kun itseä ärsyttää miksi en ole hoikempi (olen ihan normaalipainoinen mutta en mikään treenaaja), yleensä aina tiettyyn aikaan kuusta ;D
[/quote]
Sulla on ihana mies! :) ap
En voi uskoa, että se haittaisi ketään miestä. Naisten omia kotkotuksia nämä on.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 22:08"][quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 22:05"]
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 22:00"]Naisellahan kuuluu olla ainakin pieni "pömppömaha", siis taitaa olla ihan luonnon sanelema juttu? Kaljamaha on sitten erikseen. [/quote] En oo tämmöstä kuullut, että ois ihan tarkoituksenmukaisesti.. Mutta siis joo kaljamahat on ihan erikseen :D tarkoitin pömppiksellä nyt vaan sellaista pientä pömppöä alavatsassa :D ap
[/quote]
täytyyhän sitä rasvaa pikkasen olla, että lapsia kykenee saamaan. Jos kauhean laiheliini on, niin voi vaikuttaa jo hedelmällisyyteenkin.
[/quote]
Nojoo, totta tääkin, mutta naisten alamahapömppö johtuu kyllä esim suolistosta ja kohdusta. :D
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 22:20"]En voi uskoa, että se haittaisi ketään miestä. Naisten omia kotkotuksia nämä on.
[/quote]
Niin kai sitten. Mutta kun joka puolella miehet puhuu kuinka naisen pitää olla kaunis ja hoikka ja urheilullinen ja fitness. Ja läskiä ei saa olla yhtään. Tuntuu vaan siltä et ei oo tarpeeks hyvä.. ap
Mun mielestä söpö.