Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysy mitä vaan bi-naiselta.

Vierailija
20.09.2015 |

Niin, nyt on mahdollisuutesi.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 20:30"]Mitä ajattelet bi-seksuaalista transmiehestä? :)
[/quote]
En mitään erityistä. Ihanaa vaan, jos voi olla oma itsensä. Puhutko itsestäsi?
Ap

Vierailija
22/42 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 20:34"]

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 20:30"]Mitä ajattelet bi-seksuaalista transmiehestä? :) [/quote] En mitään erityistä. Ihanaa vaan, jos voi olla oma itsensä. Puhutko itsestäsi? Ap

[/quote] Kyllä puhun :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 20:33"]

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 20:28"][quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 20:26"]Onko kivanpi panna menemään kolmen kivaa heteroa vai suositko kahdenkeskeistä homoseksiä? [/quote] En ole kokeillut kumpaakaan. Ap [/quote] No mitä helkuttaa. Oot bi, mutta et ole ollut kahdenkesken naisen kanssa? Wuuuut?

[/quote]

Minä olen 23-vuotias lesbo enkä ole ikinä ollut naisen kanssa. Wuuuut.

Vierailija
24/42 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 20:30"]Mitä ajattelet miehen vartalosta ja sukuelimistä suhteessa naiseen? Kiihottaako miehissä ja naisissa samat asiat vai eri asiat? Siis esim.karisma ja puheet vs. paljaan ihon näkeminen ja kosketus. 

-Mies 29v + 1v-
[/quote]
Molemmissa kiihottaa vartalo, mutta täysin vastakkaiset asiat. Naisessa pehmeys ja muodokkuus, miehessä kovuus ja jäntevyys ja lihaksikkuus. Molemmissa karisma on tärkeää. Pidän aika lailla samoista luonteenpiirteistä molemmissa sukupuolissa.
Ap

Vierailija
25/42 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko ensirakkautesi tyttö vai poika? Millaisessa tilanteessa ihastuit ekaa kertaa tyttöön ja ymmärsitkö heti että olet ihastunut vai ajattelitko ensin jotain muuta (ihailua häntä kohtaan tms)? 

Vierailija
26/42 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 20:32"]Oletko enemmän miehiin vai naisiin päin kallellaan, vai molempiin yhtä paljon? Oletko sinkku? Tuleeko sinulle kausia, jolloin olet enemmän kiinnostunut naisista ja välillä kausia, jolloin miehet kiinnostaa? (Mulle nimittäin tulee)

N26
[/quote]
Nimenomaan tulee noita kausia. En ole koskaan vielä ollut naisen kanssa, jotenkin en vaan ole ajautunut naisen kanssa mihinkään ystävyyttä pidemmälle, vaikka ihastuksia on usein. Tapailen tällä hetkellä miestä.
Ap

Vierailija
27/42 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petätäkö enemmän naisia kuin miehiä? Mikä on pisin suhteesi ja aika että että pettänyt. Ja oliko kumppanisi hetero.
Miltä tuntuu olla ihminen jota siedetään vähän paremmin kuin pedofiliiä, vietteletkö alaikäisiä?

Vierailija
28/42 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 20:32"]Mitä mieltä olet kristinuskosta? Oletko itse kristitty?
[/quote]
Olen kristitty. En sanoisi että kyseenalaistan uskoni, mutta uskonto on mulle vähän hankala aihe.
Ap

Vierailija
29/42 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 20:40"]

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 20:32"]Mitä mieltä olet kristinuskosta? Oletko itse kristitty? [/quote] Olen kristitty. En sanoisi että kyseenalaistan uskoni, mutta uskonto on mulle vähän hankala aihe. Ap

[/quote]

Muista, että kukaan muukaan ei ole täydellinen. Kaikilla on vääränlaisia ajatuksia jne. :) Kristityissä on paljonkin biseksuaaleja, älä vaan hylkää Jeesusta. :)

Vierailija
30/42 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 20:33"]Kumman sukupuolen kanssa panit ensin? Oliko vaikea siirtyä toiseen sukupuoleen? Onko suhtautumisessasi sukupuoliin jotain eroja, esim. jompaankumpaan helpompi ihastua romanttisesti, tai onko jompaakumpaa sukupuolta helpompi panna kasuaalisti ilman tunteita? Kumman kanssa haluaisit parisuhteeseen? Toteutatko erilaista roolia eri sukupuolten kanssa ollessasi? Millaisista miehistä tykkäät ja millaisista naisista? Voisitko olla bi-curious tytön kanssa joka ei ole koskaan ollut naisten kanssa ja ei ole varma onko lesbo? Yrittääkö heterotytöt usein uida liiveihin, vaikka kännissä? Ketkä kaikki tietävät biseksuaalisuudestasi?
[/quote]
En ole virallisesti "pannut" naisen kanssa, ja musta tuntuu että näytän niin heterolta että kukaan nainen ei koskaan kiinnostu musta. Ihastumiseni naisiin ovat ehkä tulisempia, joten pelkään olla edes naisen lähellä josta olen kiinnostunut. Mulla on siis lähes olematon kokemus naisista. Mulle on kuitenkin ollut lapsesta asti itsestäänselvyys olla kiinnostunut kummastakin sukupuolesta. Mulle olisi oikeastaan ihan sama mikä musta kiinnostuneen naisen suuntautuminen olisi jos olisin itsekin kiinnostunut, mutta tosiaan tapailen tällä hetkellä miestä. Lähimmät kaverit tietävät biseksuaalisuudestani, mutta se on tuntunut jotenkin niin osalta mua että olen vaan maininnut siitä ohimennen, en siis ikinä tullut niin sanotusti kaapista
Ap

Vierailija
31/42 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 20:34"]Kiihotutko jos kumppanisi virtsaa päällesi?
[/quote]
En, toisaalta en kyllä ole kokeillut sitäkään.
Ap

Vierailija
32/42 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 20:36"]Oliko ensirakkautesi tyttö vai poika? Millaisessa tilanteessa ihastuit ekaa kertaa tyttöön ja ymmärsitkö heti että olet ihastunut vai ajattelitko ensin jotain muuta (ihailua häntä kohtaan tms)? 
[/quote]
No en sanoisi että oli ensirakkaus, mutta ensisuudelma/kähmintä ja orgasmi tapahtuivat tytön kanssa. Selvä rakkaus sitten miehen kanssa. En ole oikein varma oliko tuo ensimmäinen ihastus, kyseessä oli kaveri ja oltiin todella nuoria. En oikein tiedä osasinko erottaa juuri tuollaisen ihailun ja ihastuksen toisistaan, muistan vain erittäin nuorena jo fantasioivani naisista. Mutta ajattelin että miehen kanssa kuuluu olla. Hankala selittää. :)
Ap

Vierailija
33/42 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 20:40"]Petätäkö enemmän naisia kuin miehiä? Mikä on pisin suhteesi ja aika että että pettänyt. Ja oliko kumppanisi hetero.
Miltä tuntuu olla ihminen jota siedetään vähän paremmin kuin pedofiliiä, vietteletkö alaikäisiä?
[/quote]
En ole pettänyt yhdenkään suhteeni aikana. Enkä viettele alaikäisiä. Mutta sun kannattaisi vähän sivistää itseäsi.
Ap

Vierailija
34/42 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi bi valehteli minulle meidän harrastaneen pussailua ja koskettelua kun olemme olleet ryyppäämässä? Itse tiedän ettei niin ole tapahtunut ja kun kysyin kavereiltani niin ei hekään olleet nähneet tai kuulleet mitään. Oliko tarkoitus ilmoittaa minulle näin haluavansa minun kanssani jotain seksuaalista?

Vierailija
35/42 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 21:00"]

Miksi bi valehteli minulle meidän harrastaneen pussailua ja koskettelua kun olemme olleet ryyppäämässä? Itse tiedän ettei niin ole tapahtunut ja kun kysyin kavereiltani niin ei hekään olleet nähneet tai kuulleet mitään. Oliko tarkoitus ilmoittaa minulle näin haluavansa minun kanssani jotain seksuaalista?

[/quote]

Ehkä haaveet meni liian pitkälle. Haaveili harrastaneensa kanssasi noita juttuja ja oli ihana kertoa kavereille että niin olisi, vaikka valehteluksi menikin. 

Vierailija
36/42 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 21:00"]Miksi bi valehteli minulle meidän harrastaneen pussailua ja koskettelua kun olemme olleet ryyppäämässä? Itse tiedän ettei niin ole tapahtunut ja kun kysyin kavereiltani niin ei hekään olleet nähneet tai kuulleet mitään. Oliko tarkoitus ilmoittaa minulle näin haluavansa minun kanssani jotain seksuaalista?
[/quote]
Joo, siis kaikki bi:thän ovat samasta muotista ja näin ollen ap osaa bi:nä vastata sinulle, miksi joku bi toimi niin kuin toimi.

Vierailija
37/42 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 21:00"]Miksi bi valehteli minulle meidän harrastaneen pussailua ja koskettelua kun olemme olleet ryyppäämässä? Itse tiedän ettei niin ole tapahtunut ja kun kysyin kavereiltani niin ei hekään olleet nähneet tai kuulleet mitään. Oliko tarkoitus ilmoittaa minulle näin haluavansa minun kanssani jotain seksuaalista?
[/quote]
En voi tietää sun tutun aivoituksia. Ehkä sun kannattaisi kysyä häneltä eikä multa?
Ap

Vierailija
38/42 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 21:00"]

[/quote]

No miksi mua alkoi työpaikan pikkujouluissa pussailemaan hetskunainen, jota useampi työkaveri todisti ja itse olin lähinnä vaivautunut, koska en ole kiinnostunut ko. ihmisestä. Myöhemmin naureskelin tälle naiselle, että kiitos pusuista niin ei "muistanut mitään". t. bissenainen (ei ap)

Vierailija
39/42 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 20:36"][quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 20:33"]

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 20:28"][quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 20:26"]Onko kivanpi panna menemään kolmen kivaa heteroa vai suositko kahdenkeskeistä homoseksiä? [/quote] En ole kokeillut kumpaakaan. Ap [/quote] No mitä helkuttaa. Oot bi, mutta et ole ollut kahdenkesken naisen kanssa? Wuuuut?

[/quote]

Minä olen 23-vuotias lesbo enkä ole ikinä ollut naisen kanssa. Wuuuut.
[/quote]Sama täällä :D

Vierailija
40/42 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootkos sinkku ja missä päin asut? ;) T nainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi