Saako keskustella joulunodotuksesta?
.
Kommentit (49)
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 21:51"]
Ei saa saattaa loukata jotain
[/quote]
Mä mietin tänään tota. Mites kaikki kauppakeskukset ja kaupat, joissa ekat joulusomistukset tulee jo parin viikon päästä? Se ei ole kenellekään menetys, jos joululauluja ei enää renkuteta viikkokaupalla mutta mites kaikki muu? Isoimmissa kaupoissakin on possua enemmän kuin pienessä sikalassa. Mites tää pikkujoulukausi joka alkaa ihan kohta?
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 21:56"]
Loukkaa varmaan aika montaa palstalaista tosiaan, ateismihan täällä jyrää yleensä.
[/quote]
Mä ainakin vietän auringonjumalan juhlaa ;)
Mä olin mainoksen uhri ja tilasin ton Kodin kuvalehden mainoksessa näkyvän joululehtipaketin :D Näkyykö muilla toi mainos? Houkutteleeko ketään muuta? :D Sanokaa pliis etten oo yksin tän asian kanssa.
Minuakin himottaa tuo joululehtipaketti!! :D täällä jouluhullu ilmoittautuu siis, netistä pitää kyylätä tasaisin väliajoin days till christmas laskuria (alle 100 päivää!) ja opettelin juuri eilen neulomaan villasukan, että aloitan niiden tehtailun ^^ ihanaa kun joulu tulee! ja hei, jos jollain on vinkkejä itse tehdyistä joululahjoista niin otetaan vastaan! (ihana muuten kerrankin aaveella lukea tällaista hyvän mielen ketjua:D)
[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 10:54"]
Mä olin mainoksen uhri ja tilasin ton Kodin kuvalehden mainoksessa näkyvän joululehtipaketin :D Näkyykö muilla toi mainos? Houkutteleeko ketään muuta? :D Sanokaa pliis etten oo yksin tän asian kanssa.
[/quote]
Mä näin sen vaan ohimennen. Onko ne jotain erikseen ostettavia lehtiä vai tuleeko ne tilaajille anyway?
Ah, ihanaa etten ole ainoa! Alle 100 päivää vai, voi vitsi, sittenhän tää on ihan perusteltua jo aloittaa jouluhössötys. ;) Parhaat joululahjavinkit löytyy mun mielestä Pinterestistä. Se on ihan aarreaitta siihen hommaan. Koitan aina keksiä ihmisille sellaista lahjaa, että olis oikeasti käyttöä ja tarvetta, mutta se on välillä vaikeaa kun kaikilla tuntuu olevan jo kaikkea. Tuolta on kuitenkin löytynyt kivoja juttuja. Eilen löysin sellaisenkin ohjeen, että miten voi taitella lahjapaperista kassin epämääräisen muotoisille tavaroille. Ei tarvitse ostaa sitten niitä kalliita valmiskasseja ja tulee paljon kauniimmatkin, niissä valmiissa kun on mielestäni aika tylsiä kuvia yleensä. :)
[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 11:09"]
[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 10:54"]
[/quote]
Mä näin sen vaan ohimennen. Onko ne jotain erikseen ostettavia lehtiä vai tuleeko ne tilaajille anyway?
[/quote]
Ne tulee ilmeisesti tilaajille anyway, lehdet nro 21-24 ilmeisesti.
Pinterest on kyllä minullakin kovassa käytössä :D tykkään näperrellä ja tehdä itse, mutta ostelen kyllä myös joululahjoja :) tuo lahjapaperista tehty kassi pitää kyllä laittaa korvan taakse!
Yhdelle lapselle on jo joululahja tiedossa ja ne kaksi pienempääkin lahjaa hankittu.
Toiselle varmaan vihdoin ja viimein se Lego City poliisiasema, kun toivoi jo viime jouluna mutta ajattelin, että sellainen pienempi versio riittää.
Miehellekin on jo ideanpoikanen valmiina.
VAikeinta ovat muut sukulaiset: omat vanhemmat, appivanhemmat, sisausten lapset ja lapsettomat sisarukset. Pakko miettiä ja pohtia jo nyt.