Saako keskustella joulunodotuksesta?
.
Kommentit (49)
Täähän on silkkaa saatanallista herjaamista. Viettääkö Irakilaiset joulu täällä?
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 20:29"]
Mä laitoin jouluvalot huoneeseen eilen ja punaset pussilakanat :D
[/quote] Ihana :D
Oi että odotan joulua. Lapseni ensimmäinen ja saatiin uusi talokin valmiiksi :) saako jo ripustaa valot?
Ei sikäli saa, että nyt pitää vielä pitää kynsin hampain kiinni kesän jämistä. Jos kuukauden, puolentoista päästä sitten?
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 20:50"]Ei sikäli saa, että nyt pitää vielä pitää kynsin hampain kiinni kesän jämistä. Jos kuukauden, puolentoista päästä sitten?
[/quote]
Kesä on jo mennyttä. Sry.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 20:52"]
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 20:50"]Ei sikäli saa, että nyt pitää vielä pitää kynsin hampain kiinni kesän jämistä. Jos kuukauden, puolentoista päästä sitten? [/quote] Kesä on jo mennyttä. Sry.
[/quote]
Ehkä sulla.
Keittelin ja purkitin juuri jouluista glögihilloketta valmiiksi, tuoksui joululta:) omapahan viemistä kyläillessä joulun alla
Mä olen alkanut neuloa jo joululahjasukkia ja poltella kynttilöitä. Nää on mun tälläsiä alkusyksyn fiilistelyitä, joita kutsun syysfiilistelyiksi mutta ajattelen salaa jo joulua :D Joululaulujakin keretty jo kerran kuunnella...
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 20:57"]
Keittelin ja purkitin juuri jouluista glögihilloketta valmiiksi, tuoksui joululta:) omapahan viemistä kyläillessä joulun alla
[/quote]
Kuulostaa namilta! En olekaan ennen kuullut glögihillokkeesta. Mihin käytät sitä? :)
En yleensä juuri joulua odota, mutta nyt on ensimmäinen lapseni syntymässä silloin :) eli joulu synnärillä.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 21:03"]
En yleensä juuri joulua odota, mutta nyt on ensimmäinen lapseni syntymässä silloin :) eli joulu synnärillä.
[/quote]
Montako jeesus-vitsiä olet jo kuullut? :)
Kuinka sitä nyt voidaan syödä hyvillä mielin kinkkua ja ottaa glögiä? No, jos vaikka kalkkunaa.
Itsekin olen jo ostanut joitain joululahjoja.. Ja listalle suunnitellut että mitä ostan.. Mietin, että onko tämä enää edes tervettä mutta minkäs sille mahtaa kun vaan olen jouluihminen :D
Loukkaa varmaan aika montaa palstalaista tosiaan, ateismihan täällä jyrää yleensä.
Ei. Nyt on syksy.