TV-sarjojen ja kirjojen ihanimmat rakkaustarinat!
Haluaisin jotain ihanaa romanttista luettavaa tai katsottavaa pimenevään syksyyn! Missä sarjoissa ja kirjoissa on ihanimmat romanssit romantiikan nälkäiselle? Oma vinkkini on Outlander-matkantekijä -sarjan Jamien ja Clairen tarina.
Kommentit (183)
Kaikki Nora Roberts kirjojen parit <3.
Kirjailijan harlekiini kirjat kannattaa tosin jättää lukematta. Ja aloittaa vanhemmasta tuotannosta.
The Notebook. Löytyy kirjana ja elokuvana, kirjaa en ole vielä ehtinyt lukea mutta leffa katottu moneen kertaan. Pääosissa Ryan Gosling ja Rachel McAdams. <3
Samoin leffana Muistojen polku (A walk to remember). Leffana ihana, kirjana pettymys (harvoin kyllä niin päin).
SE ON MUUTEN TOI RYAN JA GLORIA OZ SARJASSA!
Austenland, kirjana tai leffana
Ystävät hämärän jälkeen, varsinkin siinä kirjassa, vaikka olivatkin lapsia.. tai ainakin toinen oli :)
Täällä pohjantähden alla rakkaustarinat
Humiseva harju, nimenomaan kirjana. Onhan se surullista ja onnetonta luettavaa, mutta samalla niin riipaisevan kaunis tarina tuhoontuomitusta rakkaudesta. Jokaisen pitäisi joskus lukea Catherinen ja Heathcliffin tarina.
Ihan oikeesti kertokaa mulle miten Housen ja Cuddyn kävi?Jäi vaivaamaan.
Brokeback Mountain<3 on tällä hetkellä areenassa:)
Rhett ja Scarlett, sekä MrDarcy ja Elizabeth. Oih ja voih.
Mä tykkäsin Ylpeys ja ennakkoluulo -elokuvastakin (eli se missä on Keira Knightley ja Matthew McFadyen). Tuntuu et moni ei oo tykännyt siitä? Oon kyllä itekin Colin Firth -fani, mutta kyllä tuo elokuva on ihana myös. :)
Tolstoin Anna Karenina. Anna ja Vronski
Nyt viimeisimpänä chicago firen Matt ja Gabby.
Englantilainen potilas: Catherine&Almàsy sekä Hana&Kip. Tunteita ei viilennä eds sota.
Okalinnut on huippu! Ja Tuulen viemää. Ja Kiho ja Carrie. Taidan tykätä epätoivoisista tarinoista, no olipa ylläri. Niin ja Laila Hietamiehen Maan kämmenellä -sarjan Maša ja Mitja, oi...
House ja Cuddy, Jane ja Lisbon <3
Edward ja Bella ♡
(huomatkaa sarkasmi)
Sookie ja Bill - ei todellakaan. Sookie ja Eric sen sijaan :)
Lorelai ja Luke, McLeodin Tess ja Nick, Bones ja Booth, Paosta Michael ja Sara..
Okalinnut-tvsarja. Muistaako kukaan? Se oli jotenkin hirveän riipaiseva. Mies taisteli intohimon ja vakaumuksen kanssa.