Miten säälittävä elämä pitää olla, että täällä Vauvapalstalla roikkuu päivästä toiseen?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säälittävä olen. Kuolen koronarokotteen takia pian (depopulaatiostahan tässä on kyse) ja tuhlaan aikaa täällä!
Onko tuo oletus tai saitko oireita injektiosta? Onhan tuota ylikuolleisuutta jo ilmennyt 🥴
Sain oireita mut kohtuu hyvässä kunnossa toistaiseksi. Tulevaisuus pelottaa jos sitä mulla on.
Olen surullinen puolestasi 💚
Ihmiset on huijattu ottamaan nuo. Uutta pukkaa.Voimia kovasti ja iloa koettelemusten keskelle 🥰
Kiitos. Sori kun vein piikkiin keskustelun. Itsemurhaakin miettinyt välillä tän takia mut ollut liian nössö toteuttaakseni. Eiköhän tämä ole aaveen pohjanoteeraus.
Kyllähän palsta tosiaan ajaa itsemurhan partaalle kenet tahansa...
Kun muualta ei saa juttu seuraa niin sen takia olen täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säälittävä olen. Kuolen koronarokotteen takia pian (depopulaatiostahan tässä on kyse) ja tuhlaan aikaa täällä!
Onko tuo oletus tai saitko oireita injektiosta? Onhan tuota ylikuolleisuutta jo ilmennyt 🥴
Sain oireita mut kohtuu hyvässä kunnossa toistaiseksi. Tulevaisuus pelottaa jos sitä mulla on.
Olen surullinen puolestasi 💚
Ihmiset on huijattu ottamaan nuo. Uutta pukkaa.Voimia kovasti ja iloa koettelemusten keskelle 🥰
Kiitos. Sori kun vein piikkiin keskustelun. Itsemurhaakin miettinyt välillä tän takia mut ollut liian nössö toteuttaakseni. Eiköhän tämä ole aaveen pohjanoteeraus.
Kyllähän palsta tosiaan ajaa itsemurhan partaalle kenet tahansa...
Tarkoitti kyllä et rokotteen vuoksi miettii itsaria
Olen tyytyväinen, että löysin edes tämän. Toki on suuren työn takana löytää täältä jotain positiivista.
tää palsta on aivan mahtava! löysin tän korona aikana. toivon et olisin tietänyt tän palstan jo aiemmin.täällä parhaat juorut ja ajankohtaisjutut.
Samaa mieltä. Mun mummokin ilmeisesti roikkuu täällä välillä 🙈