Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten säälittävä elämä pitää olla, että täällä Vauvapalstalla roikkuu päivästä toiseen?

Vierailija
02.04.2022 |

Minulla on säälittävä elämä. Myönnän sen.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäisyys ja työttömyys.

Vierailija
2/27 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävien on parasta olla kaltaistensa joukossa eli siksi minäkin täällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta en pääse yli siitä, että ihmiset uskoivat Dannyn olevan kesällä Hömppelispömppelisvaaran kesäteatterissa duunissa.

Vierailija
4/27 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävää!

Vierailija
5/27 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo on tää niin säälittävää, pitäskö lähtiä pois

Vierailija
6/27 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe olevani säälittävä. Mulla on loma ja yritän palautua stressaavasta ajanjaksosta.

Toisaalta saan mielihyvää siitä, että raivotrollaan vauvapalstalla ja peukuttelen omia juttujani. Ehkä oon vähän säälittävä.

Vierailija
7/27 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälikää edes vähän!

Vierailija
8/27 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koe olevani säälittävä. Mulla on loma ja yritän palautua stressaavasta ajanjaksosta.

Toisaalta saan mielihyvää siitä, että raivotrollaan vauvapalstalla ja peukuttelen omia juttujani. Ehkä oon vähän säälittävä.

Saat mielihyvää siitä että trollaamisella todnäk aiheutat mielipahaa muille? Surullista.

Vierailija
9/27 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säälittävä olen. Kuolen koronarokotteen takia pian (depopulaatiostahan tässä on kyse) ja tuhlaan aikaa täällä!

Onko tuo oletus tai saitko oireita injektiosta? Onhan tuota ylikuolleisuutta jo ilmennyt 🥴

Vierailija
10/27 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rentoa ajanvietettä tämä on. Ei mitään syytä sääliä. Esi-isämmekin olisivat mieluummin roikkuneet somessa kuin kyntäneet kivistä peltoa.

Vierailija
11/27 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säälittävä olen. Kuolen koronarokotteen takia pian (depopulaatiostahan tässä on kyse) ja tuhlaan aikaa täällä!

Onko tuo oletus tai saitko oireita injektiosta? Onhan tuota ylikuolleisuutta jo ilmennyt 🥴

Sain oireita mut kohtuu hyvässä kunnossa toistaiseksi. Tulevaisuus pelottaa jos sitä mulla on.

Vierailija
12/27 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen kyntämään peltoa!

Vierailija
13/27 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi sua. Ei tarkoitus haastaa riitaa mut mitä luulette, kuoleeko kaikki piikitetyt oikeesti?

Osa piikitetyistä on saanut plaseboa ja osa sen vastakohtaa. Hiv, syöpä, sydänongelmat ym. oireina.

Vierailija
14/27 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sain oireita mut kohtuu hyvässä kunnossa toistaiseksi. Tulevaisuus pelottaa jos sitä mulla on.

Olen surullinen puolestasi 💚

Ihmiset on huijattu ottamaan nuo. Uutta pukkaa.

Voimia kovasti ja iloa koettelemusten keskelle 🥰

Vierailija
15/27 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saat mielihyvää siitä että trollaamisella todnäk aiheutat mielipahaa muille? Surullista.

Niitä vauhkoavia ilkimyksiä lähinnä näpäyttelen.

Yrititkö vähän aiheuttaa mulle mielipahaa? Surullista.

Vierailija
16/27 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen valinnut tämän elämäntavaksi, joten tässä ei ole mitään säälittävää.

Vierailija
17/27 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen surullinen puolestasi 💚

Ihmiset on huijattu ottamaan nuo. Uutta pukkaa.

Voimia kovasti ja iloa koettelemusten keskelle 🥰

Kiitos. Sori kun vein piikkiin keskustelun. Itsemurhaakin miettinyt välillä tän takia mut ollut liian nössö toteuttaakseni. Eiköhän tämä ole aaveen pohjanoteeraus.

Vierailija
18/27 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meitä palstailijoita kannata sääliä... olisi tietysti muutakin tekemistä, mutta... täällä saa jonkunlaisen läpileikkauksen siitä mitä ihmisten päässä milloinkin liikkuu ja sitä ei saa muualta... ainakaan näin koodusti... Hyvä suomalainen wikileaks-palsta... tänne pitäisi vaan saada lisää porukkaa... Mutta onhan se huomattu, että kyllä mediakin tätä palstaa seuraa koska ainakin silloin tällöin YLE:kin mainitsee... Tänne pitäisi myös saada kutsuvieraita palstailemaan anonyymisti... sitä päivää odotan... ja availemaan itse jotain salaisia arkkujaan... ei huono... Tämä kehittää taitoa reagoida nopeasti ja ottaa kantaa milloin mihinkin asiaan...

Vierailija
19/27 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei meitä palstailijoita kannata sääliä... olisi tietysti muutakin tekemistä, mutta... täällä saa jonkunlaisen läpileikkauksen siitä mitä ihmisten päässä milloinkin liikkuu ja sitä ei saa muualta... ainakaan näin koodusti... Hyvä suomalainen wikileaks-palsta... tänne pitäisi vaan saada lisää porukkaa... Mutta onhan se huomattu, että kyllä mediakin tätä palstaa seuraa koska ainakin silloin tällöin YLE:kin mainitsee... Tänne pitäisi myös saada kutsuvieraita palstailemaan anonyymisti... sitä päivää odotan... ja availemaan itse jotain salaisia arkkujaan... ei huono... Tämä kehittää taitoa reagoida nopeasti ja ottaa kantaa milloin mihinkin asiaan...

Ai Yle mainitsee? Ihanko tosi?!

Vierailija
20/27 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin säälittävää, että taidan vaihtaa lankapuhelimeen (tai kirpparilla oli siis semmoinen GSM versio 10€)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi