Olin kasvattanut omaa hiusväriä jo hyvän tovin, laitoin KC color maskin hiuksiin ja sävy tarttui oman väriseen hiukseen.
Eli oma sävy oli juuressa ja nyt juuri on punertava. Mitä teen? Siis se sävy oli caramel. Omat hiukset on normisti vaaleat maantienharmaat. Harmittaa, kun en ole omaa sävyä nähnyt yli 20vuiteen ja nyt joutuu kasvattamisen aloittamaan alusta. Saako tätä mitenkään pois? Oon kokeillut askorbiinihapot ja syväpuhdistavat shampoot.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
No voi passka. Mä laitoin juuri tota Pearlia, kun se oli viileä vaalea väri, jonka ei olis pitänyt edes paljon erottua mun vaaleanruskeissa hiuksissa. Aluksi näytti ihan hyvältä, mutta ihmeesti se väri muuttui myöhemmin. Ihme kellanpunainen nyt pää nyt mullakin. Arrgghh.
-Eri
Rikollista, että värillä jolla on tarkoitus päästä kellertävyydestä eroon saakin loppuviimein entistä keltaisemmat hiukset. Pitäisi laittaa palautetta valmistajalle.
Hei, mikä juttu tämä on? Kun hiukset oli oranssit niin pesin sinisellä fanola shampoolla hiukset. Nyt hiusten juuri sellainen melkein kirkuvan punainen ja latvat vaaleat? Siis miksi se on punainen juuresta missä oma väri on? Saako tätä edes kampaaja korjattua? Siis juuri on punainen mutta latvat vaaleat. Oli kyllä vika kerta kun noihin KC color maskeihin kosken. Ei saa mitenkään edes pois!!! Auttakaa!! Mitä teen tuolle punaiselle hiusten juurelle?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Hei, mikä juttu tämä on? Kun hiukset oli oranssit niin pesin sinisellä fanola shampoolla hiukset. Nyt hiusten juuri sellainen melkein kirkuvan punainen ja latvat vaaleat? Siis miksi se on punainen juuresta missä oma väri on? Saako tätä edes kampaaja korjattua? Siis juuri on punainen mutta latvat vaaleat. Oli kyllä vika kerta kun noihin KC color maskeihin kosken. Ei saa mitenkään edes pois!!! Auttakaa!! Mitä teen tuolle punaiselle hiusten juurelle?
Ap
Joko olet kokeillut antaa shampoon tai öljyn muhia päässä esim. muovipussin alla (lämpö tehostaa vaikutusta) vaikka tunnin ennen pesua? Tein tuota ensin kuurina joka päivä. Kun kyllästyin pussi päässä istumiseen, olen enää vaahdottanut hiukset jokaisen hiustenpesun yhteydessä huolella kolmesti aiemman yhden nopean vaahdotuksen sijaan. Vähä vähältä väri tuntuu lähtevän tai sitten silmä on jo alkanut tottua... Olen tuo aiempi keltapää.
No voi passka. Mä laitoin juuri tota Pearlia, kun se oli viileä vaalea väri, jonka ei olis pitänyt edes paljon erottua mun vaaleanruskeissa hiuksissa. Aluksi näytti ihan hyvältä, mutta ihmeesti se väri muuttui myöhemmin. Ihme kellanpunainen nyt pää nyt mullakin. Arrgghh.
-Eri