Nuuksiossa tie suljettu
Jaahas, liekö nyt löytynyt. Radiosta kuulin äsken että tie on suljettu Nuuksiossa eikä puhuttu mitään esim.liikenneonnettomuudesta tms.
Kommentit (879)
Mutta oliko se tshekinkielinen? Ja mitäköhän siinä ylipäätään luki? En ymmärrä, miksei viestin sisältöä voi kertoa, kun kaikki muutkin asiat on tapauksesta levitelty jo moneen kertaan julkisuuteen.
Jos neito on ollut kokenut maastossa liikkuja, niin olettaisin itse, että hän olisi hakeutunut pimeän tultua johonkin paikkaan. Joko poistunut Nuuksiossa kokonaan tai viettänyt ensimmäisen yön siellä. Pakko jostakin on löytyä jotain havaintoja, onkohan kameroita Nuuksiossa syynätty läpi. Entä tieliikenteen kautta kameroita. Sitten mietin jos naisella on ollut joku syy poistua Nuuksiossa ja vieläpä se suunnitelma mielessä, onko hänellä ollut joku kulkuväline. Pimeällä häntä ei helposti paikannettiin, eli helpompi pysyä piilossa. Ja jos suunnitelma on ollut niin suunnitelma voi olla valmiit ruokavarastot, jopa kajakkii, sitäkin voi raahata perässä remmillä vaan...ja jopa pyörä. Vaikka nuo ehdotukset älyttömältä kuulostaakin niin jos ihminen haluaa pyrkiä johonkin tai kadota se tekee itselle suunnitelman, eikä siinä tarvi olla mitään järkeä. Voiko olla joku henkilö olemassa joka tietää naisen olinpaikan....toisaalta hullulta se kuulostaisi jos on henkilö, joka salaisi ja perhe ja suomi etsii. Siltikään ei tarvitse olla kuin yksi lojaali henkilö, joka auttaa. Edellämainituissa ei oo itsellekään järkeä, koska henkilöllä on oikeus poistua maasta, niin miksi kukaan kehittäisi vaikeinta mahdollista katoamista, luvallakin pääsee pois. Ahdistunut henkilö voi toimia järjenvastaisesti. Tuo vaatekerta hänellä niin ulkona on halunnut olla pitempään, mutta mitään syytä ei pitäisi olla paossa, enkä itsekkään viettäisi huvikseen jossain metsässä montaa viikkoa. Tää on oikeesti ajatuskehä jos alkaa miettimään ja kaikki on mahdollista. Toivon että poliisi löytäisi jotain tai jotain uutta tulisi esille. Joskus muistan lukeneeni kauan sitten jostain, että joku mtpotilas oli asunut lentokentällä ja pessyt siellä itsensä ennenkun oli päässyt hoitoon.
Kunpa tiedettäisiin onko Nela vielä siellä Nuuksion alueella vai jatkoiko matkaa.
Hyvin kummallista, ettei kukaan Nuuksion ulkoilija ole nähnyt Nelaa. Ei silloin keskiviikkona eikä muinakaan päivinä sen jälkeen.
Jäiköhän se Nelan jättänyt bussi tauolle sinne Kattilan päätepysäkille? Olisikohan tauolla ollut kuski nähnyt mihin suuntaan Nela lähti tarpomaan? Tai voisikohan Nelaan kulkusuuntaa nähdä jostain bussin monesta valvontakameroista? Toki tämäkin on varmaan jo tarkistettu..
Alueella näyttää olevan paljon luolia tai kalliolipareita joiden alle olis rauhaisaa nukahtaa. Jos on asioinut Myyrmannissa esim lääkärissä ja apteekissa ja hakenut esim unilääkkeitä. Googlettamalla löytyy alueen tuntevia luontoharrastajia joiden asiantuntemusta kannattaisi hyödyntää asian tarkistamiseksi. Paikka voi olla vaikeakulkuinen koska Nela on hyväkuntoinen ja saattanut vaikka kiivetä sinne. Psykoosissakin vissii ihminen voi toimia möärätietoisesti jos esim uskoo että häntä vainotaan. Olisi hauska uskoa johonkin maasta katoamiseen mutta usein totuus on tarua yksinkertaisempi.
Mua ihmetyttää nää silminnäkijävihjeet Nelasta katoamispäivän jälkeiseltä ajalta. Siis jos mä itse näkisin Nelan jossain tämän uutismylläkän jälkeen, kyllä vähintään huutaisin sitä nimeltä ja varmaan menisin juttelemaan, jolloin ei jäisi epäilyksen varaan, oliko kyseessä oikeasti Nela vai joku samannäköinen henkilö.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 19:52"]
Kunpa tiedettäisiin onko Nela vielä siellä Nuuksion alueella vai jatkoiko matkaa. Hyvin kummallista, ettei kukaan Nuuksion ulkoilija ole nähnyt Nelaa. Ei silloin keskiviikkona eikä muinakaan päivinä sen jälkeen. Jäiköhän se Nelan jättänyt bussi tauolle sinne Kattilan päätepysäkille? Olisikohan tauolla ollut kuski nähnyt mihin suuntaan Nela lähti tarpomaan? Tai voisikohan Nelaan kulkusuuntaa nähdä jostain bussin monesta valvontakameroista? Toki tämäkin on varmaan jo tarkistettu..
[/quote]
Onhan se kulkusuunta nimenomaan kerrottu. Lähti bussin editse vasemmalle ja lähti etelän suuntaan. Ja juuri sieltä suunnalta kai ensimmäisenä aloitettiin etsinnät.
Tää on just sen takia, niin hämärä koko ceissi, kun mitäön ei tiedetä, eikä mitään selittävää syytä ole oikein millekkään. Voi vaan arvailla. Pelottava ajatus jos oma läheinen katoaisi jälkiä jättämättä ja jäis vasn aukko ja kysymyksiä mieleen. No voihan se psykoosi olla mahdollinen, tai että ihminen pelkää jotain. Jos itsellä olisi umpihullu mies niin en paljoa itsestä ilmoittelisi. Ja vaikka ihminen ois peloissaan, mutta ei nyt sitten siinä psykoosissa, niin kyllä sitä osaa suunnistaa. Kamala ajatus jos henkilö värjöttelisi jossain sekaisin, mutta tuohon mä en vaan usko.
Itsellä ois hankala olla vaan paikallaan ja olla tekemättä mitään jos olisin samassa tilanteessa!!! Voin vaan kuvitella miltä siitä miehestä voi tällä hetkellä tuntua!!!
Onko Nuuksiossa metsien miehiä?
Nelan sinä päivänä nähneet luulisi muistavan, oli todella pitkä ja laiha nainen.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 16:46"][quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 16:41"]
[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 14:33"]
[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 14:21"]Ettei kuulkaas olisi ihan kunnolla koira haudattuna tähän hommaan. Äiti työmatkoilla samoihin aikoihin kun tytär katoaa ja tytär lähettää äidille tekstiviestinkin (mutta toki jättää vastaamatta tuoreen aviomiehen soittoihin), joka hupsista vaan onkin jo poistettu. Kyllä me nyt tarvittaisiin Columboa! [/quote] Niin tarvittais ja sen pelisilmää ;) Mikä se oli boirotti!! Tai se kunnon rikoskomisaario, ei paljo tekoitkut auttais ja syyllinen löytyisi. Oikeesri miettikää, jos se Nela on vaikka autolla viety johonkin, niin mitään rikostutkintaa ei aloiteta...Tuli näinkin villi ajatusmieleen, että voiko olla ajallisesti, että Nelasta olisi otettu mastosta signaali, ja joku olisi tiennyt koko ajan mihin se on menossa. Siis sitä olisi seurattu ja se olisi itse luopunut omasta tahdosta puhelimesta. Vaikkapa joku on tiennyt mihin se on ollut koko ajan menossa, ja voiko mitenkään vääristää tietoja siten, että näyttäisi 1+1=2 että hänellä on ollut puhelin hallussa koko ajan,mutta se on olkutkin jollain muulla. Voiko nuita vääristää? Entä jos hän on mennytkin Nuuksioon hakemadn hukassa ollutta puhelinta, ja joku ohjannut hänet vsikka tionne ämmänsuon mastolle jotenkin? Eli viestit olisi lähetetty konkun muun taholta. Jos joltsin tulisi mahdollinen selitys tälke mitä yritän kertoa tai tietoa...seurata nyt ainakin on voinut, jos nuo puhelimen paikannussignaaliselitykset täällä pitää paikkansa.
[/quote]
Se on ÄMMäSSUO, prkl!!
[/quote]
Mutta Ämmänsuo kuulostaa hauskemmalta. Voisi kuvitella nimenantohistoriaa: siellä on ollut jokin tosi hankala suo upottava jne, yhtä hankala kuin ämmät voivat olla. Siitä sitten Ämmänsuo. Sitten tuo on varmaan puheessa muuttunut Ämmässuoksi, joka on helpompi ja nopeampi lausua.
[/quote] Hei mää oon perkele pohojosesta, tarviiko mun etes tarkkaan tietää koko nimeä!! :D
[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 20:24"]
Mua ihmetyttää nää silminnäkijävihjeet Nelasta katoamispäivän jälkeiseltä ajalta. Siis jos mä itse näkisin Nelan jossain tämän uutismylläkän jälkeen, kyllä vähintään huutaisin sitä nimeltä ja varmaan menisin juttelemaan, jolloin ei jäisi epäilyksen varaan, oliko kyseessä oikeasti Nela vai joku samannäköinen henkilö.
[/quote]
Samoin... Tosin ehkä havainnon tekijä esim. Nuuksiossa ei ollut tietoinen siitä että sellaista henkilöä etsitään. Jokuhan oli havainnon tehnyt Nuuksion alueella. On saattanut lukea uutiset myöhemmin. Itsekään en heti bongannut lehdistä tms. vaan julkisella paikalta olevasta katoamisilmoituksesta.
Varmaan juoksisin kohti tyyliin että "ootko sinä se kadonnut" ja ottaisin valokuvan tai videon jos vain saisin. Luultavasti pinkaisisin perään jos lähtisi karkuun.
Tällaista vaihtoehtoa myös mietin, tuota asustusta, nyt ihmisillä on mielikuva vaatetuksesta, mutta voiko tuota asustusta ja vaatteita muokata? Riisut yhden osan vaatteista niin tuleekin jo ihan eri kokonaisuus. Toisaalta nuo kengät on värikkäät ( adidakset ) ...Toivottavasti ihmiset kiinnittää huomiota nyt ympärilleen niin aamulla kuin illallakin. En vain jaksa uskoa, että olisi metsään jäänyt, ellei ole lähtenyt umpimähkään suunnistamaan....ja pimeä ehtinyt tulla. Järjetöntä tämä koko homma!!! En usko, että on koko paikassa henkilökohtaisesti itse, ellei oo onnettomuus sattunut tai sitten se pahin, joku kävellyt vastaan!!!! Toivottavasti poliiseilla on keinot jne tutkis tätä tarkemmin ja hoksuttimet pelaa!
Mä ihmettelen että moni on sitä mieltä että Nela on niin erikoisen näköinen tai erityisissä vetimissä että olis pitänyt huomata. Mun mielestä on niin mitäänsanomattoman tavallinen näissä viimeisissä kuvissa että en kiinnittäisi mitään huomiota.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 21:12"]Mä ihmettelen että moni on sitä mieltä että Nela on niin erikoisen näköinen tai erityisissä vetimissä että olis pitänyt huomata. Mun mielestä on niin mitäänsanomattoman tavallinen näissä viimeisissä kuvissa että en kiinnittäisi mitään huomiota.
[/quote]
180 cm pitkä nainen ei oo tavis
Laihakin vielä
[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 20:50"]Itsellä ois hankala olla vaan paikallaan ja olla tekemättä mitään jos olisin samassa tilanteessa!!! Voin vaan kuvitella miltä siitä miehestä voi tällä hetkellä tuntua!!!
[/quote]
Tuolla minfossa taas moni valitti kuinka mies vain keikkuu ja keikkuu julkisuudessa.
Eiköhän poliisi tutki kaatistakin
[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 21:43"]
[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 21:25"][quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 20:50"]Itsellä ois hankala olla vaan paikallaan ja olla tekemättä mitään jos olisin samassa tilanteessa!!! Voin vaan kuvitella miltä siitä miehestä voi tällä hetkellä tuntua!!! [/quote] Tuolla minfossa taas moni valitti kuinka mies vain keikkuu ja keikkuu julkisuudessa. [/quote] No kyllä se vähän itseäkin häiritsee...Miksei ne eti sitä puhelinta? Miettikää jos se puhelin on dumpattu sinne ja ite Nela viety autolla johonkin?! Sitten se kävis päinsä, ei jää puhelimesta jälkiä, jos naisella on ollut tarkoitus palata kotiin. Toivottavasti ois jotain filmiä autoliikenteestä tuolla tuohon aikaan, onkohan missään tiellä kameroita? Luulis poliisin katsovan tuolta päivältä kameroista kuvaa,jos sellasta mahdollisuutra edes on.
[/quote]
Johan vitsin murjaisit: miksei se etsi sitä puhelinta. Miten sitä voisi etsiä?
Nelan mies on ollut hieman esillä, ei paljon.
Teidän täytyy ottaa huomioon, että tämä mies tulee ihan eri kulttuurista kuin suomalaiset, jotka eivät ole tottuneet näyttämään tunteita tai puhumaan niistä. Heidän kulttuurissa omaista etsitään vaikka hautaan asti, kun taas täällä vuosien jälkeen julistetaan kuolleeksi. Samaa tapaa noudattaa venäjän lisäksi myös Viro. Täällä mummot laitetaan vainhainkotiin, mutta Virossa tai Venäjällä suku ja lapset huolehtivat omaisistaan.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 21:25"][quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 20:50"]Itsellä ois hankala olla vaan paikallaan ja olla tekemättä mitään jos olisin samassa tilanteessa!!! Voin vaan kuvitella miltä siitä miehestä voi tällä hetkellä tuntua!!!
[/quote]
Tuolla minfossa taas moni valitti kuinka mies vain keikkuu ja keikkuu julkisuudessa.
[/quote]
Minfon taso on vajonnut niin alas, etten ymmärrä miten muutama kauan mukana ollut nimimerkki edes vaivautuu kirjoittelemaan sinne.
Tuskin sitä, oletettavasti tsekin kielistä tekstaria, on kukaan muu lähettänyt Nelan äidille.