Nuuksiossa tie suljettu
Jaahas, liekö nyt löytynyt. Radiosta kuulin äsken että tie on suljettu Nuuksiossa eikä puhuttu mitään esim.liikenneonnettomuudesta tms.
Kommentit (879)
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 14:07"]http://m.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/kadonneen-nelan-aviomiehen-epatoivo-en-usko-etta-han-tekisi-niin/5325526
Taas yksi sinkkuleski lisää. Voimia miehelle. Itse menossa perjantaina Nuuksioon grillaa. En aio antaa periksi etsinnöissä. On monia paikkoja, joissa ei ole käyty.
[/quote]
Hei, mäkin oon menossa!
Pääsi huuto, kun joku oli linkittänyt pelottavan videon tänne. Nyt naurattaa, vaikka kauhistuttaakin. Tuli melkein pissa housuun :D
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 21:13"][quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 14:07"]http://m.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/kadonneen-nelan-aviomiehen-epatoivo-en-usko-etta-han-tekisi-niin/5325526
Taas yksi sinkkuleski lisää. Voimia miehelle. Itse menossa perjantaina Nuuksioon grillaa. En aio antaa periksi etsinnöissä. On monia paikkoja, joissa ei ole käyty.
[/quote]
Hei, mäkin oon menossa!
[/quote] Täällä yks myös joka tulisi jos asuinpaikka ois samalla suunnalla!!! Ja varmaan moni muukin suomesta jos edes asuisi samalla suunnalla! Saisikohan kerättyä isoa ryhmää vaikka facebookkiin missä ihmisiä voisi vaikka yhdestä kaupungists kerääntyä auttamaan....en tiedä onko mahdollista, mutta niin paljin mediahuomiota tämä juttu on saanut, että auttajia varmaan olisi enemmänkin!!!
Ei oo naisesta havaintoa, eikä lehtiinkään näköjään mitään uutta ole tullut.
Voisiko joku tägätä tänne sen iltalehdessä/sanomissa olleen uusimman tekstin missä oli ne "yksityiskohdat" mitä esitettiin oudoiksi, voisi täälläkin ihmiset niihin vastailla,vaikkakin spekulaatioita on netti jo tietyillä sivuilla täynnä..
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 21:17"]
Pääsi huuto, kun joku oli linkittänyt pelottavan videon tänne. Nyt naurattaa, vaikka kauhistuttaakin. Tuli melkein pissa housuun :D
[/quote]
Mitä videossa oli?
No onko se tie Nuuksiossa edelleen suljettu?
Outoa on se väli ennen kauppakeskukseen menoa omasta mielestä, onko hän tosiaan voknut käydä kotona eli palannut käymään kotona, koska ajallisesti hänellä on ollut aikaa. Itsellä on tullut mieleen myös tuo viestin lähetys? Onko puhelin ollut koko ajan hänen matkassa, onko hän voinut palata hakemaan puhelimen tai jotain unohdettua tavaraa kotoa? Ehkäpä jutellut tuossa välissä ennen menoa kauppakeskukseen jonkun kanssa? Onko jopa voinut sopia jonkun kanssa jotain ennen kauppakeskukseen menoa? Myös häiritsevä yksityiskohta on tuo, että ei ole kenenkään kanssa puhunut puhelimessa, eli lähettänyt viestejä vain. Ja vaikuttaa kuitenkin siltä, että päänsärky on ollut keksitty, tai sitten hyvin lievä, ja se ei olisi estänyt puhelimessa puhumista mitä ilmeisimmin...Ja miehelle hän ei ole vastannut puhelimeen, mitkähän on tarkat ajat sille, kun mies on yrittänyt soittaa, onkohan muita henkilöitä jotka ovat hänelle yrittäneet soittaa, ei ole ainakaan poliisi julkistanut ketään muita. Ja jos ei ole ehtinyt vastata puhelimeen, niin jos kaikki on ollut hyvin kotipuolessa, niin miksi ei edes tekstiviestiä miehelle ole laittanut? Ja vielä: Jos suhde on ollut avoin niin mikä estää kertomasta rehellisesti missä on. Tiesikö nainen minne on menossa, missään ei ole tullut ilmi naisen motiiveista, joten paluu kotiin olisi todennäköisempi kuin katoaminen. Itse olen kiinnostunut tuosta yöstä, ennen katoamista, miehellä on havainto vain edeltävältä illalta, ja enempää ei ole tullut julkisesti esille miehen puolelta mitään "yksityiskohtia" ja muutenkin kotiympäristö kiinnostaa, ja tuo osuus on taas miehen vastuulla. Oon edelleen sitä mieltä, että naisen vaatetus vaikuttaa siltä, kuin kiireessä olisi lähtenyt kotoa tai "huithapelimaisesti". Jos miehellä on havainto hänestä edeltävänä iltana, niin tuo yö on silloin omasta mielestä vielä peitossa, mitä yön aikana on N tehnyt? Onko nukkunut? Ollut hereillä? Jutellut jonkun kanssa? Onko aamulla kadonnut evästä jääkaapissa? Onko ollut ylipäätänsä yötä kotona? Näitä osuuksia poliisi ei ole julkistanut..Esitetään vaan tiettyjä kysymyksiä lehtien palstoilla. Ja miksi miehelle ei olisi voinut kertoa missä on, rehellisesti? Eikö ole halunnut valehdella, eikö ole halunnut kertoa missä on? Helpompi olisi kertoa, varsinkin jos on olemassa syy: päänsärky, vaikka sitten se valkoinen valhe. Ja jos suhde on ollut avoin niinkuin lehdissä on kerrottu, niin pimeänkin tultua, viestin miehelle olusi voinut vaikka laittaa, mutta ei mitään viestiä. Ja miksi nainen lähtisi pois suomesta ja mikä syy ylipäätään olisi jättää kaikki tänne kesken ja lähteä? Jos mikään ei viittaa siihen, ei parisuhde, ei mikään.
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 12:55"]Outoa on se väli ennen kauppakeskukseen menoa omasta mielestä, onko hän tosiaan voknut käydä kotona eli palannut käymään kotona, koska ajallisesti hänellä on ollut aikaa. Itsellä on tullut mieleen myös tuo viestin lähetys? Onko puhelin ollut koko ajan hänen matkassa, onko hän voinut palata hakemaan puhelimen tai jotain unohdettua tavaraa kotoa? Ehkäpä jutellut tuossa välissä ennen menoa kauppakeskukseen jonkun kanssa? Onko jopa voinut sopia jonkun kanssa jotain ennen kauppakeskukseen menoa? Myös häiritsevä yksityiskohta on tuo, että ei ole kenenkään kanssa puhunut puhelimessa, eli lähettänyt viestejä vain. Ja vaikuttaa kuitenkin siltä, että päänsärky on ollut keksitty, tai sitten hyvin lievä, ja se ei olisi estänyt puhelimessa puhumista mitä ilmeisimmin...Ja miehelle hän ei ole vastannut puhelimeen, mitkähän on tarkat ajat sille, kun mies on yrittänyt soittaa, onkohan muita henkilöitä jotka ovat hänelle yrittäneet soittaa, ei ole ainakaan poliisi julkistanut ketään muita. Ja jos ei ole ehtinyt vastata puhelimeen, niin jos kaikki on ollut hyvin kotipuolessa, niin miksi ei edes tekstiviestiä miehelle ole laittanut? Ja vielä: Jos suhde on ollut avoin niin mikä estää kertomasta rehellisesti missä on. Tiesikö nainen minne on menossa, missään ei ole tullut ilmi naisen motiiveista, joten paluu kotiin olisi todennäköisempi kuin katoaminen. Itse olen kiinnostunut tuosta yöstä, ennen katoamista, miehellä on havainto vain edeltävältä illalta, ja enempää ei ole tullut julkisesti esille miehen puolelta mitään "yksityiskohtia" ja muutenkin kotiympäristö kiinnostaa, ja tuo osuus on taas miehen vastuulla. Oon edelleen sitä mieltä, että naisen vaatetus vaikuttaa siltä, kuin kiireessä olisi lähtenyt kotoa tai "huithapelimaisesti". Jos miehellä on havainto hänestä edeltävänä iltana, niin tuo yö on silloin omasta mielestä vielä peitossa, mitä yön aikana on N tehnyt? Onko nukkunut? Ollut hereillä? Jutellut jonkun kanssa? Onko aamulla kadonnut evästä jääkaapissa? Onko ollut ylipäätänsä yötä kotona? Näitä osuuksia poliisi ei ole julkistanut..Esitetään vaan tiettyjä kysymyksiä lehtien palstoilla. Ja miksi miehelle ei olisi voinut kertoa missä on, rehellisesti? Eikö ole halunnut valehdella, eikö ole halunnut kertoa missä on? Helpompi olisi kertoa, varsinkin jos on olemassa syy: päänsärky, vaikka sitten se valkoinen valhe. Ja jos suhde on ollut avoin niinkuin lehdissä on kerrottu, niin pimeänkin tultua, viestin miehelle olusi voinut vaikka laittaa, mutta ei mitään viestiä. Ja miksi nainen lähtisi pois suomesta ja mikä syy ylipäätään olisi jättää kaikki tänne kesken ja lähteä? Jos mikään ei viittaa siihen, ei parisuhde, ei mikään.
[/quote] Ei onnistu kappalejaot mobiilissa, vaikka yritin välilyönnillä erotella toiselle riville. Putkeen tuli teksti!
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 10:58"]Onko tästä huivista selvinnyt mitään? Kuvassa näkyy kyllä, että huivi on kapeahko koska otsalla tumma on mielestäni hiusta , voisi siis olla hikipannan levyinen vai näkyykö jossain videokuvassa, kuinka huivi puetaan, jos poliisi on sitä mieltä, että vaihtoi vaatteet bussissa.Miksi näitä videoita ei ole annettu julkisuuteen.
[/quote] Voi olla jonkun mielestä hölmö ajatus, mutta onko myyrmanski - kotivälillä vessoja? Paikkoja missä saa käydä rauhassa..Ellei sitten ole kävellyt eestakaisin tuota väliä ennen "kauppakeskusvideopätkää". Koti on silti todennäköisin vaikka vessareissullekkin, ellei ole halunnut salata kaikkea mieheltä.
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 21:13"]
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 14:07"]http://m.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/kadonneen-nelan-aviomiehen-epatoivo-en-usko-etta-han-tekisi-niin/5325526 Taas yksi sinkkuleski lisää. Voimia miehelle. Itse menossa perjantaina Nuuksioon grillaa. En aio antaa periksi etsinnöissä. On monia paikkoja, joissa ei ole käyty. [/quote] Hei, mäkin oon menossa!
[/quote]
Tervetuloo kerhoon. Haltiaan suuntaan ollaan menos.
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 22:20"][quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 21:13"]
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 14:07"]http://m.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/kadonneen-nelan-aviomiehen-epatoivo-en-usko-etta-han-tekisi-niin/5325526 Taas yksi sinkkuleski lisää. Voimia miehelle. Itse menossa perjantaina Nuuksioon grillaa. En aio antaa periksi etsinnöissä. On monia paikkoja, joissa ei ole käyty. [/quote] Hei, mäkin oon menossa!
[/quote]
Tervetuloo kerhoon. Haltiaan suuntaan ollaan menos.
[/quote]
Ok. Täytyy kts missä päin on Haltia.
Tämä keskustelu vaikuttaa hyytyneeltä, ja tämä ajatus on varmaan käyty jo monta kertaa läpi, mutta voiko nuuksiossa vierailla henkilö, joka nimenomaan etsii sieltä uhria itselle? Yksinäistä naista, joka kulkee yksin. Ja olihan se tapahtuma missä oli se siepattu nainen espoon nuuksiosta, joka pakeni autosta sitten ulos...ja pääsi vapaaksi siltä mieheltä..
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 22:29"]
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 22:20"][quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 21:13"] [quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 14:07"]http://m.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/kadonneen-nelan-aviomiehen-epatoivo-en-usko-etta-han-tekisi-niin/5325526 Taas yksi sinkkuleski lisää. Voimia miehelle. Itse menossa perjantaina Nuuksioon grillaa. En aio antaa periksi etsinnöissä. On monia paikkoja, joissa ei ole käyty. [/quote] Hei, mäkin oon menossa! [/quote] Tervetuloo kerhoon. Haltiaan suuntaan ollaan menos. [/quote] Ok. Täytyy kts missä päin on Haltia.
[/quote]
Tuossa on kartta. http://julkaisut.metsa.fi/assets/pdf/lp/Esitteet/nuuksiofin.pdf
Haha, CSI AV lähtee siis liikkeelle. Muistakaa sitten ilmoittaa poliisille kaikki löydökset.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 22:35"]
Tämä keskustelu vaikuttaa hyytyneeltä, ja tämä ajatus on varmaan käyty jo monta kertaa läpi, mutta voiko nuuksiossa vierailla henkilö, joka nimenomaan etsii sieltä uhria itselle? Yksinäistä naista, joka kulkee yksin. Ja olihan se tapahtuma missä oli se siepattu nainen espoon nuuksiosta, joka pakeni autosta sitten ulos...ja pääsi vapaaksi siltä mieheltä..
[/quote]
Kaikki odottavat jotakin uutta mediaan tai suurta ihmettä. Sitä odotellessa.
Up