Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuuksiossa tie suljettu

Vierailija
20.09.2015 |

Jaahas, liekö nyt löytynyt. Radiosta kuulin äsken että tie on suljettu Nuuksiossa eikä puhuttu mitään esim.liikenneonnettomuudesta tms.

Kommentit (879)

Vierailija
281/879 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 22:44"]Mikäli Nuuksiossa niin kuolleena löytyy tai sitten jossain muualla.
[/quote]
Ja jos toi eka. Niin tuskin nämä kaikki arvoitukset silloinkaan tulee selviämään.

Vierailija
282/879 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 22:42"]

No tässä se bussikuva, jos täällä vielä on useampi jotka haluaa leikkiä etsivää. Antaa mennä. Ehkä kohta siellä näkyykin jo ihmisten mielestä ilmiselvä Sergei?

http://is11.snstatic.fi/img/978/1442465967012.jpg

[/quote]

Mä mitään ylimääräisiä miehiä nää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/879 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksiikö joku mitä siellä Nelan repussa olisi voinut olla? Iltasanomien sivulla oli puolikymmenen aikaan tarkemmin kirjoitettu nuista "yksityiskohdista". Joko se lähtö linkittyy sinne kotiympäristöön tai sitten sinne nuuksioon. Ei voi tajuta näitä kuvioita kyllä nyt yhtään.

Vierailija
284/879 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein kovasti jos kuvittelen, niin kyllähän siinä bussin vieressä joku kävelee stoppinappulatolppa kädessä.

Vierailija
285/879 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun Nela on poistunut Kattilassa bussista, hän on kävellyt bussin editse vasemmalle. Näin hän on ainakin varmistanut sen tarkoituksella tai sattumalta, että hänet on siellä nähty. Varmasti on jäänyt bussikuskin mieleen yksinäinen nuori nainen keskellä metsää arkipäivänä. 

Vierailija
286/879 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nään kuvassa selvästi jetin.

Vierailija
287/879 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 22:42"]No tässä se bussikuva, jos täällä vielä on useampi jotka haluaa leikkiä etsivää. Antaa mennä. Ehkä kohta siellä näkyykin jo ihmisten mielestä ilmiselvä Sergei?

http://is11.snstatic.fi/img/978/1442465967012.jpg
[/quote] Missä tuossa kuvassa näkyy muita ihmisiä kuin Nela? Joo joillakin on selvästi aika mennä nukkumaan siellä :D

Vierailija
288/879 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa peiliä (kapea) siinä nelan repun ja selän yhtymäkohdan yläpuolella. Joku jolla on vihreä Ulkoilupuku ja pipo?

Vierailija
289/879 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse näen bussin ikkunassa selvät kasvot. Näettekö te?

Vierailija
290/879 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 22:10"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 21:58"]Oletteko te muut huomanneet sen miehen joka näkyy seisomassa siinä bussin ulkopuolella? Ei näy ovista, vaan siitä vasemmalta ikkunasta....siis siinä bussista poistumiskuvassa näkyy.
[/quote]mun mielestä siinä vois olla kaksikin ihmistä? Sillä miehellä shortsit jalassa? Tonen msinen? Aika jännä et Nelalla on niin paljon vaatetta jos ulkona ois tarennu shortseillaki? Tosin oli laiha, ehkä kylmeni helpommin.
[/quote] No eikö tuo vaatetus vois viitata autokyytiin. Tai enmä tiiä, nopeaan lähtöön kotoa, ei aamupalaa ja kiireellä kotoa pois ja sitten jotain rompetta vaan äkkiä mukaan. Niin ja tuo päivä oli vielä lämmin, voikohan mistään todistaa sitä kotona olemista? Että onko nainen hillunut kotona edes tuota koko yötä, koska tuo vaatetus vaikuttaa siltä että tuossa ois häslätty..? Häiritseviä kysymyksiä...Poliisin pitäisi antaa enemmän tietoa. Mulla ei vaan tuu muuta mieleen, kuin että kotoa on lähdetty nopeasti pois ja paikkana Nuuksio.

Vierailija
291/879 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nela vaikuttaa kaikesta päätellen aika fiksulta ja mies taisi luonnehtia tunnolliseksi myös. Uskon, että jos olisi itse kadonnut omasta tahdostaan niin hän olisi jo tähän mennessä ilmoittanut viranomaisille että on kadonnut omasta tahdostaan, eikä häntä ei tarvitse etsiä. Hän on varmaan vain halunnut ottaa vähän omaa aikaa ja siksi ei esim kertonut miehelle minne on menossa, voi olla että mies olisi muuten halunnut tulla mukaan. On myös mahdollista että päänsärky/pahoinvointi aamulla oli ihan todellista ja Nela oli kenties matkalla myyrmäkeen lääkäriin, mutta olo helpotti ja hän päätti ottaa päivän stressilomaa luonnossa ulkoillen. Mitä sitten tapahtui on vaikea sanoa. Itse veikkaan onnettomuutta tai rikosta.

Olen viimeksi ollut Nuuksiossa juurikin tuolla ulkoilualueella yöaikaan pari vuotta sitten myöhään syksyllä ja silloin siellä oli ainakin ihan pilkkopimeää. Ilman taskulamppua ei juuri eteensä nähnyt. En tiedä onko sinne sittemmin asennettu valaistusta.

Vierailija
292/879 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 22:57"]Itse näen bussin ikkunassa selvät kasvot. Näettekö te?
[/quote]

Kyllä

Vierailija
293/879 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
294/879 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-mammat on kuin csi:stä.

Vierailija
295/879 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 22:57"]Katsokaa peiliä (kapea) siinä nelan repun ja selän yhtymäkohdan yläpuolella. Joku jolla on vihreä Ulkoilupuku ja pipo?
[/quote]
Vaaleakasvoinen

Vierailija
296/879 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelan takana on joku tulossa nippu kuksia kädessä ja joku ihminen seisoo ulkona käsi pystyssä. Moikkaa Nelaa, pieni ihminen tosin kun näkyy vain käsi. . .

Minulla on semmonen fiilis tästä jutusta että Nela on hengissä, jossain. Taitaa olla ihan suunniteltu juttu. Hommannut väärät henkkarit jo aikoja sitten. Nuuksioon meno kyllä hämää, oishan sitä muualtakin voinut kadota. Kivempi ajatus kuin se että on murskaantuneena jossain kallionkielekkeen alla...

Vierailija
297/879 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tämä niin kumma tapaus. Mitä ihmettä on voinut sattua?

Vierailija
298/879 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ympäröikää stna se naama siitä kuvasta. Mä mtn näe..

Vierailija
299/879 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 14:33"]

[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 14:21"]Ettei kuulkaas olisi ihan kunnolla koira haudattuna tähän hommaan. Äiti työmatkoilla samoihin aikoihin kun tytär katoaa ja tytär lähettää äidille tekstiviestinkin (mutta toki jättää vastaamatta tuoreen aviomiehen soittoihin), joka hupsista vaan onkin jo poistettu. Kyllä me nyt tarvittaisiin Columboa! [/quote] Niin tarvittais ja sen pelisilmää ;) Mikä se oli boirotti!! Tai se kunnon rikoskomisaario, ei paljo tekoitkut auttais ja syyllinen löytyisi. Oikeesri miettikää, jos se Nela on vaikka autolla viety johonkin, niin mitään rikostutkintaa ei aloiteta...Tuli näinkin villi ajatusmieleen, että voiko olla ajallisesti, että Nelasta olisi otettu mastosta signaali, ja joku olisi tiennyt koko ajan mihin se on menossa. Siis sitä olisi seurattu ja se olisi itse luopunut omasta tahdosta puhelimesta. Vaikkapa joku on tiennyt mihin se on ollut koko ajan menossa, ja voiko mitenkään vääristää tietoja siten, että näyttäisi 1+1=2 että hänellä on ollut puhelin hallussa koko ajan,mutta se on olkutkin jollain muulla. Voiko nuita vääristää? Entä jos hän on mennytkin Nuuksioon hakemadn hukassa ollutta puhelinta, ja joku ohjannut hänet vsikka tionne ämmänsuon mastolle jotenkin? Eli viestit olisi lähetetty konkun muun taholta. Jos joltsin tulisi mahdollinen selitys tälke mitä yritän kertoa tai tietoa...seurata nyt ainakin on voinut, jos nuo puhelimen paikannussignaaliselitykset täällä pitää paikkansa.

[/quote]

Se on ÄMMäSSUO, prkl!!

Vierailija
300/879 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 23:39"]

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 22:57"]

Itse näen bussin ikkunassa selvät kasvot. Näettekö te?

[/quote]

Kyllä. Tarkensin kuvaa. Näkyy selvästi hahmo. Latasin tänne tarkennoksen: http://33.media.tumblr.com/tumblr_m827z3QsZs1qfo1o9o5_250.gif

[/quote]

Kiitos että melkein tapoit mut! No ei sentään. Pienen huudon jälkeen seurasi huutonauru

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän