Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko vauvat voineet vaihtua synnytyssairaalassa?

Vierailija
02.04.2022 |

No, en oikeasti usko että olisivat vaihtuneet. Vauva on niin oman oloinen. Mutta silti ihmetyttää, että vauvan käsirannekkeessa ollut henkilötunnus on eri kuin lopullinen henkilötunnus? Muilla lapsilla rannekkeessa oli sama henkkari kuin se loppullinen. Tarkistin vielä asian, koska olen säästänyt kaikkien rannekkeet.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaalassa saa vasta väliaikaisen hetun. Se muuttuu siinä vaiheessa kun lapsen tiedot viedään väestörekisteriin.

Vierailija
2/7 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairaalassa saa vasta väliaikaisen hetun. Se muuttuu siinä vaiheessa kun lapsen tiedot viedään väestörekisteriin.

Onko tämä muuttunut viime vuosien aikana, koska muilla lapsilla kyllä oli oikea hetu jo synnytyssairaalassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luulen olevani intialainen prinsessa, vaikka synnyinkin keskellä Suomea. Äitini vei varmaan syystäkin katsomaan elokuvaa nimeltä Prinsessa.

Vierailija
4/7 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on muuttunut. Aiemmin sai väliaikaisen hetun, joka muuttui sitten viralliseksi, mutta nykyään saa suoraan virallisen hetun. Synnytin viime viikolla ja näin sanottiin, kun asia tuli puheeksi. Vuoden 2020 lopussa esikoisella oli vielä väliaikainen hetu.

Vierailija
5/7 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin jonkun jutun, että väestö-ja digivirasto on kiinni klo 23.00-01.00. Lapsi syntyi tuolla välillä, joten olikohan hänellä siksi väliaikainen hetu? Olen säästänyt kaikkien rannekkeet, ja viimeisin lapsi on ainoa, jolla on siinä väliaikainen hetu. Ap

Vierailija
6/7 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos epäilet yhä jostain syystä Usasta saa äitiystestipaketin kohtuulliseen $99 hintaan, Britanniassa näkyi olevan taas £99. En tosin katsonut toimittaako kumpikaan Suomeen.

Vierailija
7/7 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä intin lapsena olevani  oikeasti saksalaise kreivin lapsi, älkää kysykö mistä minä sen kreivin ja vielä saksalaisen  revin :D Olin kuitenkin sitä mieltä että olin liian hieno asumaan suomessa 70luvun kerrostalossa kassaneidin ja  bussikuskin tyttärenä. Onneksi pääsin asiasta yli kouluikään mennessä tai muuten olisin vielä päätynyt uudeksi  kellokosken prinsessaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän