Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puhutaan insinöörimiehistä

Vierailija
02.04.2022 |

Kuulin, että ovat todella vakavia, vakavaraisia, tarkkoja ja hiljaisia introvertteja ja omistavat joko lemmikkikissan tai -koiran. Onko totta? Minkälaisia ovat tosielämän insinöörimiehet? Ei riitelyä, kiitos ja pidetään ketju asiallisena.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpäs me insinöörit olemme nyt tällä palstalla suosittu puheenaihe. Ihan tässä meinaa ylpistyä ja liikuttua, sniiiif. Minä olen kylläkin nainen, mutta insinööri.

Juu, kateellisten panettelua. Ammattikunnittain vitsejä on varmaan eniten just insseistä.

Vierailija
42/49 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpäs me insinöörit olemme nyt tällä palstalla suosittu puheenaihe. Ihan tässä meinaa ylpistyä ja liikuttua, sniiiif. Minä olen kylläkin nainen, mutta insinööri.

Juu, kateellisten panettelua. Ammattikunnittain vitsejä on varmaan eniten just insseistä.

...ja niitä vääntävät juurikin insinöörit. Insinöörin itsetunto kestää itselleen nauramisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä joku puhui insinöörien isänmaallisuudesta. Oma insinöörini erosi reservistä eikä sylkäsekään puolustusvoimiin päin. On siis käynyt reserviupseerikoulun ja pitää koko armeijaa pellelaitoksena. Ei kiinnosta aseet pätkääkään. On kova hassuttelemaan. Järjestelmällinen ja tarkka on kyllä, mutta osaa rentoutua eikä nipota. Sen olen huomannut, että semmonen tietty luovuus puuttuu. Asiat ovat a+b=x eikä mitään muuta voi olla, menee yli putkiaivojen hilseen. Ehdottoman luotettava ja vakaa on.

Vierailija
44/49 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun inssimiehellä ei oo kissaa tai koiraa. Eikä kyllä ole hiljainenkaan. insinöörinainen

Insinööriakat on aina hölösuita enkä tunne yhtäkään hiljaista ja kunnollista insinöörinaista.

Insinöörihommissa on kovin harvoin hyötyä hiljaisesta luonteesta.

Niinpä. On kyettävä yhteistyöhön kaikenlaisten ihmisten kanssa.

Vierailija
45/49 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Insinöörimieheni on käytännönläheinen kaikki langat käsissään pitävä mukava ja kotona viihtyvä mies. Koti ja perhe ovat etusijalla hänen elämässään. Seurallinen, auttavainen, huumorintajuinen ja luotettava tuki perheelle, sukulaisille ja ystäville. Täysin raitis. Rakastan❤

Vierailija
46/49 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole kissaa eikä koiraa. Mutta yksi asia inssejä yhdistään. 99 % on käynyt armeijan. Rynkky sopii hyvin käteen ja myös raskaampien asejärjestelmien käyttö sujuu helposti. Erittäin isänmaallista porukkaa. Vastuuntuntoista.

Suurinosa miespuolisista kavereistani on inssejä. Luotan noihin jätkiin 100 prosenttia. Ovat todellista Suomen kansan huippujoukkoa. Insinöörien mukana Suomen kansa nousee tai kaatuu.

Ei me olla sodassa. Miten niiltä sujuu ihan vaan marketissa käynti?

Vierailija
47/49 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

...ja niitä vääntävät juurikin insinöörit. Insinöörin itsetunto kestää itselleen nauramisen.

Tätä palstaa lukiessa vaikuttaisi olevan aivan päin vastoin.

Vierailija
48/49 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkää stereotypiaa. Eiköhän insinööreihin mahdu monenlaisia persoonia siinä missä muihinkin ammatteihin. Tiedän monia puheliaita ja sosiaalisia insinöörejä, eikä heistä kaikilla ole lemmikkejäkään. Sitä paitsi, insinöörit voivat erikoistua hyvin moniin eri asioihin ja työskennellä hyvinkin erilaisissa tehtävissä.

Vierailija
49/49 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieheni ja kaksi lapsistamme on DI. Kukaan heistä,ei ole lemmikki- ihmisiä missään muodossa. Älykkäitä , monipuolisia, ahkeria, sosiaalisia kuitenkin.

No he ovatkin Diplomi Insinöörejä eivätkä mitään insinöörejä.

Kohottiko tämä lausahdus kovastikin alamaissa ollutta itsetuntoasi?

Vähän pitää aina painaa alaspäin näitä amis-/opistonöörejä kun luulevat itsestään liikoja. DI on aina DI.

Alensit juuri itsesi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän