Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

" Kasvis" - eli pullansyöjät! Mua nyppii pari ystävää, jotka puhuvat mielellään siitä,

Vierailija
03.10.2006 |

kuinka he ovat kasvissyöjiä. Tarkoittaa heillä että kun ei syödä lihaa, vedetään pullaa, karkkia ja jätskiä. Siis aikuiset ihmiset. Toisella oli kaliumin arvot ihan huippualhaalla, samanlaisia lukemia tavataan alkoholisteilla. Hohhoijaa. Ei ihan terveellinen menu.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

teineiltä ton viel just ja just ymmärtäisin..mut en aikusilta ihmisiltä. muistan kun joskus joku ravintoterapeutti tosta valittikin, kun teinitytöt kehuivat olevansa kasvissyöjiä,mutta söivät ainoastaan karkkia, pullaa yms.

Vierailija
2/13 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei syö lihaa, mutta eipä niin hirveästi kasviksiakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki ole eettisistä syistä.

Vierailija
4/13 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liha on kuitenkin tavallaan aika pieni osa sekasyöjänkin ruokavaliosta. Tai ainakin pitäisi olla, jos syö suositusten mukaan!

Vierailija
5/13 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin harvoin tulen syöneeksi karkkia tai pullaa.

Vierailija
6/13 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta taitaa olla provo kun otsikkokin on noin provosoiva=D

Mitä se kenellekään kuuluu syökö kasvissyöjä pullaa.

Vierailija
7/13 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä kasvissyöjä(joka siis syö niitä kasviksia) voi syödä pullaakin :) mutta jos syö vain pullaa yms. niin silloin tosiaan voi itseensä kutsua pullan/leivänsyöjäksi!

Vierailija
8/13 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon aikamoinen herkkupeppu, syön aika paljon suklaata/sipsiä/leivoksia/karkkia/jätskiä/vanukkaita/pizzaa/roskaruokaa jne..

Mutta toisaalta kasvissyöjänä oon joutunut katsomaan vähän tarkemmin mitä muuta syö kuin herkkuja, että saa kaikki tarvittavat aineet ja sillä puolella syön kyllä todella terveellisesti verrattuna moneen sekasyöjään.

Tulee siis syötyä reilusti yli se puolkiloo kasviksia/vihanneksia/marjoja/hedelmiä, lähes ainoostaan ruisleipää (itse kyllä tehdään esim sämpylää, mutta niihin ei käytetä ns vehnäjauhoa :)), kaikenlaisia papuja, soijaa, pähkinöit, tummaa pastaa, tummaa riisiä, leseitä jne :D Koitan valita aina ne terveellisemmät vaihtoehdot.

Vierailija
9/13 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisimmin kuulee sanottavan, että kasvissyönti on epäterveellistä, koska lihasta saa sellaisia ravintoaineita, joita ei ole kasvikunnan tuotteissa. On totta, että erästä B-vitamiinia saa vain lihasta, mutta tämä tosiaan on ainoa ravintoaine, jota kasvikunnan tuotteista ei saisi. Sen sijaan veikkaan, että hyvin monien " lihansyöjien" ruokavaliossa on liian vähän esimerkiksi kuitua, jota taas kasvissyöjät saavat paljon ravinnostaan.

Vierailija
10/13 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen kasvissyöjä... jollain tapaa. en pidä lihan mausta, mutta pidän kyllä kalasta ja sitä syön, joten olenko kalansyöjä? syön kyllä paljon kasviksia ja sillontällön sitä pullaakin. Yksi ystäväni on lihansyöjä, mutta syö lähinnä nuudeleita, joten hän taitaa olla nuudelinsyöjä. tätä viestiä ei oikeasti ole tarkoitettu v**tuiluna. minusta vaan jos joku ilmoittaa olevansa kasvis- tai lihansyöjä, niin se on sellainen suuntaa-antava juttu.

muuten, olen laskenut tarkkaan, että saan kaiken tarvitsemani. hb:ni takia on parempi, että en syö lihaa, kun tuo rauta aika hyvin imeytyy. (vähän pieleen menneen hätäsektion jälkeen hb 85, 2vk päästä 140 ilman lisärautaa). voitte siis arvailla mitä luokkaa se oli vielä kun söin lihaa. siinä oli aina terveydenhoitajalla ihmetystä. minulle oltaisi juuri siksi suositeltu 18-vuotiaana verenluovutusta, mutta hb meni yli. eli ehkä olen sitä jo vähän terveydellisistäkin syistä. nykyäänkin luovutan kahdesti vuodessa.

Vierailija
11/13 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan eettisistä.

Vierailija
12/13 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rupeankin vaikkapa Pirkka-dieetille.

Vierailija
13/13 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kasvissyöjät luulevat syövänsä niin terveellisesti vaikka ahtavat sisäänsä karkkia ja makaroonia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi