Meni täysin maku "romanttiseen" Prahaan - ilotalojen keskus!
Aikaisemmin olin pitänyt Prahaa ihan potentiaalisena romanttisen viikonlopun kohteena, mutta en enää! Miesystävä kertoi vieraallensa parissa porttolassa ko. kaupungissa "poikien reissulla" taannoin, ennen minua. Tuli nyt ihan erilainen kuva ja käsitys kaupungista...rupesin surffaileen ja Prahahan on Keski-Euroopassa ihan Tallinnan veroinen ilotyttökaupunki! Ja sinne mennään sitten viettään romanttista viikonloppua tai häämatkaa!!!
Joo, ei kiitos - mun maailmaan ei sovi yksi Euroopan ihmiskaupan keskuksista ja romantiikka. Olen niin vastaan sitä, että miehet menevät katteleen jotain alastomia naisia, perheellisetkin, ja hyvin useat erehtyvät sitten ihan privahuoneisiin myös. Näin kuulin miesystävältäkin, monet varatut miehet olivat sortuneet huoriin. En käsitä miten voivat palata tyynen viileästi kotiin naisensa viereen niinkuin mitään ei olisi tapahtunut.
Kyllä rupesi tuo miesystäväkin mietityttämään...Sanoi että oli häntäkin houkuteltu privahuoneeseen, muttei ollut mennyt, kun oli silloin varattu.
Jos nyt mietitään vaikka Lontoota, Köpistä, Tukholmaa, Pariisia, Roomaa, Dublinia...jne.j jne. niin todellakaan sillä ei tollanen ilotalokaupunkimaine ole kuin noilla entisen itäblokin maiden kaupungeilla. Tietenkin niistäkin kaupungeista noita huvituksia löytää, jos niitä kaipaa, mutta ei oo noi kaupungit "sillä tavalla" profiloituneet. Euroopassa just Tallinna, Riika, Praha, ja ehkä jotkut Puolan kaupungit tuntuvat oleeen tällasia seksibisneksen kehtoja. Ei voi muuta sanoa kuin että sitä se sosialismi teettää.
Kommentit (73)
Jos menee ilotaloon, tarvitseeko "privahuoneeseen" erityisemmin houkutella?
kyllä ainakin lontoossa ja roomassa on useita bordelleja. en bordellejen takia rajoittaisi matkusteluani tai ei voisi suomessakaan moneen paikkaan matkustaa.
3, niin on, totta kai, onhan Helsingissäkin! Mutta pointti siinä, ettei miesporukat yleensä lähde tyyliin Roomaan, Lontooseen, Pariisiin sen takia, että menevät ilotaloihin. Halpuushan se tonne entisen itäblokin maihin noita ton tyyppisestä toiminnasta kiinnostuneita houkuttaa. Mun mielestä kaiken kaikkiaan vaan niin ällöttävää.
Jos mun mies alkaa hypätä noissa entisen itäblokin maissa poikien reissuilla, kyllä hälytyskellot soisivat. Jaa että poikien kanssa kulttuurimatkalle? Jääkiekkoa kattoonko? Joopa joo...Keksisi nyt jotain parempaa.
Ap
Joo maailmassa on kaikkialla vääryyttä jne. , mutta jos kävelee kadulla kannattaa katsoa positiivisia asioita eikä negatiivisiä. Kyllähän moni menee katsomaan lontooseen valioliigaa ja sen jälkeen sohoon huoriin :)
eli ruksaa se lontoo pois listalta ja samoin pariisi vaikka ne onkin tyttöjen reissujen suosikeita :)
Sun pää varmaan jalkeaisi Amsterdamissa... Praha on musta yksi kauneimmista ja historiallisesti kiinnostavista paikoista. Asuinkin siellä pari vuotta ja tuntuu aina kun menisi kotiin
Mietin millaset miehet tuollaista yleensä tekee? Tän hetkinen miesystävä vähemmän koulutetumpi kuin esim ex-mies, josta tiedän, ettei se tasan tarkkaan olis tollasiin mennyt. Ei vaan yhtään ollut sen tyyppinen.
Oli koulutetumpi kuin tää nykyinen, mutta sanotaanhan sitä niinkin, että varakkaammat ja koulutetummat miehet pitävät pienirintaisemmista naisista, kun taas "duunarit" isotissisistä. Että pienempirintaiset saa varakkaammat miehet...niin onko tässäkin niin, että vähemmän koulutetut, ehkä vähän huonommin toimeentulevat harrastavat enemmän tollasia junttimaisia porttoloita ja poikien reissuja?
Tosin eihän tää nykyinen mun aikana oo tollasia matkoja harrastanut...erittäin tiiviisti vietetään aikaa yhdessä.
Ap
Pittäähän sitä huorroo saara ku tarvis!
8, oon asunut Hollannissa...eikä pää todellakaan haljennut.
Mutta en voisi kuvitellakaan, että vaikka tän ukon kanssa lähtisin ton kertomuksen jälkeen enää romanttiselle kahdenkesken-reissulle Prahaan! Enkä missään nimessä millekään häämatkalle...kyllä siinä tulis koko ajan mieleen miten on mies saanut sylitanssia joltakin horatsulta...
Ap
10, lohduttavaa se, ettei mun aikana oo miehellä ollut tarvis, kun exänsä aikana, mutta vituttaa silti. Pitikö tota asiaa mulle edes kertoa... Mulla on jotenkin maku ukkoon mennyt nyt. En mä tiedä haluanko tollasen kanssa olla.
Ap
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 11:31"]
Mietin millaset miehet tuollaista yleensä tekee? Tän hetkinen miesystävä vähemmän koulutetumpi kuin esim ex-mies, josta tiedän, ettei se tasan tarkkaan olis tollasiin mennyt. Ei vaan yhtään ollut sen tyyppinen.
Oli koulutetumpi kuin tää nykyinen, mutta sanotaanhan sitä niinkin, että varakkaammat ja koulutetummat miehet pitävät pienirintaisemmista naisista, kun taas "duunarit" isotissisistä. Että pienempirintaiset saa varakkaammat miehet...niin onko tässäkin niin, että vähemmän koulutetut, ehkä vähän huonommin toimeentulevat harrastavat enemmän tollasia junttimaisia porttoloita ja poikien reissuja?
Tosin eihän tää nykyinen mun aikana oo tollasia matkoja harrastanut...erittäin tiiviisti vietetään aikaa yhdessä.
Ap
[/quote]
haha jos katsoo eurooppalaisia poliitikkoja , jotka jäävät kiinni huorista niin ei se ole mikään alemman tason miesten yksinoikeus. tosin varakkaammat tilaa huorat omaan hotellihuoneeseensa.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 11:10"]kyllä ainakin lontoossa ja roomassa on useita bordelleja. en bordellejen takia rajoittaisi matkusteluani tai ei voisi suomessakaan moneen paikkaan matkustaa.
[/quote]
Bordellejen
Mikä ihme siinä ilotalossa sitten on, ottakaa ammatilainen sänkyynne yhdessä, niin ettei tarvitse sitten pelätä sitä ja tätä.
Ap oletko oikeasti noin naiivi? Miehet, ihan kaikenlaiset, koulutuksesta, perheestä ja elintasosta riippumatta käyvät huorissa. Onko se sinulle suuri yllätys?
16: Todellakaan kaikki miehet eivät käy huorissa. Käykö omasi, jos sinulla sellainen on? Hyväksytkö huorissa käynnin?
Itse olen ajatellut olla sellaisen miehen kanssa, joka ei moista toimintaa halua harrastaa. Sellaisiakin kyllä löytyy. Samalla tavalla kuin naisia, joita ei joku Hunksien korni esitys kiinnostaisi pätkän vertaa.
Ap
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 12:20"]16: Todellakaan kaikki miehet eivät käy huorissa. Käykö omasi, jos sinulla sellainen on? Hyväksytkö huorissa käynnin?
Itse olen ajatellut olla sellaisen miehen kanssa, joka ei moista toimintaa halua harrastaa. Sellaisiakin kyllä löytyy. Samalla tavalla kuin naisia, joita ei joku Hunksien korni esitys kiinnostaisi pätkän vertaa.
Ap
[/quote]
Kaikenlaiset miehet ei tarkoita samaa kuin kaikki miehet..
Seksityöntekijöitä on Helsingissäkin ja muualla Suomessa, joten miten muutama bordelli pilaa Prahan jos ei ole itse sinne kuitenkaan menossa seksipalveluja käyttämään. Thaimaassa tietenkin on varmasti palvelut halvempia, mutta eipä pk-seudullakaan kaiketi kovin kallista ole.
Ei suomalaisen miehen tarvitse matkustaa yhtää mihinkään suomesta seksiä ostaakseen.
Niin oikeastaan tässä tilanteessa suoraansanottuna ketuttaa eniten se, että musta tuntuu, että miehestä ilmestyy nyt piirteitä, joita en miehessä hyväksy ja jotka saa mut miettimään, onko hän kuitenkaan mulle sopiva mies. Mitä jos hänellä on "taipumus" tän tyyppiseen toimintaan?
Ja mitä ihmettä se ylipäänsä mulle alkaa avautua noin vanhoista asioista? Onko sillä jotenkin huono omatunto jostain syystä vaikken mä hänen kanssaan tuolloin ollutkaan? Olis ehkä ollut parempi, ettei olisi asiasta edes puhunut.
Mutta toisaalta, onhan se tietenkin hyvä herätä todellisuuteen ja pohtia asiaa vakavasti, ennenkuin enemmän sitoutuu.
Ap