Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten teette liharuoat vauvalle?

Vierailija
02.04.2022 |

Olen yrittänyt keittää vauvalle lihaa suikaleista ja jauhelihasta. Ongelmana on se, että keitetyn lihan haju aiheuttaa mulle oksennusreaktion. En vaan pysty tarjoamaan sellaista vauvalle. Lihaako ei saa paistaa? Tekeekö joku uunissa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä korpuksi tarvitse paistaa. Miedolla lämmöllä paistat.

Vierailija
2/7 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikavauvamme syö vain härkistä ja soijaa. Jospa sille kasvaisi isona rinnat ja ääni jäisi kimeäksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paistoin jauhelihan ihan normaalisti (tai keitin keittolihaa, paistoin kanasuikaleita yms), suolattomana tietty. Sitten hurautin soseuttajalla muusiksi ja jaoin rasioihin pakkaseen.

Vierailija
4/7 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanaa olen paistanut ihan normaalisti uunissa. Koipireisi ainakin säilyy mehevänä. Parhaat palat vauvalle ja loput miehelle. Keitettyjä kanapullia kokeilin kerran mutta ei kelvanneet. Kalan olen paistanut pannulla tai uunissa, riippuen siitä mitä on ollut ruuaksi. En edes tiennyt ettei saisi paistaa.

Vierailija
5/7 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikavauvamme syö vain härkistä ja soijaa. Jospa sille kasvaisi isona rinnat ja ääni jäisi kimeäksi.

Härkistä ei saa antaa vauvalle siinä olevan suolan takia.

Vierailija
6/7 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keitin kaikki lihat ja sitten teholeikkurilla pistin silpuksi ja sekoitin itsetekemääni kasvissoseeseen. Kyllä sen hajun nyt kestää, kun tietää että lapsi saa terveellistä kotiruokaa.

Vierailija
7/7 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinani allergiselle vauvalle porojauhelihaa kypsensin. Sitä sitten pakastelokerikkoon ja pakkaseen.

Yksi tuollainen köntsä oli ehkä ruokalusikallinen lihaa. Ruoaksi kaikenlaista kasvista, kuten perunaa, porkkanaa, parsakaalia mössönä, ja sekaan yksi kuutio lihaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan