Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyi s..tana näytän vanhalta!

Vierailija
02.04.2022 |

Ikää 46v ja heräsin tässä talven ja koronasairastamisen jälkeen siihen, että kasvoni ovat valahtaneet ja ikääntyneet ihan huomattavasti tässä parin viime vuoden aikana. Poskien hamsteripussit, ohuet huulet, maksaläiskät..yäk. Olisiko vinkkejä tehokkaista hoidoista? En tiedä haluanko vielä veitsen alle, mutta sekin aika pian koittanee.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormonikorvaushoito, aurinkosuoja, paikallinen a-vitamiini.

Vierailija
2/4 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä vaikka mitä!

Täyteainehoitoja, lankoja ja uusi profhilo hoitokin.

En usko että enää millään muulla saat ryhdikkyyttä kasvoihin. Siis millään kasvohoidolla.

Mulle tehty profhilo ja otsassa "botoxia".

Ikää 42

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös 46v. ja aikamoinen shokki ollut ihan viime vuoden muutokset - samoja asioita kuin kuvasit aloituksessa.

Oma suunnitelma on laihduttaa (olen norm.painon ylärajoilla), jotta jaksaisin paremmin juosta. Olen huomannut, että juoksijoiden posket ovat erilaiset juoksun lihasmuutosten takia ja uskon sen kadottavan hamstereita. Lisäksi Botox, hampaiden vaalennus, ehkä pullopäivetys kasvoille. Jos en näillä enää onnistu kadottamaan masentavaa peilikuvaa, siirryn myös pohtimaan leikkausta ym.

Vierailija
4/4 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin vanhentuneena vasta, kun olin täyttänyt 60 v. Sen jälkeen ulkonäön mummoutuminen on edennyt nopeasti, vaikka kroppa on muuten kunnossa.

Varmaan tämä liittyy kuutautisten loppumiseen, mikä tapahtui 55-vuotiaana.

Muutama vuosi meni, ennen kuin naishormonin puute alkoi näkyä ulospäin.

Toki on yksilöllistä, missä iässä nämä tapahtuvat.

En aio ruveta mihinkään keinotekoiseen nuorennustaisteluun. Näillä mennään, mitä on annettu, loppuun asti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi