Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voileivän uusimmassa postauksessa on 10 kertaa ihana -sana

Vierailija
20.09.2015 |

Kaikki on niin ihanaa ihanaa ihanaa ihanaa!

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toisiksi uusimmassa postauksessa kaikki on lempparia :D

Vierailija
2/27 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En erityisemmin seuraa kys blogia, mutta se mitä olen nähnyt niin miten aikuisen naisen on mahdollista olla niin jumalattoman "tikkumainen" vartaloltaan?? en pahalla kysele vaan ihan vain mietin se on mahdollista? ruumiinnrakennehan tuota väkisinkin selittää, mutta silti, oikeasti, aivan kuin tulitikku, vartalo kuin jollain liian laihalla 8v tyttölapsella, rinnatonkin.

Meitä on moneen junaan ja se on rikkaus mutta välillä vain ihmetyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei sentään kotiuta jatkuvasti jotain? Eikä ulkonäkönsä puolesta maistele kaikenlaista vähän väliä.

Vierailija
4/27 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chisu on saanut uuteen biisiinsä vaikutteita tuosta blogista

Vierailija
5/27 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 10:22"]En erityisemmin seuraa kys blogia, mutta se mitä olen nähnyt niin miten aikuisen naisen on mahdollista olla niin jumalattoman "tikkumainen" vartaloltaan?? en pahalla kysele vaan ihan vain mietin se on mahdollista? ruumiinnrakennehan tuota väkisinkin selittää, mutta silti, oikeasti, aivan kuin tulitikku, vartalo kuin jollain liian laihalla 8v tyttölapsella, rinnatonkin.

[/quote]

Kiitos, mulla on aikalailla samanlainen kroppa kuin hänellä. Mikä sua siinä ihmetyttää? Niin kuin itsekin sanoit, ruumiinrakenteita on monenlaisia.

Vierailija
6/27 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö elämä saisi olla ihanaa? Hyvä että nauttii! Itse olen viimeiset 15 vuotta ollut masentunut enkä osaa elämästä nauttia. Hienoa, että jotkut osaavat.

Vierailija
7/27 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 10:22"]En erityisemmin seuraa kys blogia, mutta se mitä olen nähnyt niin miten aikuisen naisen on mahdollista olla niin jumalattoman "tikkumainen" vartaloltaan?? en pahalla kysele vaan ihan vain mietin se on mahdollista? ruumiinnrakennehan tuota väkisinkin selittää, mutta silti, oikeasti, aivan kuin tulitikku, vartalo kuin jollain liian laihalla 8v tyttölapsella, rinnatonkin.

[/quote]
Itse olen hyvin pitkälti samanmallinen kuin kys. bloggaaja. Pitkät jalat, tikkumainen kroppa kauttaaltaan, pienet rinnat ja peppukin aika pieni.

Ruumiinrakenteeltani olen ihan aina ollut siro, vauvana toki pyöreä (kuten lähes kaikki vauvat) mutta jo taaperoiässä olin solakka ja suht pitkäraajainen. Jopa raskausaikana maha kasvoi sirosti vain suoraan eteen, takaa näytin yhtä tikkumaiselta kuin aina ennenkin vielä viimeisilläni.

Ja kyllä, ihan aikuinen nainen olen, Iinaa muutaman vuoden vanhempi. Kroppia on erilaisia, jotkut ovat tällaisia linnunluisia honkkeleita ja jotkut jotain muuta. Se nyt selvinnee jo ihan vaikka kadulla kävellessä; ensin tulee vastaan yhdenmallinen ja pian jo erimallinen.

Vierailija
8/27 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

On se tosiaan niin ihmeellistä, kun yhden äidin ruumiinrakenne eroaa massoista.

Vierailija
9/27 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 10:30"]

Eikö elämä saisi olla ihanaa? Hyvä että nauttii! Itse olen viimeiset 15 vuotta ollut masentunut enkä osaa elämästä nauttia. Hienoa, että jotkut osaavat.

[/quote]

Mutta bloggaajien siloiteltu elämä käy välillä hermoille. Ei aina elämä voi olla ihanaa ja kaikki olla lempparia ja ihanat pikkupöntöt aina niin iloisia ja rakkautta tulvii joka tuutista. Blogi oli ennen jopa hyvä, nykyään pelkkää hattaraa!

Vierailija
10/27 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ärsyttäää, kun on jotenkin niin kova halu todistella, että menee muka poikkeuksellisen hyvin. "Perhe kuin oppikirjasta", omien sanojensa mukaan. Varmasti ovat onnellisia ja rakastavat toisiaan, mut täs c'moon. Tekninen asiantuntija ei ole niin kovin fiini ammattinimike kuin ehkä itse kuvittelevat. Ei koulutusta ja monessa asiassa aika WT-kamaa. "Olisihan meillä varaa ostaa tuliterä farmari-Audi, ullakkohuoneisto Eirasta ja kuukauden Dubain loma. Säästötilit pullistelee ja sijoitukset tuottaa. Tiarakin osaa MELKEIN lukea ja kaikki on melkein aina täydellistä. Opiskelemaankin menisin, jos tahtoisin." Jepjep.

Vierailija
11/27 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 10:33"][quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 10:30"]

[/quote]

Mutta bloggaajien siloiteltu elämä käy välillä hermoille. Ei aina elämä voi olla ihanaa ja kaikki olla lempparia ja ihanat pikkupöntöt aina niin iloisia ja rakkautta tulvii joka tuutista. Blogi oli ennen jopa hyvä, nykyään pelkkää hattaraa!
[/quote]

Miksei voi olla? Joillain on, se vaan on fakta. Itse en blogia kirjoita, mutta jos kirjoittaisin niin eipä mulla juuri negatiivista kirjoitettavaa olisi. Elämä on sellaista kuin siitä itse tekee.

Vierailija
12/27 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kans pitkästä aikaa eilen lukemassa. Se synttäripostaus oli vastenmielinen. Onhan se mukavaa, että elämä tosiaan on ihanaa, mutta aikamoinen parempi kuin kukaan muu ikäiseni- fiilis siitä jäi. Oli lueteltu saavutukset ja muistutettiin, että moni muu vasta aloittelee. :D

Vierailija
13/27 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 10:34"]

Se ärsyttäää, kun on jotenkin niin kova halu todistella, että menee muka poikkeuksellisen hyvin. "Perhe kuin oppikirjasta", omien sanojensa mukaan. Varmasti ovat onnellisia ja rakastavat toisiaan, mut täs c'moon. Tekninen asiantuntija ei ole niin kovin fiini ammattinimike kuin ehkä itse kuvittelevat. Ei koulutusta ja monessa asiassa aika WT-kamaa. "Olisihan meillä varaa ostaa tuliterä farmari-Audi, ullakkohuoneisto Eirasta ja kuukauden Dubain loma. Säästötilit pullistelee ja sijoitukset tuottaa. Tiarakin osaa MELKEIN lukea ja kaikki on melkein aina täydellistä. Opiskelemaankin menisin, jos tahtoisin." Jepjep.

[/quote]

Puit ajatukseni sanoiksi, kiitos.

Vierailija
14/27 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 10:35"]

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 10:33"][quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 10:30"] Eikö elämä saisi olla ihanaa? Hyvä että nauttii! Itse olen viimeiset 15 vuotta ollut masentunut enkä osaa elämästä nauttia. Hienoa, että jotkut osaavat. [/quote]   Mutta bloggaajien siloiteltu elämä käy välillä hermoille. Ei aina elämä voi olla ihanaa ja kaikki olla lempparia ja ihanat pikkupöntöt aina niin iloisia ja rakkautta tulvii joka tuutista. Blogi oli ennen jopa hyvä, nykyään pelkkää hattaraa! [/quote] Miksei voi olla? Joillain on, se vaan on fakta. Itse en blogia kirjoita, mutta jos kirjoittaisin niin eipä mulla juuri negatiivista kirjoitettavaa olisi. Elämä on sellaista kuin siitä itse tekee.

[/quote]

Kuinka monen elämä todellisuudessa on sellaista?

Vierailija
15/27 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 10:41"][quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 10:35"]

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 10:33"][quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 10:30"] Eikö elämä saisi olla ihanaa? Hyvä että nauttii! Itse olen viimeiset 15 vuotta ollut masentunut enkä osaa elämästä nauttia. Hienoa, että jotkut osaavat. [/quote]   Mutta bloggaajien siloiteltu elämä käy välillä hermoille. Ei aina elämä voi olla ihanaa ja kaikki olla lempparia ja ihanat pikkupöntöt aina niin iloisia ja rakkautta tulvii joka tuutista. Blogi oli ennen jopa hyvä, nykyään pelkkää hattaraa! [/quote] Miksei voi olla? Joillain on, se vaan on fakta. Itse en blogia kirjoita, mutta jos kirjoittaisin niin eipä mulla juuri negatiivista kirjoitettavaa olisi. Elämä on sellaista kuin siitä itse tekee.

[/quote]

Kuinka monen elämä todellisuudessa on sellaista?
[/quote]

No ei varmaan hirveän monen, mutta miksi ne, joilla on, eivät saisi sitä kertoa?

Vierailija
16/27 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]
Niin, jotkut pitävät huolta ulkomuodostaan. Vaikuttaa olevan vieras käsite sinulle.

Vierailija
17/27 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 10:44"]

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 10:41"][quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 10:35"] [quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 10:33"][quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 10:30"] Eikö elämä saisi olla ihanaa? Hyvä että nauttii! Itse olen viimeiset 15 vuotta ollut masentunut enkä osaa elämästä nauttia. Hienoa, että jotkut osaavat. [/quote]   Mutta bloggaajien siloiteltu elämä käy välillä hermoille. Ei aina elämä voi olla ihanaa ja kaikki olla lempparia ja ihanat pikkupöntöt aina niin iloisia ja rakkautta tulvii joka tuutista. Blogi oli ennen jopa hyvä, nykyään pelkkää hattaraa! [/quote] Miksei voi olla? Joillain on, se vaan on fakta. Itse en blogia kirjoita, mutta jos kirjoittaisin niin eipä mulla juuri negatiivista kirjoitettavaa olisi. Elämä on sellaista kuin siitä itse tekee. [/quote] Kuinka monen elämä todellisuudessa on sellaista? [/quote] No ei varmaan hirveän monen, mutta miksi ne, joilla on, eivät saisi sitä kertoa?

[/quote]

Uskon ennemminkin blogikulisseihin

Vierailija
18/27 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 10:47"]

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 10:22"]En erityisemmin seuraa kys blogia, mutta se mitä olen nähnyt niin miten aikuisen naisen on mahdollista olla niin jumalattoman "tikkumainen" vartaloltaan?? en pahalla kysele vaan ihan vain mietin se on mahdollista? ruumiinnrakennehan tuota väkisinkin selittää, mutta silti, oikeasti, aivan kuin tulitikku, vartalo kuin jollain liian laihalla 8v tyttölapsella, rinnatonkin. Meitä on moneen junaan ja se on rikkaus mutta välillä vain ihmetyttää. [/quote] Niin, jotkut pitävät huolta ulkomuodostaan. Vaikuttaa olevan vieras käsite sinulle.

[/quote]

Ulkomuodostaan huolta pitäminen = anorektikon näköinen? En sano ettäkö Voileipä olisi anorektikko, mutta luonnottoman laiha hän on.

Vierailija
19/27 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 10:49"][quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 10:47"]

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 10:22"]En erityisemmin seuraa kys blogia, mutta se mitä olen nähnyt niin miten aikuisen naisen on mahdollista olla niin jumalattoman "tikkumainen" vartaloltaan?? en pahalla kysele vaan ihan vain mietin se on mahdollista? ruumiinnrakennehan tuota väkisinkin selittää, mutta silti, oikeasti, aivan kuin tulitikku, vartalo kuin jollain liian laihalla 8v tyttölapsella, rinnatonkin. Meitä on moneen junaan ja se on rikkaus mutta välillä vain ihmetyttää. [/quote] Niin, jotkut pitävät huolta ulkomuodostaan. Vaikuttaa olevan vieras käsite sinulle.

[/quote]

Ulkomuodostaan huolta pitäminen = anorektikon näköinen? En sano ettäkö Voileipä olisi anorektikko, mutta luonnottoman laiha hän on.
[/quote]
Lähdetään siitä, että hän on hoikka ei luonnottoman laiha. Suomalaiset ovat niin ylipainoista porukkaa, että olet tottunut pitämään ylipainoa normaalina ja siksi suhtautumisesi asiaan on tuo. Onneksi täällä vielä jotkut, voileipä mukaanlukien, pitävät huolta vartalostaan.

Vierailija
20/27 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanalla tytöllä ihana blogi <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi