posliini
Hei! Täällä olis tarjolla posliinia. Kelpaako kellekkään? Oon muodokas ja 45.v. tummat pitkät hiukset.
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 10:14"][quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 09:42"]Hei! Täällä olis tarjolla posliinia. Kelpaako kellekkään? Oon muodokas ja 45.v. tummat pitkät hiukset.
[/quote]
Hei!
Tällä palstalla ei ole oikeasti kiinnostuneita miehiä. Valitettavasti olen sen huomannut.
Laittavat hetken mielijohteesta viestin tai kokeilevat vaan tiedä sitten oikeaa syytä...
Etsi iskurista panokaveria. Täältä et sitä löydä. Itse löysin kolme todella kivaa miestä iskurista. Yhden kanssa tapaillaan vieläkin..upeaa seksiä. Kahden muun kanssa ystävystyin.
N51
[/quote]
Mitähän alapeukkuu tuossakin oli..? T. Toinen samanmoinen
Kelpaa mieluusti, mutta mistä päin?
Onhan poslari hyvän-näköinen ja nuollessa hyvä, ei tarvitse karvoja niellä eikä syleksiä. Se on vaan aina hyvin hoidettava ettei pääse sängelle, siinä hiertyy leuka. M
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 09:42"]
Hei! Täällä olis tarjolla posliinia. Kelpaako kellekkään? Oon muodokas ja 45.v. tummat pitkät hiukset.
[/quote]
Ihan oikeestiko on tarjolla?minulle kyllä kelpaisi.missä tätä on tyrkyllä
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 10:14"]
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 09:42"]Hei! Täällä olis tarjolla posliinia. Kelpaako kellekkään? Oon muodokas ja 45.v. tummat pitkät hiukset. [/quote] Hei! Tällä palstalla ei ole oikeasti kiinnostuneita miehiä. Valitettavasti olen sen huomannut. Laittavat hetken mielijohteesta viestin tai kokeilevat vaan tiedä sitten oikeaa syytä... Etsi iskurista panokaveria. Täältä et sitä löydä. Itse löysin kolme todella kivaa miestä iskurista. Yhden kanssa tapaillaan vieläkin..upeaa seksiä. Kahden muun kanssa ystävystyin. N51
taidat olla väärässä kyllä on kiinnostuneita jotka vastaavat huutoonsa.
[/quote]
Tuota näyttävät naiset harrastavan ensiksi ollaan kovasti halukkaita,mutta taitaa mennä pupu pöksyyn tosipaikan edessä m40
Asiaa. tuskin tämäkään ap on tosissaan
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 09:42"]Hei! Täällä olis tarjolla posliinia. Kelpaako kellekkään? Oon muodokas ja 45.v. tummat pitkät hiukset.
[/quote]
Kelpaa, mutta mistä päin Suomea?
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 09:42"]
[/quote]Laita yhteystietosi niin hoidetaan hommat kunnolla molemmin puolin. ;)
Rockmies51v
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 10:14"][quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 09:42"]Hei! Täällä olis tarjolla posliinia. Kelpaako kellekkään? Oon muodokas ja 45.v. tummat pitkät hiukset.
[/quote]
Hei!
Tällä palstalla ei ole oikeasti kiinnostuneita miehiä. Valitettavasti olen sen huomannut.
Laittavat hetken mielijohteesta viestin tai kokeilevat vaan tiedä sitten oikeaa syytä...
Etsi iskurista panokaveria. Täältä et sitä löydä. Itse löysin kolme todella kivaa miestä iskurista. Yhden kanssa tapaillaan vieläkin..upeaa seksiä. Kahden muun kanssa ystävystyin.
N51
[/quote]
Olen tämän keskustelupalstan kautta viestitellyt kolmen naisen kanssa ja kaikki ovat lopulta peruneet tapaamiset, koska eivät uskaltaneet tavata. Eli kyllä tämä pätee myös naisiin ja ehkä yleisemminkin.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 17:23"]
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 10:14"][quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 09:42"]Hei! Täällä olis tarjolla posliinia. Kelpaako kellekkään? Oon muodokas ja 45.v. tummat pitkät hiukset. [/quote] Hei! Tällä palstalla ei ole oikeasti kiinnostuneita miehiä. Valitettavasti olen sen huomannut. Laittavat hetken mielijohteesta viestin tai kokeilevat vaan tiedä sitten oikeaa syytä... Etsi iskurista panokaveria. Täältä et sitä löydä. Itse löysin kolme todella kivaa miestä iskurista. Yhden kanssa tapaillaan vieläkin..upeaa seksiä. Kahden muun kanssa ystävystyin. N51 [/quote] Olen tämän keskustelupalstan kautta viestitellyt kolmen naisen kanssa ja kaikki ovat lopulta peruneet tapaamiset, koska eivät uskaltaneet tavata. Eli kyllä tämä pätee myös naisiin ja ehkä yleisemminkin.
[/quote]
Sama laulu täälläkin.Eikä ole ainoa palsta missä samalla lailla käynyt.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 15:49"][quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 10:14"]
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 09:42"]Hei! Täällä olis tarjolla posliinia. Kelpaako kellekkään? Oon muodokas ja 45.v. tummat pitkät hiukset. [/quote] Hei! Tällä palstalla ei ole oikeasti kiinnostuneita miehiä. Valitettavasti olen sen huomannut. Laittavat hetken mielijohteesta viestin tai kokeilevat vaan tiedä sitten oikeaa syytä... Etsi iskurista panokaveria. Täältä et sitä löydä. Itse löysin kolme todella kivaa miestä iskurista. Yhden kanssa tapaillaan vieläkin..upeaa seksiä. Kahden muun kanssa ystävystyin. N51
[/quote]
[/quote]
No sitten on käynyt mulla hiono säkä.
N51
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 19:18"][quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 15:49"][quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 10:14"]
[/quote]
[/quote]
No sitten on käynyt mulla hiono säkä.
N51
[/quote]
Siis huono säkä. Omalla kohdallani iskuri toimi paremmin.
N51
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 16:19"]Tuota näyttävät naiset harrastavan ensiksi ollaan kovasti halukkaita,mutta taitaa mennä pupu pöksyyn tosipaikan edessä m40
[/quote]
Ei mene pupu pöksyyn. Puhuin vain omasta kokemuksesta.
N51
Naiset täällä jänistää ja eivät uskalla tavata vaikka muutaman viestin vaihtavatkin. Kokemusta tältäkin palstalta ainakin puolesta tusinasta jänistävästä naisesta.
Vieläkö sitä ollaan jalat ristissä miehen kosketusta vailla?/ M
Yritin viime vuonna etsiä Iskurista panokaveria ja mainitsin profiilissa että en ole maksullinen enkä etsi sponsoria mutta suurin osa vastaajista kehuskeli sosioekonomisella asemallaan ja fyysisellä habituksellaan. Olen nyt löytänyt panokavereita ihan oikeasta elämästä. N56
Samanlaista naista minäkin etsin ystäväksi. / M
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 09:42"]Hei! Täällä olis tarjolla posliinia. Kelpaako kellekkään? Oon muodokas ja 45.v. tummat pitkät hiukset.
[/quote]
Hei!
N51