Back on track vei menkkakivut pois!! Suosittelen!
Heräsin ihan kamalaan särkyyn ja supistuksiin kun kohtu kouristeli menkkojen alkaessa. Aina kun kuukautiset ovat myöhässä kivut myös pahenevat, ja nyt oli monta viikkoa myöhässä. Meillä ei ollut buranaa ja tiedän että aspirin ei auta menkkakipuihin niin laitoin lämmittävän back on track selkätuen alaselkään, jos se vaikka auttaisi.Tarkoitus oli että lämpö auttaa sinnittelemään kunnes apteekki aukeaa. Nyt puoli tuntia myöhemmin en tiedä tarvinko enää buranaa! Ihan järkyt kivut loppu ja jäljellä on enää pieni jomotus :o Wohoo! :D Ei tarvikkaan ruveta epillereille menkkakipujen takia! :D
Kommentit (12)
Nostellaan niin ihmiset saa tietää! :)
Olen nyt ottanut asiakseni tiedottaa tästä kaikille naisille :D Pitää varmaan Facebookissa jatkaa valistusta :))
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 10:11"]Hiphei levittäkääme ilosanomaa :D
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 09:29"]Heräsin ihan kamalaan särkyyn ja supistuksiin kun kohtu kouristeli menkkojen alkaessa. Aina kun kuukautiset ovat myöhässä kivut myös pahenevat, ja nyt oli monta viikkoa myöhässä. Meillä ei ollut buranaa ja tiedän että aspirin ei auta menkkakipuihin niin laitoin lämmittävän back on track selkätuen alaselkään, jos se vaikka auttaisi.Tarkoitus oli että lämpö auttaa sinnittelemään kunnes apteekki aukeaa. Nyt puoli tuntia myöhemmin en tiedä tarvinko enää buranaa! Ihan järkyt kivut loppu ja jäljellä on enää pieni jomotus :o Wohoo! :D Ei tarvikkaan ruveta epillereille menkkakipujen takia! :D
[/quote]
Miten vaarallista on pitää Back on Track päällä 24h usean vuorokauden ajan? Jos on perusterve mies tai nainen? Entä jos ei ole terve vaan ylipainoinen 95kg ja 1985 syntynyt keskipitkä nainen?
Auttavatko lisäravinteet kipuihin?
https://www.iherb.com/?rcode=MOP737
Ärsyttää ihan suunnattomasti ihmiset, jotka eivät käsitä tätä: se mikä auttaa sua, ei auta välttämättä toista.
Oon testannut kaikki ehkäisyvalmisteet, ym ja ihan turhaan. Tämä käytännössä tarkoittaa sitä, että edelleenkin mä suosiolla haen sitten joko Burana 600 tai miranax 550 apteekista ja tyydyn niitä ottamaan kipuihin, ja pelkästään lepäilemään.
Koirillani on ollut bot loimia, itselle en ole tuotteita koskaan kokeillut.
Kuulostaapas myyntipuheelta mutta haluan jakaa tän nyt kaikille maailman naisille! :) Kannattaa ainakin kokeilla jos kotona joku bot on!!