Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa miltä tuntuu olla ghostauksessa se vastaanottava puoli

Vierailija
04.07.2025 |

Eräs tyyppi on saamassa kohtelun minulta eikä hetkeäkään liian aikaisin.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi missä ?

Vierailija
2/28 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla kohdallani heövetin ikävältä. - En ymmärtänyt, enkä vieläkään ymmärrä miksi mieluummin ghostasi kuin olisi laittanut vaikka tekstiviestin, jossa olsi kertonut, ettei haluakaan nähdä minua vaan mieluummin ghostasi jo ennen ensimmäsisä sovittuja treffejä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai siinnä säikähtää jos toinen alkaa kummittelemaan...

Vierailija
4/28 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fantom, vai. 😯

Vierailija
5/28 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävältä ja turhauttavalta, kun joutuu pitkään ihmettelemään, aikooko toinen vielä ottaa yhteyttä vai ei. Jos sanotaan selvästi heipat, niin tietää heti, että tämä oli nyt tässä.

Vierailija
6/28 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs mies ghostasi minut ja sydämeni särkyi. Sitten kun olin löytänyt jo uuden, sain tietää ettei se mies ollutkaan ghostannut minua vaan hänellä oli ollut pahoja terveysongelmia, joiden vuoksi ei ollut pystynyt ottamaan yhteyttä.

Vierailija
7/28 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä tuo miltään tunnu. Naisilla on tapana ainakin netissä harrastaa ihan huvikseen. Eihän ne miehet siellä ruudun takana ole edes ihmisiä vaan kasa pa skaa jota voi kohdella ihan miten vaan.

Vierailija
8/28 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs mies ghostasi minut ja sydämeni särkyi. Sitten kun olin löytänyt jo uuden, sain tietää ettei se mies ollutkaan ghostannut minua vaan hänellä oli ollut pahoja terveysongelmia, joiden vuoksi ei ollut pystynyt ottamaan yhteyttä.

Oho, vähän kuin jokin Romeo & Julia. </3 💔

Vierailija
9/28 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuntunut miltään. Henkilö varmaan luuli loukkaavansa ja traumatisoivansa, mutta minä totesin että parempi että kävikin näin. En kaipaa elämääni epävakaita nelikymppisiä, joiden tunteiden käsittely ja sosiaaliset taidot on ghostaamisen tasolla kun tulee pettymys.

Vierailija
10/28 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tehnyt eikä minulle tehty, mutta aina olen ajatellut kuinka hirveä/julma sellainen ihminen on, joka ei voi yhtä viestiä toiselle näpytellä, jossa lyhyesti toteaisi ettei ole kiinnostusta enempään (plus voisi kohteliaasti toivottaa hyvät jatkot). T. Nainen

Vierailija
11/28 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eipä tuo miltään tunnu. Naisilla on tapana ainakin netissä harrastaa ihan huvikseen. Eihän ne miehet siellä ruudun takana ole edes ihmisiä vaan kasa pa skaa jota voi kohdella ihan miten vaan.

Äläpä yleistä.

Vierailija
12/28 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä rumemmat tupataan ghostaamaan. Kyllähän aina mieluummin jonkun nätimmän ottaa.

M47

Vierailija
13/28 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut on ghostattu niin monta kertaa. Se on niin yleistä nykyään. Ei ollut 10v sitten kun sinkkuuduin.  N48

Vierailija
14/28 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minut on ghostattu niin monta kertaa. Se on niin yleistä nykyään. Ei ollut 10v sitten kun sinkkuuduin.  N48

Riippuu mitä ghostaamisella tarkoitetaan. Ennen vanhaan oli tosi yleistä että tapailun alkuvaiheissa viestittely vain hiipui jomman kumman puolelta ja siitä toinen tiesi että ei enää kiinnosta. Harvoinpa kukaan erikseen laittoi selityksiä eikä niitä osannut edes kaivata, kun ei vielä edes tunnettu kunnolla.

Sit jos ghostaamisella tarkoitetaan sitä mitä sana alunperin tarkoitti - että seurustelukumppani yhtäkkiä vain katoaa, niin tuskinpa se on kovin yleistä vieläkään.

Vierailija
15/28 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tuntuu puukolta rinnassa. En ymmärrä miten kukaan pystyy niin tekemään, jos toisen kanssa on ehtinyt jo olla jonkin aikaa. Minä ehdin rakastua ja kaikki näytti menevän hyvin. Kun tuli ensimmäinen riita, mies laittoi estot ja vuoden jo ollut. Ihan hirveä olo edelleen joka päivä. 

Vierailija
16/28 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä yleensä edes ajattele asiaa. Ei mulla mitään niin tärkeetä ole, että tarvis välittömästi vastata. Tosin mulla ei ole tässä ristinä mitään suhdevirityksiä, vaan olen naimisissa.. .Mies vastaa yleensä heti ja teinit, kiukkusenakin. Kaverien viestejä voi joskus joutua odottamaan, mutta voivoi. 

En mä itsekään kuule puhelinta tms. Jos on tärkeetä asiaa, niin sitten pitää soittaa ja antaa soida kunnolla.

Vierailija
17/28 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa tapahtui ja silloin olin tolaltani. Sattui kun ihminen josta luuli että oli kivaa yhdessä, niin ei halunnut puhua minulle, tai edes ajatellut, ottanut kymmentä sekuntia näpyttääkseen viestin. Liikaa meni omaa energiaa miettiessä mitä se nyt tekee, viestittääkö, jne jne jne iha uskomaton suo.

Kahden ghostaamisen jälkeen olen rakentanut immuniteettia eli enään en jää märehtimään ihmiseen jolla ei ole minulle ajatuksen vertaa aikaa. Mätsään energian, varsinkin negatiivisen, ja pidän oman elämäni mielekkäänä ja tekemisentäyteisenä. Aloin myös treffailemaan monia yhtä aikaa niin sama se jos yksi ghostaa. Ja jos seurustelun edettyä jostain syystä kaveri ghostaisi niin parin päivän radiohiljaisuuden jälkeen ilmoitan itse että suhde on valitettavasti päätynyt.

Deittailusta on kyllä tullut niin maan rasittavaa.

Vierailija
18/28 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele ghostaus. Sitä on aika eri tasoista sellaista. 

Vierailija
19/28 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset ottanut yhteyttä tähän? 

Vierailija
20/28 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhyyyyy äitiiiiii!!!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan