En halua enää seksiä
Tai ehkä haluaisin, mutta en tuon miehen kanssa enää. Ennen niin mukavasta ja huomioivasta miehestä on tullut ... en oikein tiedä mikä. Mies on sängyssä vain oman nautintonsa perään ja minun vuoroni on aina "ensi kerralla". Kohta jo vuosi kulunut, eikä sitä "ensi kertaa" ole vieläkään tullut. Mies laukeaa joka kerta, mutta ei yhtään pysty pidättelemään tai odottamaan. Lähinnä ei vain kai halua.
Olen yrittänyt puhua miehen kanssa, että minustakin olisi kiva laueta joskus, ihan niin kuin ennenkin. Mutta mies on vain todennut, että tunnun niin hyvältä ettei hän voi mitään sille, että laukeaa lähes heti.Viime aikoina mies on kyllä alkanut toteamaan ettei hän voi sille mitään jos en laukea, parhaansa hän yrittää. Tarkoittaa siis käytännössä sitä, että mies roplaa minua pari minuuttia ja sanoo sitten että jos mä vähän kokeilen - ja siihen se seksi sitten loppuukin. Suuseksiä pitää tietty olla, mutta vain miehelle. Kun mun vuoro on aina sitten ensi kerralla.
Laukeamisensa jälkeen on ihan turha pyytää miestä tekemään mitään, kun on niin väsynyt. Aikaisemmin jaksoi tyydyttää mut sen jälkeen, mutta ei enää kun se on miehen mukaan niin vaivalloista.
Pari viikkoa sitten hermostuin miehelle ja sanoin, että seksi loppuu jos hänellä ei tyyli muutu. Mies sitten eilen kysyi, että haluatkohan sä enää koskaan seksiä...miehen mielestä ongelma on siis minussa. Mies ei tunnu ymmärtävän, että on omalla käytöksellään saanut haluni lopahtamaan.
Neuvoja kaipaisin, mutta en sellaisia että anna miehelle lisää huomiota ja seksiä. Tein jo niin, eikä siitä seurannut mitään hyvää. Mies alkoi pitää itsestään selvänä, että hänelle "tarjoillaan" seksiä päivittäin, toisin sanoen mies vain makaa ja nainen tyydyttää hänet. Mun mielestä seksiin kuuluisi myös toisen huomioonottaminen ja vastavuoroisuuskin.
Kommentit (22)
Parasta ennen -pvä lienee kohdaltasi kaukana takana. Sekä ulkoisesti että sisäisesti. Mutta ei hätää, suristinsauvoja voi tilata huomaamattomasti postitse.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 12:08"]
Eihän ongelma ole pelkästään seksi vaan kaikki tuo muu minkä kerrot. Oletko sanonut hänelle kaiken tuon yhtä suoraan kuin täällä ? Voithan myös yrittää lähestyä kysellen, ett kun ennen olit nii ihana kun teit sitä ja sitä nijn mikä on muutunut. Mutta jos toinen ei mitenkään halua panostaa perhe-elämään niin sinun on ratkaistava kuinka kauan sitä jaksat. Kun hän vielä hoiti lasta ja teki muuta niin arvostitko vai arvostelit?
[/quote]
Kyllä, suoraan olen sanonut hänelle. Useita kertoja. Ystävällisesti ja epäystävällisesti, ei mitään tulosta kummallakaan tavalla. Mutta useasti kun sanoo samasta asiasta, niin joidenkin mielestä se menee nalkuttamisen puolelle. Eikä sekään sitten ole hyvä. Totesinpa vain tuon ennenkuin joku taas vetää nalkutus-kortin esiin.
Arvostin kyllä, kun vielä hoiti lasta ja muutoinkin osallistui. Tietysti välillä jouduin puuttumaan, kun mies meinasi esim talvella viedä vauvan liian vähissä vaatteissa ulos. Ja tässäkin kohtaa joku voi todeta, että miehen pitää antaa tehdä asiat omalla tavallaan...että mitäs menit arvostelemaan.
Ja suoraan sanoen en tajua sitä, että lähes joka paikassa pitää toitottaa, että parisuhde pysyy hyvänä kun mies saa seksiä. Paskasta käytöksestä ja osallistumattomuudesta palkinnoksi sekaiä vai? Eihän tuhmia lapsiakaan palkita karkilla. Joo, rumasti sanottu, mutta pikkusen ottaa päähän tää tilanne ja se, että seksin saaminen tuntuu olevan miehen oikeus.
Ja joo joo, oon pihtariämmä ja omaa syytä. Tilannetta kyllä helpottaisi paljon, jos toi mies löytäisi jonkun paremman. Saisipahan sitten joku toinen ton paskakasan riesakseen:D
Ap