Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halua enää seksiä

Vierailija
20.09.2015 |

Tai ehkä haluaisin, mutta en tuon miehen kanssa enää. Ennen niin mukavasta ja huomioivasta miehestä on tullut ... en oikein tiedä mikä. Mies on sängyssä vain oman nautintonsa perään ja minun vuoroni on aina "ensi kerralla". Kohta jo vuosi kulunut, eikä sitä "ensi kertaa" ole vieläkään tullut. Mies laukeaa joka kerta, mutta ei yhtään pysty pidättelemään tai odottamaan. Lähinnä ei vain kai halua.

Olen yrittänyt puhua miehen kanssa, että minustakin olisi kiva laueta joskus, ihan niin kuin ennenkin. Mutta mies on vain todennut, että tunnun niin hyvältä ettei hän voi mitään sille, että laukeaa lähes heti.Viime aikoina mies on kyllä alkanut toteamaan ettei hän voi sille mitään jos en laukea, parhaansa hän yrittää. Tarkoittaa siis käytännössä sitä, että mies roplaa minua pari minuuttia ja sanoo sitten että jos mä vähän kokeilen - ja siihen se seksi sitten loppuukin. Suuseksiä pitää tietty olla, mutta vain miehelle. Kun mun vuoro on aina sitten ensi kerralla.

Laukeamisensa jälkeen on ihan turha pyytää miestä tekemään mitään, kun on niin väsynyt. Aikaisemmin jaksoi tyydyttää mut sen jälkeen, mutta ei enää kun se on miehen mukaan niin vaivalloista.

Pari viikkoa sitten hermostuin miehelle ja sanoin, että seksi loppuu jos hänellä ei tyyli muutu. Mies sitten eilen kysyi, että haluatkohan sä enää koskaan seksiä...miehen mielestä ongelma on siis minussa. Mies ei tunnu ymmärtävän, että on omalla käytöksellään saanut haluni lopahtamaan.

Neuvoja kaipaisin, mutta en sellaisia että anna miehelle lisää huomiota ja seksiä. Tein jo niin, eikä siitä seurannut mitään hyvää. Mies alkoi pitää itsestään selvänä, että hänelle "tarjoillaan" seksiä päivittäin, toisin sanoen mies vain makaa ja nainen tyydyttää hänet. Mun mielestä seksiin kuuluisi myös toisen huomioonottaminen ja vastavuoroisuuskin.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti ehdottaa sinulle hänen runkkaamistaan ja muuta hyväilyä mutta ne keinot käytetty jo . Ni sitte vaan vaihtoon joss haluat munaa . Eri asia jos lelut riittää

Vierailija
2/22 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä yhteisiä lapsia? Jos ei, niin lähde.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 08:54"]Onko teillä yhteisiä lapsia? Jos ei, niin lähde.
[/quote]

Ja vaikka olisi yhteisiä lapsia niin lähde silti. Mies kuullostaa kuvottavalta!

Vierailija
4/22 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä suostu ensi kerralla yhdyntään ennen kuin mies on antanut sinulle suuseksiä. Tai no, ehkä suhteen päättäminen olisi noilla kuvioilla paras vaihtoehto.

Vierailija
5/22 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 08:59"]

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 08:54"]Onko teillä yhteisiä lapsia? Jos ei, niin lähde. [/quote] Ja vaikka olisi yhteisiä lapsia niin lähde silti. Mies kuullostaa kuvottavalta!

[/quote]

On kaksi lasta. Tilanne paheni nuorimmaisen syntymän jälkeen. Odotusaikana mies ei juurikaan halunnut seksiä ja tulin torjutuksi useita kertoja. Onhan se ymmärretävää, ettei mies halua naista joka muistuttaa ulkomuodoltaan valasta. Synnytyksen jälkeen mies olisi ollut heti valmis seksiin, mutta mulla meni pari kuukautta toipumiseen, en fyysisesti olisi pystynyt seksiin. Mies ei oikein tässä vaiheessa jaksanut ymmärtää, tyyliin "on se kumma kun ei seksi kelpaa kun nyt sitä olisi tarjolla".

Ensimmäisen lapsen jälkeen mies kyllä jaksoi odottaa toipumistani, mutta ei enää tämän toisen kohdalla. Toinen lapsi oli myös ns. vaikeampi lapsi ja välillä olin aivan loppu ja väsynyt. Yritin kyllä jaksamiseni mukaan huomioida miestäkin, mutta vähän pahalta se alkoi tuntumaan koska oli aivan yksipuolista. Mä olin kotona, hoidin lapset, kaupassakäynnit, miehelle ruoan kotona pöytään ja muut viihdytykset. Sitten tajusin, että tää ei ole ihan reilua, että mä yksin teen kaiken eikä vastapalveluksen tule ikinä edes apua lastenhoitoon tai mihinkään. Ekan lapsen ollessa pieni mies hoiti lasta, osasi käydä ihan omatoimisesti kaupassa jne. Tokan lapsen kohdalla tuntui lopahtavan kaikki kiinnostus.

Tulipas pitkä avautuminen, mutta tällaista se on. Ero on jo mietinnän alla.

Ap

Vierailija
6/22 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 09:04"]

Älä suostu ensi kerralla yhdyntään ennen kuin mies on antanut sinulle suuseksiä. Tai no, ehkä suhteen päättäminen olisi noilla kuvioilla paras vaihtoehto.

[/quote]

Kokeiltu on. Lopputulos: ainako sut pitää tyydyttää / enkö mä vaan sais laueta / eikö muna kelpaa / mulla on keskimääräistä paksumpi. Joka kerta samoja vastauksia. Näin jälkeen päin ajatellen aika naurettavia vastauksia, mutta siinä tilanteessa lähinnä itketti.

Ap

Vierailija
7/22 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tässä ole ollenkaan ongelmana seksi, vaan miehen itsekkyys. Joka toki ilmenee seksin kautta, mutta ihmettelisin jos mies muussa elämässä olisi kovin huomaavainen ja toisen huomioon ottava. Parisuhteessa pitäisi kummankin haluta pitää kumppanista huolta, fyysisesti ja henkisesti, myös seksin osalta. Tätä halua ei miehen käytöksessä näy tippaakaan. Suoraan eroaminen ei ehkä fiksuin ratkaisu, ehkä ensin kannattaisi käydä vaikka yhdessä parisuhdeterapeutin juttusilla, jospa miehenkin ajatusmaailma vähän avartuisi.

Vierailija
8/22 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei enää halua panostaa perheeseen, iskiköhän arki päin näköä vai mikä tuli. Parasta ennen- päiväys - juttuja ei tarvi kuunella, osoittavat ettei kommentoija ymmärrä mistä ketju lähti liikkeelle. Kuten joku ehdotti, terapiaan, JOS molemmat on halukkaita vielä panostamaan suhteeseen. Kysy lähteekö terapiaan vai haluaako erota. Saattaa olla jo toinen jalka oven välissä.

Ei se seksin saaminenkaan liittoa pelasta jos muuten mättää eikä mies tunnu sinua arvostavan

Vierailija
9/22 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen tällaisia miehiä, koska toiselle nautinnon tuottaminen on ihanaa. Ja nainen, joka saa orgasmin, on niin kiihottava. Ja pillua, sitä vasta onkin kiihottava nuolla. Jäävät nämä miehet paljosta paitsi.

Vierailija
10/22 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä turhasta valittavia riittää.
Ns. seksi ja yhdyntä eivät ole mitenkään tarpeellisia elämässä.
Yhdyntä on tarkoitettu lisääntymiseen, ei muuhun.

Vierailija
11/22 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 09:40"]

Näitä turhasta valittavia riittää. Ns. seksi ja yhdyntä eivät ole mitenkään tarpeellisia elämässä. Yhdyntä on tarkoitettu lisääntymiseen, ei muuhun.

[/quote]

Kyllä, seksi on ihan tarpeetonta. Etenkin, jos on suhteessa miehen kanssa, joka on huono sängyssä. Parempi elämä ilman seksiä kuin elämä huonolla seksillä.

Vierailija
12/22 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa mies on muutenkaan mikään helmi? Tilanne ei tule varmasti koskaan muuttumaan, joten jos seksi on sinulle tärkeää, niin vaihtoehtoja on tietenkin muutama: jatkat miehen kanssa, eroat tai etsit rinnakkaissuhteen. Vain sinä pystyt nyt päättämään mitä teet, vastuu on sinun käsissäsi.

Vierailija
13/22 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan peruskysymys: Onko naisen orgasmi vain miehen vastuulla? Ja toinen: Missä on se ero, jos esim. klitorista hyväillään a) sormella b) lelulla c) kielellä d) itse?

Vierailija
14/22 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 11:36"]Ihan peruskysymys: Onko naisen orgasmi vain miehen vastuulla? Ja toinen: Missä on se ero, jos esim. klitorista hyväillään a) sormella b) lelulla c) kielellä d) itse?
[/quote]
Miksi harrastaa seksiä toisen kanssa, jos masturboinnissa pääsee parempaan tulokseen?

Vierailija
15/22 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 11:36"]Ihan peruskysymys: Onko naisen orgasmi vain miehen vastuulla? Ja toinen: Missä on se ero, jos esim. klitorista hyväillään a) sormella b) lelulla c) kielellä d) itse?
[/quote]
Miksi naisen pitäisi antaa käyttää itseään runkkualustana, vastatkoon mies orgasmistaan itse.

Vierailija
16/22 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pankaa enemmän, että miehellä ei tule niin helposti. Pimeässä miehellä kestää kauemmin, kun ei saa visuaalista kiihoitetta jne.

Minkäikäisiä olette?

Vierailija
17/22 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinä et kiihotu aktissa tai et enää kiihota miestäsi, ongelma on sinussa. Simple and easy, eikö olekin?

Vierailija
18/22 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 11:57"]Jos sinä et kiihotu aktissa tai et enää kiihota miestäsi, ongelma on sinussa. Simple and easy, eikö olekin?
[/quote]
Menepä taas runkkaamaan siitä, täällä keskustellaan aikuisten välisestä seksistä.

Vierailija
19/22 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ongelma ole pelkästään seksi vaan kaikki tuo muu minkä kerrot. Oletko sanonut hänelle kaiken tuon yhtä suoraan kuin täällä ? Voithan myös yrittää lähestyä kysellen, ett kun ennen olit nii ihana kun teit sitä ja sitä nijn mikä on muutunut. Mutta jos toinen ei mitenkään halua panostaa perhe-elämään niin sinun on ratkaistava kuinka kauan sitä jaksat. Kun hän vielä hoiti lasta ja teki muuta niin arvostitko vai arvostelit?

Vierailija
20/22 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 15:00"]

Parasta ennen -pvä  lienee kohdaltasi kaukana takana. Sekä ulkoisesti että sisäisesti. Mutta ei hätää, suristinsauvoja voi tilata huomaamattomasti postitse.

[/quote]

Ja mies sen kun mennä porskuttaa ilman parasta ennen päiväystä? Juu, vika on aina naisessa, ihan sama miten päin olisi tai mitä tekisi.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän