Mikä on teidän hiusten ponnarin ympärys?
Mulla taitaa olla melko paksut hiukset... :D Ponnarin ympärys on noin 11,5-12cm ja vielä tissienkin kohdalla hiusten ympärys on 7cm
Kommentit (31)
En tiedä, mutta osaan paskoa paksuja pökäleitä.
9cm, ärsyttävää. Ohentuneet hirveästi, kiitos hiustenpidennyksien
Heti ponnarin takaa 8,7cm "löysää jo sitä nutturaa" kireydellä, 10,2cm kun normaalisti ponnarilla. Ohuet ja liukkaat hiukset mutta niitä on paljon.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 09:23"]Heti ponnarin takaa 8,7cm "löysää jo sitä nutturaa" kireydellä, 10,2cm kun normaalisti ponnarilla. Ohuet ja liukkaat hiukset mutta niitä on paljon.
[/quote]
XDD "löysää jo sitä nutturaa" kireydellä XDD tiesitkö, että tällä sanonnalla ei ole mitään tekemistä hiusten kanssa?
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 11:03"][quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 09:23"]Heti ponnarin takaa 8,7cm "löysää jo sitä nutturaa" kireydellä, 10,2cm kun normaalisti ponnarilla. Ohuet ja liukkaat hiukset mutta niitä on paljon.
[/quote]
XDD "löysää jo sitä nutturaa" kireydellä XDD tiesitkö, että tällä sanonnalla ei ole mitään tekemistä hiusten kanssa?
[/quote]
Tosikko, joka ei ymmärrä sanaleikkejä?
9 cm. Mielestäni mulla ei ole kovin ohuet hiukset, mutta ei ole hirveän paksutkaan, aika tavanomaiset.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 11:06"][quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 11:03"][quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 09:23"]Heti ponnarin takaa 8,7cm "löysää jo sitä nutturaa" kireydellä, 10,2cm kun normaalisti ponnarilla. Ohuet ja liukkaat hiukset mutta niitä on paljon.
[/quote]
[/quote]
Tosikko, joka ei ymmärrä sanaleikkejä?
[/quote]
No kieltämättä en ymmärrä sanaleikkejä joissa ei ole mitään logiikkaa. Ei tuo ole missään yleisessä käytössä.
Alle 2cm omilla hiuksilla. Mulla on vähän hiustenpidennöksiä, että pystyn tekemään ponnarin. Niiden kanssa ympärys max. 5cm.
vituttaa ne itkijät, joilla on kymmenen kertaa enemmän hiuksia kuin mulla ja itkevät että tukka on ohut :-\
No piti tämäkin nyt sitten mitata, 6cm (tai saattaa olla jopa 6,5cm). Tiesinhän mää että on ohuet hiukset...ja alkaneet vielä harmaantuakin ja olen vasta 23!-.-
1,5 cm ponnari