En saa mitään aikaiseksi (elämässä)
Mulla on oikein hyviä ideoita, kuten että alkaisin kirjoittaa tietyntyyppistä blogia, tehdä taide-esityksen johonkin kappaleeseen, opetella paremmin soittamaan kitaraa jne. Ei vaan sitten kiinnosta niin paljon, että oikeesti alkaisin tekeen.
Onko niiden ihmisten elämä parempaa, jotka suorittavat enemmän? Ovatko onnellisempia? Toisaalta harmittaa, että en saa mitään tehtyä, mutta olisko sitten parempi huhkia kamalasti, kohta kuitenkin kaikista aika jättää.
Vai onko mun ongelma, että en ole löytänyt oikeaa kiinnostuksen kohdetta?
Kommentit (18)
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 20:51"]Sulle ehkä sopisi joku liikunnallinen tavoite.
[/quote]
Ai miksi/mitä tarkoitat? En ole kovin lahjakas liikunnassa, sali ja lenkkeily on ihan ok.
Meinaatko jos en ole taiteellisesti lahjakas, niin sitä ei kannattaisi yrittää :) ap
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 20:47"]Onko sulla ikäkriisi`?
[/quote]
Joo, kohta 30. Parin vuoden päästä -ap
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 20:57"]Olet vain laiska tai saamaton, so?
[/quote]
No kun se vaivaa kuitenkin jotenkin. Olen vähän kahden vaiheilla, että heittäytyäkö täysin laiskuuteen, vai olisko se vaivan arvoista jotenkin alkaa muokata itsestään aikaansaavaa yksilöä. -ap
Minusta taas on hyvä että on muitakin tyhjäntoimittajia. Parasta olisi kuin suurempi osa nostais kädet pystyyn, eikä turhaan yrittäisi olla suorittaja. Tyytyisi tilanteeseensa ja elämänmuoto ilman varsinaista osallistumista yhteiskuntaan yleistyisi. Oravanpyörässä juoksevilla lampailla ei ole aikaa ajatella tärkeitä yhteiskunnallisia asioita, tai miettiä muutenkaan mitään. Haluan paljon ajattelevia yksilöitä jotka kyseenalaistavat yhteiskunnan pakkosyötön ja ajattelevat itse omilla aivoillaan.
Siis välillä harmittaa nähdä vaikka joku krista siegfrieds telkassa, koska kyllä mäkin olisin yhtä hyvä, jos olisin vuosia harjoittanut ääntäni ja altistanut itseäni esiintymiselle... Mutta turha se on itkeskellä, että kyllä mäkin osaisin, jos viitsisin tehdä sen työn. Kun en ole viitsinyt, niin en osaa.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 20:55"]
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 20:51"]Sulle ehkä sopisi joku liikunnallinen tavoite. [/quote] Ai miksi/mitä tarkoitat? En ole kovin lahjakas liikunnassa, sali ja lenkkeily on ihan ok. Meinaatko jos en ole taiteellisesti lahjakas, niin sitä ei kannattaisi yrittää :) ap
[/quote]
Oon vain huomannut, että ihmiset, jotka eivät ole pitkäjänteisiä aika usein jaksavat sitoutua johonkin liikunnalliseen, missä voi vapautua aivotyöstä.
Kokeilet vaan kaikenlaista. Jospa jokin mielenkiintoa ylläpitävä harrastus kuitenkin löytyisi. Sellainen Sinun harrastuksesi. Ehkä kuitenkin vain yksi, tai kaksi harrastusta, joihin aika riittää. Anna itsellesi lupa laikotella.
Voi kun ihania vastauksia! Palstahan ymmärtää laiskaa :0
Mietin samaa kuin 9 yksi päivä, kun isovanhempani halusivat antaa minulle ilmaisen lehtitilauksen. Sanoivat, että sitä tilaajalahjaa olivat suositelleet myös serkulleni, joilla on neljä lasta ja vanhemmat käyvät molemmat vuorotöissä. Serkku ei halunnut lehteä, kun heillä ei ehditä kumminkaan lukea. Heitähän ne asiat juuri eniten koskevat, kun heillä on niin paljon jälkeläisiä jotka jäävät maailman kokemaan ja kun tekevät töitä! Mutta eivät ehdi perehtyä asioihin eivätkä jaksa vaikuttaa niihin. Sitä en siis kritisoi että eivät ehdi, vaan uskon aivan hyvin että elämä on niin uuvuttavaa ja täyttä, että yhteiskunnan asioille ei riitä kapasiteettiä. Mutta hullulta se tuntuu.
Siinä voi olla perää, että lyhytjänteiselle sopii liikunta. Se palkintohan on heti (hyvä olo) ja muitakin tuloksia näkee suht nopeasti. Voisin kyllä jatkaa taas saliharjoittelua. En kylläkään oikein pidä liikunnan harrastamista oikeana saavuttamisena, jos se on jotain pepun muodon tavoittelua, eikä mitään oikeasti paljon taitoa vaativaa... -ap
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 21:00"]Sulle vois sopia narkkarin ja/tai huoran urapolku.
[/quote]
Narkomaanin elämä on kyllä aika vaivalloista, kun täytyy järjestää rahaa aineisiin vaikka rikoksiin turvautumalla. Se on oikeasti stressaava elämäntyyli. Joidenkin pilvenpolttelijoiden meno nyt on aika letkeää, mutta mulle toi kannabis ei vaan oikein sovi. -ap
Milla hei sun täyttyy muuttuu, sun elämältäs suunta puuttuu
sä aina tartut tikkuun lyhimpään. se ei johda mihinkään
sä et oo mikään tyttö enää, sun täytyis tehdä jotain järkevää
ja lapselliset leikkis lopettaa!
Käytkö töissä? Jos käyt ja oot opiskellut, koita hyväksyä itsesi sellaisena kuin oot.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 21:00"]Minusta taas on hyvä että on muitakin tyhjäntoimittajia. Parasta olisi kuin suurempi osa nostais kädet pystyyn, eikä turhaan yrittäisi olla suorittaja. Tyytyisi tilanteeseensa ja elämänmuoto ilman varsinaista osallistumista yhteiskuntaan yleistyisi. Oravanpyörässä juoksevilla lampailla ei ole aikaa ajatella tärkeitä yhteiskunnallisia asioita, tai miettiä muutenkaan mitään. Haluan paljon ajattelevia yksilöitä jotka kyseenalaistavat yhteiskunnan pakkosyötön ja ajattelevat itse omilla aivoillaan.
[/quote]
Ööö... Minä ja mieheni teemme vaativaa työtä. Olemme molemmat tohtoreita. Meillä on lapsia. Vietämme mielellään aikaa ystävien kanssa, keskustelemme politiikasta, tieteestä, uskonnosta, historiasta, arjesta, elämästä. Harrastamme liikuntaa, kuuntelemme monenlaista musiikkia, luemme paljon, kokkailemme, retkeilemme luonnossa, matkustamme ja nautimme mökkeilystä sukulaisten kanssa. Minä malaan. Usein vapaa-ajalla myös vain köllöttelemme perheen kesken ja nautimme olosta. Jutustellaan, surffataan netissä, katsotaan dokumentteja. Nauramme paljon yhdessä.
Tämä ei ole mikään oravanpyörä. Tämä on aktiivisten ja onnellisten ihmisten täyttä elämää.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 22:15"][quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 21:00"]Sulle vois sopia narkkarin ja/tai huoran urapolku.
[/quote]
Narkomaanin elämä on kyllä aika vaivalloista, kun täytyy järjestää rahaa aineisiin vaikka rikoksiin turvautumalla. Se on oikeasti stressaava elämäntyyli. Joidenkin pilvenpolttelijoiden meno nyt on aika letkeää, mutta mulle toi kannabis ei vaan oikein sovi. -ap
[/quote]
No mites sitte ihan vaa se perseen jakelu? Voisko se toimia? Ei tartteis ku maata lettu levällään ja rahaa tulis.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 22:37"]Mä olen ihan samalainen... Mikä sä olet ap. horoskoopilta?
[/quote]
Kalat, pahin ajelehtija! :,D ap
Onko sulla ikäkriisi`?