Ase lisää turvallisuuttasi vain
jos olet valmis käyttämään sitä. Muuten se heikentää sitä ;-(
Kommentit (13)
No tästä syystä käymmekin miehen kanssa ampumaradalla harjoittamassa lihasmuistia ja lisäksi muilla keinoin mies opettaa mulle sitä henkistä kanttia, mitä tarvitaan.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 22:48"]
No tästä syystä käymmekin miehen kanssa ampumaradalla harjoittamassa lihasmuistia ja lisäksi muilla keinoin mies opettaa mulle sitä henkistä kanttia, mitä tarvitaan.
[/quote]Vai että mies opettaa? Miksi pitää aina se mies olla opettamassa?
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 22:55"][quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 22:48"]
[/quote]
...koska hän tekee sitä myös työkseen. Parempi se on että hän opettaa minua kuin minä häntä.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 22:55"][quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 22:48"]
[/quote]
...koska hän tekee sitä myös työkseen. Parempi se on että hän opettaa minua kuin minä häntä.
Se lisää turvallisuutta vain jos toisella ei ole asetta.
Jos sillä on niin sulla pitää olla isompi.
Sitten kun molemmilla on tarpeeksi isot aseet, se lisää turvallisuutta taas. Ellei toinen kehitä vielä tehokkaampia aseita...
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 23:13"]
Sitten kun molemmilla on tarpeeksi isot aseet, se lisää turvallisuutta taas. Ellei toinen kehitä vielä tehokkaampia aseita...
[/quote]
http://www.examiner.com/images/blog/wysiwyg/image/TwoWaysPoster.jpg
Tän maahanmuutto vilinän keskellä kannaisi myöntää suomalaisille vapaat aseenkanto luvat.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 23:13"]
[/quote]
Lähde tutkimukseen?
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 20:39"]
Niipä, pistoolilupa vetämässä ja lapsi jujutsu kurssille !
[/quote]
Taidat olla aika pihalla aselaista? Varaudu pettymykseen.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 23:40"]
Tän maahanmuutto vilinän keskellä kannaisi myöntää suomalaisille vapaat aseenkanto luvat.
[/quote]
ja luulet ettei sitten lapsena lapsisotilaana olleella traumatisoituneella ja väkivaltaisesti käyttäytyvällä ole mahdollisuutta ryöstää kaikki naapuriston aseet ja perustaa suomen isis tai boko haram tai suoen itä-ukraina :D ???
Suomessa ampuma-asetta, varsinkaan käsiasetta, ei nykyisellään saa puolustustarkoitukseen kuin lähinnä poliisi.
Niipä, pistoolilupa vetämässä ja lapsi jujutsu kurssille !