Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

millaiset naiset suostuvat pyllypanoihin?

Vierailija
19.09.2015 |

Pidän kyllä peppuseksistä, mutta ihmettelen millaisia nämä naiset, jotka suostuvat peppuseksiin, ovat? Kiinnostukseni lopahtaa kun saan kakkosta. Ei todellakaan mitään vaimomatskua!

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyllykirja tietää asiasta parhaat puolet http://www.pyllykirja.fi/

Vierailija
22/28 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 20:15"]

Ihmettele enemmän suihinottoa. Siinä nainen ei voita mitään, toisin kuin peppupanossa.

[/quote]

Hah, suikkarissahan nainen voittaa miljoonia. Niin kuin joku mies tänne aiemmin kirjoitti: "Siinähän molemmat saa tyydytyksen kun lasti lentää". Miehen puhetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain kunnolliset ja ns. 'oikeat' naiset suostuvat pyllypanoon. Sääliksi käy niitä, jotka eivät anna. Toki jos haluaa elää vain puolella teholla ja onnettomana elämänsä, niin mikäs siinä, mutta koittakaa jo tajuta, että pyllyn levittäminen se naisen tekee.

Vierailija
24/28 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 08:24"]

Mie en anna persettä. En käsitä kuinka siitä voi jotkut naiset muka nauttia. Mie luulen,et he haluavat vain mielistellä miehiään. Mie en ainakaan anna.

[/quote]

En syö katkarapuja. En voi käsittää, miksi joku niitä haluaisi syödä. Luulen, että he haluavat vain mielistellä kokkia.

Vierailija
25/28 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni ;)

Vierailija
26/28 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En anna. Miehellä on liian iso muna. Oon antanu aikaisemmin, ja kun kerran meinas ulosvetäessä ja varsinkin jälkikäteen vessassakäydessä luiskahtaa suoli ulos (tai siltä se tuntui, ja sulkijalihakseen jäi outo ylimääräinen poimu), niin siihen loppui anaalit. Haluan ton reiän vielä toimivana kuitenkin säilyttää, eikä se ukkokaan valita, kun muuta seksiä on enemmän kuin riittämiin.

Vierailija
27/28 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 17:38"]

En anna. Miehellä on liian iso muna. Oon antanu aikaisemmin, ja kun kerran meinas ulosvetäessä ja varsinkin jälkikäteen vessassakäydessä luiskahtaa suoli ulos (tai siltä se tuntui, ja sulkijalihakseen jäi outo ylimääräinen poimu), niin siihen loppui anaalit. Haluan ton reiän vielä toimivana kuitenkin säilyttää, eikä se ukkokaan valita, kun muuta seksiä on enemmän kuin riittämiin.

[/quote]

Etenitte liian nopeasti, samalla tavalla isolla kullilla saa pillunkin rikki, nimim. kokemusta siitä kyllä. Ei mulla ole tuollaista ikinä ollut ja peräpukamia yms. ei ikinä. Nimim. isokullisen anaaliseksistä pitävän miehen vaimo, jonka mies tykkää käyttää XL leluja ja joskus jopa nyrkkiäkin anaalissani. Ja ne löystyneen sulkijalihaksen huutelijat eivät vain tiedä mistään mitään, ei vaikuta jos homma hoidetaan oikein (eli siihen fistaukseenkin käytetään meillä aikaa useita tunteja), ei lihakset toimi niin ellei niitä revi ja riko väkivalloin. Kysyin jopa lääkäriltä tätä kun alkuaikoina huolehdin asiasta ja ei löytänyt sieltä _mitään_ omituista, poikkeavaa, löysyyttä yms. vaikka noita hommia oli tullut harrastettua jo viitisen vuotta silloin. Jos missään vaiheessa tuntuu hiukkanenkin kipua tai pahaa epämukavuutta, niin väärin tehdään.

Vierailija
28/28 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne joiden miehillä on pieni muna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi