Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kukaan tosi "yllättävä" yrittänyt koskaan iskeä sua

Vierailija
19.09.2015 |

Kuten nyt vaikka joku exän paljon nuorempi kaveri tai entinen opettaja tai muuta täysin puun takaa tullutta.

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on, oli se aika yllättävä tilanne. Huuleni ovat kuitenkin sinetöidyt.

Vierailija
2/61 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi koulukiusaajani yläasteelta tuli vuosien jälkeen lässyttämään baarissa. Ei helvetti että teki hyvää antaa pakit, kun toinen on ennen haukkunut rumaksi laudaksi yms. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammaslääkäri ja nukutuslääkäri....

Olin molemmilla kerroilla alle 20v ja hieman hämmentynyt.

Jotkut julkkikset/muusikot kans, esim. yksi yritti iskeä tunkemalla kielensä mun korvaan sanomatta mitään, tapahtui lontoossa, ei ollut suomalainen julkkis.

Vierailija
4/61 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkiekkoilija Koivu (se nuorempi). En ole mielestäni edes kovin hyvännäköinen joten oli yllättävää! :D

Vierailija
5/61 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksä silloin kun seurusteli nyksänsä kanssa, oli tosin silloin vasta ekalla kierroksella sen kanssa. Sitten se yritti iskeä taas minua kun ne oli tokalla kierroksella. Yritti se iskeä taas kun olivat jo kolmannella kierroksella, jolla ovat vieläkin. Ovat siis eronneet pariin otteeseen. Myös hänen isänsä ja veljensä ovat yrittäneet iskeä minua, ja serkkukin, mutta siitä on jo vuosikymmeniä.

Vierailija
6/61 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 20:13"]

[/quote]

Apua :D Sulla on jotenkin poikkeuksellisen viehättävät hampaat kai.

Vierailija
7/61 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 20:15"]

Jääkiekkoilija Koivu (se nuorempi). En ole mielestäni edes kovin hyvännäköinen joten oli yllättävää! :D

[/quote]

Jääkiekkoilija yrittää iskeä ja se on yllättävää? Huoh 

Vierailija
8/61 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 20:16"][quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 20:15"]

[/quote]

Jääkiekkoilija yrittää iskeä ja se on yllättävää? Huoh 
[/quote] Sua ei oo koskaan tainnut iskeä, ei sitä ihan jokaiselle tapahdu ;) Kerran Lepistön Sami yritti! Nyt harmittaa etten lähtenyt matkaan :D

Vierailija
9/61 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammaslääkäri soitti perään ja kysyi ulos 15 minuuttia sen jälkeen kun olin poistunut vastaanotolta. En lähtenyt.

Vierailija
10/61 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 20:16"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 20:13"]

[/quote]

Apua :D Sulla on jotenkin poikkeuksellisen viehättävät hampaat kai.

[/quote]

Mulla oli joku ientulehdus, joka teki mun suusta raadonhajuisen ja se hammaslääkäri pyysi silti treffeille, se oli kyllä aika kuuma, mutta pelästyin koko juttua.

Ja se nukutuslääkäri pyysi treffeille siinä konsultaatiossa mikä on ennen leikkausta, en oikein tajua vieläkään sitä juttua, oli kummallista.

Vierailija
11/61 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komea parikymppinen yritti iskeä minua 35 v ja kehui maasta taivaisiin..

Vierailija
12/61 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laulaja Bablon joku yli 55 v. ystävä rasvasine hiuksineen ja nakkisormineen... Hyi yök!!!!

Vierailija
13/61 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikalla kolleega. Hän on noin 30- kymppinen varsin viehättävä otus miesvaltaisella alalla. En olisi edes unissanikaan voinut uskoa että hän on kiinnostunut minusta.
No asia ei edennyt sen kummemmin mutta vaikutti itsetuntoon kummasti... Töihin on edelleen kiva mennä.

Vierailija
14/61 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ambulanssin ensihoitaja kun olivat viemässä mua sairaalaan kolarin
jälkeen. Lisäksi erään ystäväni häissä hänen lapsuuden parhaan ystävänsä aviomies yritti iskeä aina kun vaimonsa lähti esimerkiksi imettämääm heidän lastaan. Mieheni kaveri lähetteli baarissa minulle vonkausviestejä. Erikoisen tilanteesta teki se, että olimme baarissa neljästään eli minä & mieheni ja hän & vaimonsa. Mieheni työkaveri tasaisin väliajoin lähestyy epätoivoisilla viesteillä. En ymmärrä tuota miesten maailmaa..

Vierailija
15/61 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut varmasti hänen ensimmäinen eikä viimeinen kerta :D

Vierailija
16/61 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 20:42"]Ei ollut varmasti hänen ensimmäinen eikä viimeinen kerta :D
[/quote]

Siis Koivu nuoremman. Nim. Mulla ja usealla kaverilla sama kokemus :D

Vierailija
17/61 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös mulla on kokemus varsin erikoisesta ambulanssireissusta. Olin jäänyt auton alle, mutta en loukkaantunut juuri mitenkään koko tapahtumassa. Koska ei ollut oikeen muuta kuin pakko käydä sairaalassa tarkastuksessa niin ensihoitaja jutteli sitten mukavia matkalla sairaalaan. Kun pääsin sairaalasta hän tuli toisen potilaan kanssa vastaan ja kysyi lähdenkö kahville. En lähtenyt, mutta jos olisin ollut sinkku niin varmasti olisin lähtenyt!

Vierailija
18/61 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 20:48"]

Myös mulla on kokemus varsin erikoisesta ambulanssireissusta. Olin jäänyt auton alle, mutta en loukkaantunut juuri mitenkään koko tapahtumassa. Koska ei ollut oikeen muuta kuin pakko käydä sairaalassa tarkastuksessa niin ensihoitaja jutteli sitten mukavia matkalla sairaalaan. Kun pääsin sairaalasta hän tuli toisen potilaan kanssa vastaan ja kysyi lähdenkö kahville. En lähtenyt, mutta jos olisin ollut sinkku niin varmasti olisin lähtenyt!

[/quote]

Ne taitaa olla kovia iskemään naisia :D

Perustan tämän siihen, että jouduin joskus olemaan ensiavussa melkein koko päivän, ja ne oikeasti joka kerta, kun sinne toivat potilaita, yrittivät niitä sairaanhoitajia. Ne sairaanhoitajat oli aika väsyneen oloisia siihen jatkuvaan iskemiseen.

Vierailija
19/61 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä kukaan.

Vierailija
20/61 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini poika ystävä kyllä