Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Äidit lapsien kanssa

Vierailija
19.09.2015 |

Itse olen ammatissa, missä palvellaan ihmisiä. Näen joka ikinen päivä naisia, jotka tulevat lastenvaunujen kanssa kyseiseen liikkeeseen ostoksille. Nämä naiset, mitkä todennäköisesti ovat yksinhuoltajia ja flirttailevat henkilökunnan kanssa ja selvästi haluavat "seuraa", niin eivät käytä minkään näköistä hajuvettä. Olen oikein ruvennut kyttäämään kyseisiä henkilöitä ja tehnyt mielessäni tilastoa tästä asiasta. Mistä johtuu, että jos teillä "yksinäisillä" naisilla, joilla on lapsi vaunuissa, niin ette käytä minkäänlaista hajuvettä?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
22/27 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 19:57"]Jos nainen - vaikka on lapsen kanssa kaupassa ja tuoksuu hyvältä, on jo kiinnostava pelkän tuoksun takia. 
[/quote]

Mulla ei ole mitään intressejö olla kiinnostava kenenkään muun silmissä kuin oman mieheni. Ajatteleppas sitä niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon parisuhteessa ja mulla kolme lasta. Pienen vauvan takia en käytä. Olisihan se kamalaa kun tuo 4kuinen ei tunnistaisi äitiään hajusta vaan löyhkäis kamala hajuvesi samalla kun imetän. Sitten kun isompi niin käytän kyllä.

Vierailija
24/27 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajuvedet on pahimpia kemikaalimyrkkyjä.

Ja aloittaja on trolli tai älyllisesti vajaa.

Vierailija
25/27 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mä just luin? Oudoin aloitus pitkään aikaan!

Vierailija
26/27 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tässä trollaa taas "lapset söivät lillukanvarsia" jne trolli.

Vierailija
27/27 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minun oma tuoksuni ei herätä sinussa mielenkiintoa niin sitten olen yksinkertaisesti väärä henkilö sinulle.

Toisekseen, onko ap:llä mitään hajua siitä paljon laadukkaat tuoksut maksavat? Sellaiset jotka eivät haise kissankuselle vaan tuoksuvat samanlaisina koko ajan? Vai onko ap:llä joku fetissi kissankuselta haiseviin naisiin?

Kolmanneksi, nainen joka flirttailee lapsen kanssa shoppaillessa kaipaa yleensä vain kevyttä flirttiä kun on päässyt neljän seinän sisältä ulos, se ei ole vonkaamista. Flirttailu ja halu päästä panolle eivät ole yleensä sama asia, vaikka suomalaiset miehet jostain syystä niin luulevat.

Itse en ole koskaan hajusteilla omaa tuoksuani peittänyt, jonoksi asti riittänyt ottajia. Se että ap ei minusta kiinnostu ei haittaa minua yhtään, hän itse luultavasti haisee joltain kissankuselta joten eipä hänkään minua kiinnostaisi.