Miten se Bernerin kelmi voi olla ministeri?
En nyt tarkoita hyvämaineisuutta vaan sitä että on ollut Ruotsin kansalainen. Eihän se Zyxccxzkovickaan voi?
Kommentit (48)
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 09:39"]No pitäähän rouvan saada pieni korvaus vaivannäöstään, ettei ihan kerjuulle joudu.
[/quote]
:D
Aina minua on haukuttu pahaksi ja itsekkääksi ihmiseksi kun en annan lanttiakaan näihin keräyksiin enkä ole rähmälläni pakolaisten edessä, sillä vaisto on sanonut että pelkkää bull's shittiä kaikki hymistely ja jengi uskoo. Sensijaan olen vapaaehtoistyössä ja käyn päivittäin parin vanhuksen luona ja yritän muutenkin olla ja elää siivosti, että minusta olisi mahd. vähän kuluja yhteiskunnalle. Se on minun tapani auttaa.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 09:18"]
Siis mikä tää lastensairaalajuttu nyt on? Mäkin ostin niitä heijastimia ja hyvää hyvyyttäni ajattelin, että raha menee rakentamiseen, että sillä 10 sentillä rahoitan nyt yhden tai kaksi ruuvia jonnekin. Ja ylläpidon sit aikanaan hoitaa yhteiskunta kun talo on pystyssä. Mutta eikö se nyt näin mennytkään?
[/quote]
Yhteiskunta maksaa Bernerin säätiölle vuokraa sairaalasta. Säätiön on laskettu tienaavan kymmeniä miljoonia tällä kusetuksella. Lisäksi säätiö on ruotsinkielisten suojatyöpaikka.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 12:11"]
Aina minua on haukuttu pahaksi ja itsekkääksi ihmiseksi kun en annan lanttiakaan näihin keräyksiin enkä ole rähmälläni pakolaisten edessä, sillä vaisto on sanonut että pelkkää bull's shittiä kaikki hymistely ja jengi uskoo. Sensijaan olen vapaaehtoistyössä ja käyn päivittäin parin vanhuksen luona ja yritän muutenkin olla ja elää siivosti, että minusta olisi mahd. vähän kuluja yhteiskunnalle. Se on minun tapani auttaa.
[/quote]
Kiitos että et ole hyödyllinen idiootti. Vaan ainoastaan hyödyllinen.
Jos Suomi olisi oikeusvaltio, roistot istuisivat vankilassa.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 19:33"]
En nyt tarkoita hyvämaineisuutta vaan sitä että on ollut Ruotsin kansalainen. Eihän se Zyxccxzkovickaan voi?
[/quote]
se on ison ruotsinkielisen säätiön (=vaalirahoittajan) johtaja.
No pitäähän rouvan saada pieni korvaus vaivannäöstään, ettei ihan kerjuulle joudu.