Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toivon et uusi naapuri muutaisi pois ennen kesää

Vierailija
01.04.2022 |

niin pystyisi kesällä pitämään ikkunoita auki ja oleskelemaan parvekkeella ilman että tukehtuu tupakansavuun.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurit merkkaa enemmän kuin itse asunto.

Vierailija
2/10 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta itse nii ei häiritse...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on uus naapuri, niin tuskin se heti muuttaa.

Vierailija
4/10 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuta itse nii ei häiritse...

🙄 Sä olet kuin kiusaaja, jonka mielestä kiusatun pitää vaihtaa koulua.

Vierailija
5/10 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minne pitäisi ottaa yhteyttä jos haluaa tehdä esityksen parveketupakoinnin kiellosta? Jollekkin taloyhtiön tyypille?

Naapurin jatkuva tupruttelu ei ole yhtään kivaa kun vauvakin talossa. Haluaisin sentään että kotona olisi raikas ilma. Ei luulisi olevan paljon vaadittu.

Ap

Vierailija
6/10 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset käy sanomassa? Tai laita lappua postiluukusta. Poltan itse satunnaisesti parvekkeella, mutta jos saisin edes sen lapun niin lopettaisin heti parvekkeella tupakoinnin. 

Vierailija
7/10 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin köyhänä kun ei ole varaa omakotitaloon ja joutuu sietämään koppirottaelämää, naapurit todella merkkaa, jotka noudattavat järjestysääntöjä ja normaaleja sivistyskäytöstapoja.

Harmi vaan, että se alkaa olla katoava luonnonvara.

Vierailija
8/10 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minne pitäisi ottaa yhteyttä jos haluaa tehdä esityksen parveketupakoinnin kiellosta? Jollekkin taloyhtiön tyypille?

Naapurin jatkuva tupruttelu ei ole yhtään kivaa kun vauvakin talossa. Haluaisin sentään että kotona olisi raikas ilma. Ei luulisi olevan paljon vaadittu.

Ap

Juu ja se sun vauvan huuto onkin oikeen musiikkia naapurin korville.

Vierailija
9/10 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasan tarkkaan kärytän parvekkeellani ainakin niin kauan, kun joudun äpä*äs takia heräämään öisin. 

T: Naapuri

Vierailija
10/10 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Juu ja se sun vauvan huuto onkin oikeen musiikkia naapurin korville.

Miten sitä voi verrata myrkylliseen savuun joka tunkeutuu toisen asunnon sisälle?

Sitäpaitsi meille sattui harvinaisen hyvin nukkuva vauva. Ei meiltä mitään vauvan huutoa kuulu koko yön aikana ja päivälläkin vain satunnaisesti lyhyen aikaa. Vauva on siis 6kk.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi