Lähden parin tunnin kuluttua Helsingin yöhön. Haluaako joku tutustua minuun?
Voit olla mies tai nainen ja minkäikäinen tahansa. Tietysti sen verran ikää pitää olla, että baareihin pääsee.
Olen itse nelikymppinen nainen ja haluan välillä ihan itsekseni lähteä ilman mitään naisporukoiden rasitteita.
Kommentit (10)
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 18:56"]
Vähän ristiriitainen aloitus, pyydät seuraa mutta samalla toteat että tahdot välillä lähteä itseksesi ilman rasitteita :D
[/quote]
Ilman rasitteita siinä mielessä, ettei sitä tuttua naisporukkaa. Usein menee siihen, että länkytetään vain keskenämme eikä tutustu muihin.
ap
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 18:53"]
Mihin baariin tai minnepäin Helsinkiä?
[/quote]
Ehkä Storyvilleen lopuksi, mutta alkajaisiksi johonkin Töölön paikkaan... En ole vielä päättänyt. Rymy-Eetussa voisi myös piipahtaa yhdellä jossain välissä. Rahaa oon varannut taksilla siirtymiseen.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 19:00"]
Hyi, huora.
[/quote]
Ai miksi huora olisin?
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 18:54"]
Liian aikaista
[/quote]
No.. joskus ysiltä siis olisi tarkoitus ulkoutua kämpiltä. Eli onhan se vähän aikaista juu... mutta mainitsemassani Storyvillessä varmaan sitten puolen yön aikaan olen tavattavissa.
Laita kuva niin kattellaan. Kipaistaan poikien kanssa saunaan ja jatketaan Willi Wäinöstä yöhön :)
Oot liian vanha ja toiseksi en voi lähteä kännissä ajamaan autoa. Ystävällinen ehdotus kyllä ja näitä toivoisi enemmän 20v tiukkapimpsukkeilta.
Mihin baariin tai minnepäin Helsinkiä?
Vähän ristiriitainen aloitus, pyydät seuraa mutta samalla toteat että tahdot välillä lähteä itseksesi ilman rasitteita :D