Vesivahinko vuokrakämpässä, kukaan ei välitä
18.8 keittiön katosta tuli vettä läpi, yläkerran naapuri oli sählännyt pesukoneen kanssa.
Seuraavana päivänä täällä kävi huollosta yksi tyyppi, joka totesi mittarin kanssa että juu, märkää on, kattolevy vaihtoon.
Seuraavalla viikolla tuli uusi tyyppi käymään, meinasi että maalaisi vain kattolevyn. Intin vastaan, hän soitti sille joka oli edellisellä viikolla käynyt, tuli takaisin ja ilmoitti että oli saanut puuttelliset tiedot vahingosta, koko katto vaihdetaan. Sanoi että menee varmaan 2-3viikkoa, ilmoittavat ajoissa milloin tulevat.
Mitään ei ole sen jälkeen kuulunut!
Ja minun pitäisi oikeasti saada ajoissa tietää milloin ovat tulossa, ei me voida olla kotona kun keittiötä korjataan
Ärsyttävää kun mitään ei kuulu.
Kiitos että sain valittaa (taas), sori pitkä pötkö, mobiili.
Kommentit (33)
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 22:49"]
Eikö sinne mitään kuivauskonetta laitettu?
[/quote] Ei. Tänään vasta avattiin. Silloin 19.8 huoltötyyppi oli käynyt yläekerrassakin ja todennut että siellä on kuivaa, että kaikki on jotenkin valunut suoraan alas niin että vain se levy olisi märkä, joten levyä vihtamalla ongelma poistuisi. Todettu että jos vettä tippui n. puolen tunnin-tunnin ajan iin ei sitä ole niin isoja määriä tullut että mitää suurempaa vahinkoa olisi sattunut.
Klo 23 jälkeen ei kannata kysellä mitään, en jaksa rekisteröityä..... Sanon nyt siltä varalta että joku kyselisi jotain ettei hermostu kun en vastaa mitään =)
Muuttakaa pois sieltä kun tommosta touhua :O
Soittopyyntö jätetty isännöitsijälle. Ärtynyt olo edelleen.
No nyt soitti. Näyttää kuulemma siltä että tämän naapurin aiheuttama vahinko paljasti.suuremma ongelman, eli yläkerran wcn lavuaarin putki vuotaa.niin että on jo pidemmän ajan hiljaksilöeen silloin tällöin päästänyt vettä läpi. Isännöitsijä tulee tänään mittaamaan taas kosteutta, ja sitten miettivät lisää, pitääkö putkea vaihtaa vai ei.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 20:55"]
Korjaaja soitti eilen, kysyi voiko tulla tiistaina, eli tänään. Ajoissa kyllä ilmoitti tulostaan joo... mies jäi kotiin ja minä lähdin lasten kanssa anoppilaan kun ei tiennyt mitä se meinaa siellä keittiössä tehdä. Mies soitti sitten yhden jälkeen että korjaaja oli irroittanut yhden levyn katosta, todennut että näkee että on ollut kosteaa mutta ei näy hometta, hän selvittää mitä tehdään. Mies luuli että tää tyyppi okis tulossa takaisin kertomaan miten homma etenee, mutta se oli vain lähtenyt! Ja jätti laittamatta kattolevyä takaisin. Siis mitä hittoa!?
[/quote]
Siis mitä idiotteja =) ei kai siellä vielä mitään hometta ole, jos vahinko vasta äsken tapahtunut.. yritä kestää..
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 11:26"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 20:55"]
Korjaaja soitti eilen, kysyi voiko tulla tiistaina, eli tänään. Ajoissa kyllä ilmoitti tulostaan joo... mies jäi kotiin ja minä lähdin lasten kanssa anoppilaan kun ei tiennyt mitä se meinaa siellä keittiössä tehdä. Mies soitti sitten yhden jälkeen että korjaaja oli irroittanut yhden levyn katosta, todennut että näkee että on ollut kosteaa mutta ei näy hometta, hän selvittää mitä tehdään. Mies luuli että tää tyyppi okis tulossa takaisin kertomaan miten homma etenee, mutta se oli vain lähtenyt! Ja jätti laittamatta kattolevyä takaisin. Siis mitä hittoa!?
[/quote]
Siis mitä idiotteja =) ei kai siellä vielä mitään hometta ole, jos vahinko vasta äsken tapahtunut.. yritä kestää..
[/quote] Tuntuu aika ihmeelliseltä tosiaan. Puoli neljän jälkeen jatkavat miettmistä kun kosteutta on mitattu.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 12:21"]Me asuttiin aikoinaan Hoasin vuokrakämpissä ja yläkerrasta tuli astianpesukoneesta vedet meidän katosta läpi. Huollosta tultiin katsomaan, mutta ei sille tehty mitään kun oli niin pieni juttu.
Nyt asutaan ihan uudessa vuokratalossa ja meillä on ulko-ovi niin kierossa, että aurinko paistaa sisään, se tullaan laittaman ennen talvea, kukaan ei tosin kertonut mitä talvea.
Ilmanvaihtokoneen joitain osia on kylppärin kattopaaneelien yläpuolella ja siellä joku laite valuu vettä niin, että tippuu paneelien läpi lattialle. Juu, tullaan tullaan, sanoivat huollosta, muttei sille ole mitään tehty. Ollaan muistuteltu 9 kuukaudessa jo 5 kertaa. Muutetaan varmaan vaan pois ennen kun home alkaa kasvaa.
Me joudutaan itse maksamaan lämmitys, niin ajateltiin vaatia vuokranantajaa osallistumaan lämmityskuluihin tai antamaan vuokranalennusta. Vituttaa kun joudutaan itse kuivaamaan sitä kylppärin kattoa ja lämmittämään kun oven rako vuotaa.
Ei ne varmaan ole edes tulossa laittamaan sitä kattoa. Soita ja kysy, tuskin tulee senkään jälkeen.
[/quote]
Home alkaa kasvamaan jo 2viikossa... Valitettavasti tietoa on, olen homepakolainen ja koko perheelle sairastui vakavasti homeesta. Älkää vähätelkö kosteusvauriota!
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 12:41"]
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 12:21"]Me asuttiin aikoinaan Hoasin vuokrakämpissä ja yläkerrasta tuli astianpesukoneesta vedet meidän katosta läpi. Huollosta tultiin katsomaan, mutta ei sille tehty mitään kun oli niin pieni juttu. Nyt asutaan ihan uudessa vuokratalossa ja meillä on ulko-ovi niin kierossa, että aurinko paistaa sisään, se tullaan laittaman ennen talvea, kukaan ei tosin kertonut mitä talvea. Ilmanvaihtokoneen joitain osia on kylppärin kattopaaneelien yläpuolella ja siellä joku laite valuu vettä niin, että tippuu paneelien läpi lattialle. Juu, tullaan tullaan, sanoivat huollosta, muttei sille ole mitään tehty. Ollaan muistuteltu 9 kuukaudessa jo 5 kertaa. Muutetaan varmaan vaan pois ennen kun home alkaa kasvaa. Me joudutaan itse maksamaan lämmitys, niin ajateltiin vaatia vuokranantajaa osallistumaan lämmityskuluihin tai antamaan vuokranalennusta. Vituttaa kun joudutaan itse kuivaamaan sitä kylppärin kattoa ja lämmittämään kun oven rako vuotaa. Ei ne varmaan ole edes tulossa laittamaan sitä kattoa. Soita ja kysy, tuskin tulee senkään jälkeen. [/quote] Home alkaa kasvamaan jo 2viikossa... Valitettavasti tietoa on, olen homepakolainen ja koko perheelle sairastui vakavasti homeesta. Älkää vähätelkö kosteusvauriota!
[/quote]
Kyllä ruuatkin vetää homeeseen jo 3-5 päivässä, jos lämpöiseen jättää. Juuri tänään tuli huomattua ;)
Korjaaja soitti eilen, kysyi voiko tulla tiistaina, eli tänään. Ajoissa kyllä ilmoitti tulostaan joo... mies jäi kotiin ja minä lähdin lasten kanssa anoppilaan kun ei tiennyt mitä se meinaa siellä keittiössä tehdä.
Mies soitti sitten yhden jälkeen että korjaaja oli irroittanut yhden levyn katosta, todennut että näkee että on ollut kosteaa mutta ei näy hometta, hän selvittää mitä tehdään. Mies luuli että tää tyyppi okis tulossa takaisin kertomaan miten homma etenee, mutta se oli vain lähtenyt! Ja jätti laittamatta kattolevyä takaisin. Siis mitä hittoa!?
Laitanpa taas isännöitsijälle viestiä sitten, tai mihin kannattaisi valittaa tästä touhusta?
[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 12:21"]
Me asuttiin aikoinaan Hoasin vuokrakämpissä ja yläkerrasta tuli astianpesukoneesta vedet meidän katosta läpi. Huollosta tultiin katsomaan, mutta ei sille tehty mitään kun oli niin pieni juttu.
Nyt asutaan ihan uudessa vuokratalossa ja meillä on ulko-ovi niin kierossa, että aurinko paistaa sisään, se tullaan laittaman ennen talvea, kukaan ei tosin kertonut mitä talvea.
Ilmanvaihtokoneen joitain osia on kylppärin kattopaaneelien yläpuolella ja siellä joku laite valuu vettä niin, että tippuu paneelien läpi lattialle. Juu, tullaan tullaan, sanoivat huollosta, muttei sille ole mitään tehty. Ollaan muistuteltu 9 kuukaudessa jo 5 kertaa. Muutetaan varmaan vaan pois ennen kun home alkaa kasvaa.
Me joudutaan itse maksamaan lämmitys, niin ajateltiin vaatia vuokranantajaa osallistumaan lämmityskuluihin tai antamaan vuokranalennusta. Vituttaa kun joudutaan itse kuivaamaan sitä kylppärin kattoa ja lämmittämään kun oven rako vuotaa.
Ei ne varmaan ole edes tulossa laittamaan sitä kattoa. Soita ja kysy, tuskin tulee senkään jälkeen.
[/quote] Ei hitto mitä touhua.
Eikö sinne mitään kuivauskonetta laitettu?