Mitä mielestänne puuttuu Lidlin valikoimasta?
Kommentit (162)
Ainakaan täällä Lidlissä ei ole kasvistuotteita. Kasvis-kaalikääryleet on ainoat.. Esim jotain kasvispihvejä jne. Tofua. :) Erilaisia ranskalaisia.
Enemmän kasvispakasteita (siis ei vihannessekoituksia vaan esim.kasvispyöryköitä yms) , fazerin suklaat. Nämä siis lähi-lidlistäni.
Kattava maustevalikoima, viimeksi kun kävin oli ehkä max 10 eri sorttia kuivamausteita, tuoreita vielä vähemmän. Hevi-osastolle kaikkea sen verran ettei aina ole jotain loppu. Meillä ei ole Lidliä kätevän matkan päässä, eli sinne pitää aina erikseen lähteä. Joka kerralla on jäänyt jotain hevi-osastolta uupumaan, joko siksi että joku mitä halutaan on loppu tai tarjolla on vaan yhtä huonoa sorttia. Olen kuullut paljon kehuja nimenomaan Lidlin hevi-osastosta, mutta tuo ainoa tällä seudulla oleva on vissiin sitten poikkeus.
Joku mainitsi jo kuivatut herneet. Linssejä, kikherneitä ja papuja ei myöskään ole (paitsi jotain kamalia valkoisia papuja tomaattiliemessä)
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 22:24"]
Kattavampi maustevalikoima. Käytän esim. Kurkumaa ja jeeraa, jotka pitää kyllä hakea jostain megamarketista. Hajusteettomien pesuaineiden tulo oli itselleni mieluinen uutuus, aiemmin ne on pitänyt hakea muualta.
[/quote]
Joo, surkee maustevalikoima, välillä on ollut jopa niitä 12 paketteja missä eri mausteita.
Jeeralla tarkoitus kurkumaa, vai rooman kuminaa?
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 22:28"][quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 22:20"]
No hei, ei se yksi jogurtti päivässä mitään haittaa. Hyvin on lapset kasvaneet siitä huolimatta! Riittävästi mieluista liikuntaa ja puuhastelua niin voi syödä mitä vaan. Vanukkaita meillä ei syödä, mutta noita ostan ihan puhtaalla omatunnolla.
[/quote]
Vinkki, osta Lidlin maustamatonta jugurttia (kilon purkki, kotimainen) ja tarpeen mukaan sekaan joko marjoja tai banaania tai loraus mustikka- tai vadelmasoppaa makua antamaan, säästyt hirmuiselta määrältä lisättyä sokeria. Itse suosin nyt itse poimittua puolukkaa lisukkeena.
[/quote]
Täytyy kokeilla, en olekaan tuota mehukeittoa tajunnut laittaa. :) Onhan se totta, että lisätty sokeri on huono asia, mutta kun määrät pysyvät maltillisina, en koe sitä katastrofina. Mutta tällä palstalla kannattaa pysyä hiljaa jos ei syö pelkkää sokeritonta ja rasvatonta. ;)
Pilkottu sipuli. Ainakaan siinä Lidlissä, missä yleensä käyn, ei ole ollut. Kaikki muut makaronilaatikon ainekset sieltä saa, mutta pitääkin sitten mennä toiseen kauppaan pelkän pilkotun sipulin takia.
Kurvin Lidlistä puuttuu kaikki. Todella pieni ja ahdistava kauppa.
Melkein kaikkea saan Lidlistä, mutta välillä on kivaa vaihtelua käydä muuallakin. Nyt harmittaa kun ei saa enää Valion tuotteita, eli Aurajuusto pitää hakea muualta. Suolakeksejä ei ole myöskään Lidlissä. Meillä kyllä Lidlin vessapaperikin toimii hyvin, ostamme sitä halvempaa.
No kirjottakaa sinne, turha täällä on naljailla. Tottakai myyjä alkaa mielellään myydä sitä mitä asiakkaat haluavat ostaa.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 17:20"]
Kattava maustevalikoima, viimeksi kun kävin oli ehkä max 10 eri sorttia kuivamausteita, tuoreita vielä vähemmän. Hevi-osastolle kaikkea sen verran ettei aina ole jotain loppu. Meillä ei ole Lidliä kätevän matkan päässä, eli sinne pitää aina erikseen lähteä. Joka kerralla on jäänyt jotain hevi-osastolta uupumaan, joko siksi että joku mitä halutaan on loppu tai tarjolla on vaan yhtä huonoa sorttia. Olen kuullut paljon kehuja nimenomaan Lidlin hevi-osastosta, mutta tuo ainoa tällä seudulla oleva on vissiin sitten poikkeus.
[/quote]
Oon huomannut, ettei maalla muuallakaan ole kovin paljon vihanneksia tarjolla, kun ei niitä siellä kukaan osta / syö. Suurin osa maalaisista syö lihaa ja eineksiä, kasviksista menee vain ihan perusjutut.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 17:22"]
Pilkottu sipuli. Ainakaan siinä Lidlissä, missä yleensä käyn, ei ole ollut. Kaikki muut makaronilaatikon ainekset sieltä saa, mutta pitääkin sitten mennä toiseen kauppaan pelkän pilkotun sipulin takia.
[/quote]
Osta keittiövetsi!
Tosi tumma reissumies, oivariini, Kuusamon savujuusto (virolainen mitä välillä on, on karseeta), tofu, linssit, luomuomenat. Muistaakseni jotain muutakin ja päätinkin taas lopettaa asioinnin siellä kun aina pettyy.
Ainakin Järvenpään lidlissä on kinkkukuutioita ja kinkkusuikaleita!
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 16:56"]
Savuliharouhe, kinkkukuutio, kinkkusuikale.. ei ole mitään minkä oisin kinkkupiirakkaan laittanut.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 22:39"]
Ainakin Järvenpään lidlissä on kinkkukuutioita ja kinkkusuikaleita!
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 16:56"]
Savuliharouhe, kinkkukuutio, kinkkusuikale.. ei ole mitään minkä oisin kinkkupiirakkaan laittanut.
[/quote]
[/quote]
Korsosta löytyy kans.
Pari vuotta sitten niillä oli myynnissä lasipurkissa myytävää omenahilloa. Todella monet sitä kehui, nykyään jostain syystä poistunut valikoimasta.
Black Rat -siideri, jostain syystä sekin poistunut valikoimasta. Nykyään aidoista kuivista siidereistä on myynnissä enää Crowmooria (ja eriä normandialaista siideriä 0,75l lasipullossa), joka on paljon kalliimpaa kuin Black Rat, joten tulee ostettua toisesta kaupasta.
Mulla meni hermot heti kättelyssä ku siinä oven suussa jo tungos. Usein mies hoiti ostokset ja mä pelasin hedelmäpeliä
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 17:22"]
[/quote]
No tällä kommentilla kaipasit tietenkin mammojen reagointia: "Miksi et osta kokonaista sipulia ja pilko itse"!!? Jep, ja minä aloitan, etkö osaa pilkkoa sipulia? Eikö sulla ole työvälineitä sipulin pilkkomiseen? Tiedätkö mikä on sipuli, osaatko kuoria sen?
Eila-maito. Kävin tänään Liiterissä, kun satuin lähelle, mutta jouduin maidon vielä hakemaan erikseen. Eila on ainut juomakelpoinen noista laktoosittomista. Muuhun käyttöön sopii tietenkin nuo muut maitojuomat.