huomanneet ilmiön? annat miehelle pakit, alkaa vähättelemään ulkonäköäsi
Oleteko huomanneet tällaisen ilmiön? Antaessasi pakit miehelle, hän alkaa vähätellä ulkonäköäsi.
Miksi ensin yrittää lähestyä, jos nainen ei ole niin kovin viehättävä? :D
Jotkut myös tekevät sitä, että jos ei heti lämpene, mutta ei suoraan anna pakkejakaan, alkavat hieman arvostella ulkonäköä.
Ja näin olen empiirisesti havainnut niiden ei kaikista komeimpien miesten toimivan.
Onko tuo joku itsepuolustusreaktio uskotella itselleen, että saa jokaisen naisen, jonka haluaa? Että jos joku antaa pakit, hän ei olisi ollutkaan hyvä?
Kommentit (104)
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 15:55"][quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 15:16"]
Kannattaisiko alkaa liikkua vähän tasokkaammassa seurassa?
[/quote]
Määrittele tasokas seura.
[/quote]
Ei ihmislajiin kuuluvat olennot.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 16:02"]
Joo, eilen baarissa joku äijä alkoi kyselemään, että sää oot selvästi vanhempi kun kaveris? sitten kysy että onko sulla lapsia? joo, yksi. Kuulemma yksi liikaa. Huoh :D
[/quote]
No, siinä olikin jo varmaan tarpeeksi sanottu sille illalle...
Mun kohdalle on osunut miehiä, jotka alkavat arvostelemaan luonnetta, jos saavat pakit. "Miten aikuinen nainen voi olla noin lapsellinen", "olet kyllä tosi pinnallinen nainen", "onks lääkkeet ottamatta" ym kohteliaisuuksia saa kuulla. Ja useimmiten miehet, jotka eivät ole niitä komeimpia tai muutenkaan parhaasta päästä.
Tuttu ilmiö esim. ravintolasta. Jos on istunut muutaman kappaleen pöydässä, niin joku känninen reppahousu kuvittelee tekevänsä suurenkin humaanin teon, kun tulee hakemaan tanssiin, vaikkei kunnolla edes jaloillaan pysy. Kun sitten ihan kohteliaasti kieltäytyy kunniasta tanssia tuon itseään Don Juaniksi kuvitteleman Adoniksen kanssa, niin jopa tulee ivaa ja pilkkaa niin ulkonäöstä kuin kokonaisuudestakin. Miekkonen putoaa maan pinnalle ja se kolahtaa surkeasti itsetuntoon, joten pakko on yrittää pelastaa se, mikä pelastettavissa on eli kasvonsa. Ei vaan taida ihan onnistua. Niin käy, kun viitosen mies kuvittelee olevansa kympin arvoinen!
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 15:46"]
Kaikki nää ilmiöt on naisten alistamista. Halutaan, että nainen pysyy siinä tietyssä asemassa, jotta miehet voivat sanella säännöt. Kivaa.
[/quote]
Tässä syy miksi viihdyn vain valkoisten heteromiesten seurassa. Muukin seura olisi kiva, mutta ainoastaan "omiensa" joukossa voi kaksi ihmistä kohdata aidosti ja tasa-arvoisesti. Voi esimerkiksi vittuilla ja toinen vastaa samalla mitalla, ei uhriudu ja toiseuta.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 16:24"][quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 15:46"]
Kaikki nää ilmiöt on naisten alistamista. Halutaan, että nainen pysyy siinä tietyssä asemassa, jotta miehet voivat sanella säännöt. Kivaa.
[/quote]
Tässä syy miksi viihdyn vain valkoisten heteromiesten seurassa. Muukin seura olisi kiva, mutta ainoastaan "omiensa" joukossa voi kaksi ihmistä kohdata aidosti ja tasa-arvoisesti. Voi esimerkiksi vittuilla ja toinen vastaa samalla mitalla, ei uhriudu ja toiseuta.
[/quote]
Kysymys ei ole vain mistään uhriutumisesta. Vaan ilmiöistä jotka ovat peräisin patriarkaalisesta maailmasta. Onneksi ollaan kuitenkkn koko ajan menossa tasa-arvoisempaan suuntaan, mutta uskon, että VIELÄKIN ihmiset alitajuntaisesti ajattelee, että nainen on se huonompi sukupuoli (ja siksi naista saa myös kohdella huonommin). Ja muutenkin on "sääntöjä" joita ei sanota ääneen, mutta ovat kuitenkin olemassa. Kuten; miesten pettäminen on hyväksytympää kuin naisten pettäminen.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 16:06"]
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 15:56"][quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 15:46"] Kaikki nää ilmiöt on naisten alistamista. Halutaan, että nainen pysyy siinä tietyssä asemassa, jotta miehet voivat sanella säännöt. Kivaa. [/quote] Entä kun pakit saanut nainen haukkuu miestä homoksi? Onko sekin alistamista, jolla mies pyritään pitämään "tietyssä asemassa"? [/quote] Samanlaista kostamista se on kuin sekin, että mies haukkuu naista huoraksi. Homottelua tapahtuu vaan huomattavasti pienemmässä mittakaavassa, varmaan senkin takia, että naiset lähestyvät miehiä harvemmin. Puhutaan huonosti käyttäytyvistä ihmisistä. Itse voin ihan rehellisesti sanoa, että en ole KOSKAAN haukkunut miestä lähestymisyritysten jälkeen, vaikka ne eivät olisikaan tuottaneet toivomaani tulosta. Sen sijaan jos lähden yöelämään, niin 95% todennäköisyydellä joudun haukkumisen kohteeksi jossain vaiheessa iltaa.
[/quote]
Nimenomaan. Se on kostamista, ei mikään patriarkaalisesta yhteiskunnasta johtuva naisten alistamiskeino. Ja sinun esimerkistäsi vielä; ne miehet, jotka eivät ole sinua haukkuneet pakkien jälkeen eivät luultavasti ole koskaan haukkuneet ketään muutakaan. Mutta osa heistä on varmasti saanut halveksuntaa naisilta, koska ovat kehdanneet lähestyä heitä. Näiden miesten näkökulmasta siis naiset käyttäytyvät huonosti, koska he itse voivat rehellisesti sanoa, että eivät ole KOSKAAN haukkuneet naisia lähestymisyrityksen jälkeen. Näetkö nyt miksi itsestä yleistäminen ei toimi tässäkään asiassa?
Testataakseen miehen todellista luonnetta naisen kannattaa aina antaa pakit. Jos osaa ottaa sen hienosti nainen voi aina lähestyä miestä uudelleen jos kiinnostaa.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 17:09"]
Testataakseen miehen todellista luonnetta naisen kannattaa aina antaa pakit. Jos osaa ottaa sen hienosti nainen voi aina lähestyä miestä uudelleen jos kiinnostaa.
[/quote]
Nimenomaan. Tämän opetan omille tyttärilleni kun tulevat siihen ikään. Vaikuttaisi olevan helpoin tapa erottaa hyvät miehet siitä pohjasakasta, jonka kanssa ei todellakaan kannata ryhtyä suhteeseen tai päätyy vain alistetuksi ja kaltoin kohdelluksi.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 15:59"]
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 15:53"][quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 15:46"] Kaikki nää ilmiöt on naisten alistamista. Halutaan, että nainen pysyy siinä tietyssä asemassa, jotta miehet voivat sanella säännöt. Kivaa. [/quote] Miten se on alistamista, että kertoo totuuden siitä ettei naisen naama riitä? [/quote] Siis tarkoitat tilannetta missä mies lähestyy ensin naista ja pakit saatuaan sanoo naiselle "no et oliskaan tarpeeks kaunis mulle"? Mikä logiikka tuollaisella käytöksellä on?
[/quote]
Onhan siinä logiikkaa. Esim. mulle on sanottu, että seksiin kelpaan kelle tahansa mutten seurustelusuhteeseen rumuuden takia, koska kuulemma "miehille ei ole väliä melkein yhtään kenen kanssa harrastaa seksiä". Ihan hyvä miehen palauttaa nainen maan pinnalle, ettei ala kuvittelemaan olevansa kaunis sen takia että joku yrittää iskeä yhdeksi illaksi.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 17:17"]
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 15:53"][quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 15:46"] Kaikki nää ilmiöt on naisten alistamista. Halutaan, että nainen pysyy siinä tietyssä asemassa, jotta miehet voivat sanella säännöt. Kivaa. [/quote] Miten se on alistamista, että kertoo totuuden siitä ettei naisen naama riitä? [/quote] Siis tarkoitat tilannetta missä mies lähestyy ensin naista ja pakit saatuaan sanoo naiselle "no et oliskaan tarpeeks kaunis mulle"? Mikä logiikka tuollaisella käytöksellä on?
[/quote]
Onhan siinä logiikkaa. Esim. mulle on sanottu, että seksiin kelpaan kelle tahansa mutten seurustelusuhteeseen rumuuden takia, koska kuulemma "miehille ei ole väliä melkein yhtään kenen kanssa harrastaa seksiä". Ihan hyvä miehen palauttaa nainen maan pinnalle, ettei ala kuvittelemaan olevansa kaunis sen takia että joku yrittää iskeä yhdeksi illaksi.
[/quote]
Hmm eli on ihan okei että mies antaa ensin naisen ymmärtää, että tämä kelpaa seurustelukumppaniksi, ja kertoo "totuuden" vasta sellaiselle naiselle, joka ei ole kyseisestä miehestä kiinnostunut? Kivasti selitetty mutta en osta. Ja mieshän siellä kirjoittelee, jos nyt ihan totta puhutaan.
Pitää paikkansa.
Ensin olen ihanan kaunis ja välillämme on sähköä.
Pakkien jälkeen olen läski ruma lesbo... :D
Mua ei juuri tulla iskemään,useinkaan. Mutta mulla on usein tosi hauskoja iltoja koska menen itse aina juttelemaan kiinnostavanoloisille miehille. Tosin ei tulis mieleenkään alkaa haukkumaan ketään jos minun seura ei kiinnostakkaan.
Kerran yhet tuli juttelee terassilla ja sitten kun kaverin kanssa sanottiin ettei nyt kiinnosta niin yks niistä vaan tokas pois lähtiessä "no vittu on täällä paremmankin näkösiä".. En tajua miksi pitää olla ilkeä! Ja kun mä en oo ikinä lähtenyt baarista hakemaan seuraa, vaan pitämään kavereiden kanssa hauskaa niin inhottaa kun jotkut ei vaan voi tajuta sitä.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 17:23"]
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 17:17"]
[/quote]
[/quote]
Hmm eli on ihan okei että mies antaa ensin naisen ymmärtää, että tämä kelpaa seurustelukumppaniksi, ja kertoo "totuuden" vasta sellaiselle naiselle, joka ei ole kyseisestä miehestä kiinnostunut? Kivasti selitetty mutta en osta. Ja mieshän siellä kirjoittelee, jos nyt ihan totta puhutaan.
[/quote]
Ei, vaan se mielipide ettei kelpaa kuin seksiin rumuuden takia, koska seksiä nyt voi harrastaa kenen tahansa naisen kanssa ulkonäöstä viis.
Eikä sun ole mikään pakko uskoa, nainen olen ja näin ovat miehet minulle sanoneet. Edes perusnätin naisen kokemukset nyt on tietysti erilaisia kuin mun näköisen.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 15:53"][quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 15:46"]
[/quote]
Miten se on alistamista, että kertoo totuuden siitä ettei naisen naama riitä?
[/quote]
No miksi tuli sitten alunperinkään yrittämään jos naama ei riittänyt?
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 17:31"]
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 15:53"][quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 15:46"] Kaikki nää ilmiöt on naisten alistamista. Halutaan, että nainen pysyy siinä tietyssä asemassa, jotta miehet voivat sanella säännöt. Kivaa. [/quote] Miten se on alistamista, että kertoo totuuden siitä ettei naisen naama riitä? [/quote] No miksi tuli sitten alunperinkään yrittämään jos naama ei riittänyt?
[/quote]
Helppoa pillua? Kauniita naisia on vaikea iskeä.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 17:31"]
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 15:53"][quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 15:46"] Kaikki nää ilmiöt on naisten alistamista. Halutaan, että nainen pysyy siinä tietyssä asemassa, jotta miehet voivat sanella säännöt. Kivaa. [/quote] Miten se on alistamista, että kertoo totuuden siitä ettei naisen naama riitä? [/quote] No miksi tuli sitten alunperinkään yrittämään jos naama ei riittänyt?
[/quote]
Palaa kohtaan 47
Mulle joskus sanottu sellasia ihmelauseita että oletusarvona on että minä en seurustele. "Jaa,me ollaankin ainoat sinkut täällä, ja missä sun kaveris mies on,sulla ei tietenkään ole". Juu...
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 15:56"][quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 15:46"]
[/quote]
Entä kun pakit saanut nainen haukkuu miestä homoksi? Onko sekin alistamista, jolla mies pyritään pitämään "tietyssä asemassa"?
[/quote]
Samanlaista kostamista se on kuin sekin, että mies haukkuu naista huoraksi. Homottelua tapahtuu vaan huomattavasti pienemmässä mittakaavassa, varmaan senkin takia, että naiset lähestyvät miehiä harvemmin. Puhutaan huonosti käyttäytyvistä ihmisistä. Itse voin ihan rehellisesti sanoa, että en ole KOSKAAN haukkunut miestä lähestymisyritysten jälkeen, vaikka ne eivät olisikaan tuottaneet toivomaani tulosta. Sen sijaan jos lähden yöelämään, niin 95% todennäköisyydellä joudun haukkumisen kohteeksi jossain vaiheessa iltaa.