Tyhmin mokailunne humalassa
Olen mokaillut. Enkä itse muista sitä. Enkä ole kykenevä vielä avautumaan aiheesta. Lohduttakaa ja kertokaa mokailujanne, pahimpia sellaisia
Kommentit (171)
löin panoani koska olen ihastunut häneen. Seuraavana vklp soitin yöllä hänelle ei vastannut ja yritin hänen kaveria iskeä oltais pantu mut kumi puuttu.
Kiipesi eksän nykyisen naisen parvekkeelle ja sammuin rappukäytävään sen oven eteen..... eksä oli asunnossa ja perukoko tapaamisen viimetingasss
pyörin nurmikolla minihameessa itkin ja huusin kuka haluu panna mua...
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 16:43"]
Vaikka kuinka yritän muistella niin en ole koskaan humalassa mokaillut. Muiden mokailuja olen kyllä seurannut vierestä.
[/quote]
Siideripissikset alapeukuttavat :D
Mä todistin kerran, kun joku keski-ikäinen nainen strippasi baarin esiintymislavalla. Kauaa ei kerinnyt kekkuloida, kun jo tippui tissit paljaana, hame korvissa ja alushousut polvissa alas lavalta.
Poke talutti pihalle :D
No heräsin 18 vuotiaana baari-illan jälkeen vanhan miehen vierestä. En tiedä minkä ikänen se oli, mutta sillä oli mua parikymmentä vuotta vanhempi lapsi. Ja se oli tosi vanha
Huorittelin luokkakaveria, koska mielestäni hänen nimensä rimmasi sanan "huora" kanssa. Millään pahalla en sitä tarkoittanut, oli vaan niissä promilleissa mielestäni hauska juttu. Luokkakaveri ei oikein arvostanut, vaan poisti fb - kavereista ja ei puhunut minulle enää koskaan mitään.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 15:47"]No heräsin 18 vuotiaana baari-illan jälkeen vanhan miehen vierestä. En tiedä minkä ikänen se oli, mutta sillä oli mua parikymmentä vuotta vanhempi lapsi. Ja se oli tosi vanha
[/quote]
Ja oon myös mennyt joltain amisjätkiltä kysymään, mulkkua ja olen uinut alasti julkisella paikalla keskellä päivää, mikä ei ollut mikään uimapaikka.
Useimmiten vaan puhun ihan käsittämättömän tyhmiä juttuja, auon päätäni ja draamailen.. Hävettää taas niin paljon, kun mun humalakäytöksessä on niin suuri ero mun normaaliin käyttäytymiseen. Eikä tarvita edes montaa + muisti menee joka kerta, kiva pohtia et mitähän helvettiä olen horissut niinä hetkinä joista en muista. En juo enää ikinä.
Tanssinut oikein "viehkeästi" tanssilattialla, ottanut vihjailevaa katsekontaktia ja yrittänyt liimautua jokaiseen vastaantulevaan mieheen tai naiseen. Kaveriakin olen yrittänyt "iskeä" ja kopeloinut hävyttömästi hänen rintojaan.
Vaikka kuinka yritän muistella niin en ole koskaan humalassa mokaillut. Muiden mokailuja olen kyllä seurannut vierestä.
Panin työkaverini, varatun perheenisän, kanssa.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 21:11"]
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 16:43"]
[/quote]
Siideripissikset alapeukuttavat :D
[/quote]
Viestiäsi alapeukutetaan, koska se on aivan turha tähän ketjuun. Sama kuin minä menisin johonkin koiran omistajalle ketjuun ilmoittamaan: "Mulla ei ole koiraa, enkä aio hankkia". Tajusitko? Ihan turha viesti kyseiseen ketjuun ja ketään ei kiinnosta.
Lähdin täysin väärän miehen mukaan. Kadun ja rimpuilen irti
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 18:06"]Kun näytin kalua kahdelle nuorelle tytölle kun sitä kinusivat ja lupasivat sen jälkeen näyttää pimppiänsä.
Kele. Huijasivat, eivätkä näyttäneet vaikka minä näytin. Noloa.
T: Mies.
[/quote]
Me tehtiin silleen hölmösti että oltiin näytetty tytöille kikeliä,
Kusin kenkääni, sammuin suihkuun.
Up