Yksinäisyyteen ratkaisu: kaverihaku.net!
Hei! Olin vuosia enemmän tai vähemmän ilman hyviä ja syvällisiä ystävyyssuhteita. Kävin eri järjestöissä ja harrastuksissa pitäen samalla silmällä josko tapaisi ihmisiä joiden kanssa olisi "samalla aaltopituudella" ja joiden kanssa voisi olla oma itsensä. En kuitenkaan meinannut mistään löytää semmosia ihmisiä joiden kanssa olisi yhteisiä mielenkiinnonkohteita. Laitoin ilmoituksen kaverihaku.net:iin noin vuosi sitten ja tänä aikana mulle on muodostunut useampi hyvä ja turvallinen ihmissuhde. Lueskelin paljon myös muiden ilmoituksia ja laitoin viestiä mielestäni mielenkiintoisille tyypeille. Homman juju on se että laittaa sinne mahdollisimman tarkan kuvauksen itsestään, harrastuksistaan ja minkälaisiin juttuihin kaipaa uusia ystäviä.
Esim. Jos olet luotettava, huumorintajuinen, introvertti, ambivertti, kahvittelu/lenkki/baariseuraa vailla niin kannattaa kirjoittaa ihan mitä mieleen juolahtaa että saat ilmoituksestasi sellaisen että joku muu löytää samoja mielenkiinnon kohteita ja saa laittamaan just sulle sähköpostia. Sitä ei kannata liikaa miettiä että mitä siinä ilmoituksessa itsestään kertoo koska harrastuksena ihmisellä voi olla vaikka Harry Potter, konsolipelit, tai perhokalastus, hyvällä tuurilla voi löytää ihmisen jolla on täsmälleen sama mielenkiinnonkohde ja siitähän riittää sitten puhuttavaa.
Itsellä on toiminut tämä sivusto 50/50 todennäköisyydellä, noin puolet tapaamistani ihmisistä on nykyään hyviä ystäviäni. Uusien kavereiden etsiminen on verrattavissa Tinder-treffeihin, joidenkin kanssa ei tuu livenä juttuun ollenkaan ja taas toisten kanssa on heti luontevaa ja tuntuu että ois tuntenut kauemminkin. Ei kannata heti siis luovuttaa jos ei ensimmäisen kanssa natsaa. Sitten täytyy ystävällisesti kiittää vaan seurasta ja jatkaa etsintää.
Suosittelen kaverihaku.net:iä jokaiselle ihmiselle joka kokee ettei ole tarpeeksi hyviä kavereita tai vaikkapa parisuhdetta. Itsellä on ainakin tosi hyvät kokemukset!
Kommentit (4)
Kiitos tästä kokemuksesat, pitääpä kokeilla!
Mä olen löytänyt sieltä myös yhden ihmisen, jota nykyään voin sanoa ystäväkseni. Mutta aika monta ihmistä tapasin sitä ennen ja sain huomata, ettei hyvin natsaavat profiilit takaa sitä, että livenä sujuu. Ja omat oudohkot "ikipalstalaiset" on sielläkin, kuten deittisivustoillakin.
Up