Kaikki metalli ihmisessä on RUMAA
Tai oli ne lävistyskorut vaikka sitten muovia tms. Todella luotaantyötävää ja vastenmielistä. Miten joku viitsii? Sama kun ripustaisin ruokailuvälineitä roikkumaan itsestäni ja olettaisin että se on jotenkin hienoa ja muut ihailevat? Naurettavaa.
Ymmärrän jotenkuten sen, että jotkut alkuperäisheimot koristivat itsensä eläinten luilla kun piti houkutella naaras paikalle, mutta nykyään?
T.M30
Kommentit (53)
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 18:58"][quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 18:54"][quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 18:37"]Nyt tuli Terminaattorille paha mieli. :'(
[/quote]
Ilmotin tän viestin vahingossa asiattomaksi :(
[/quote]
Nyt sillä sitten vasta paha mieli onkin. :'(
[/quote]
Jatkan vielä.
Nyt on mielenkiintoista seurata miten modet reagoi? Poistetaanko viaton viesti vai katoaako koko ketju? ;)
31, en hyväksy mitään koruja. Edes kaulakoruja tai sormuksia. Yksinkertaisesti rumaa.
Ap
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 19:02"]
31, en hyväksy mitään koruja. Edes kaulakoruja tai sormuksia. Yksinkertaisesti rumaa.
Ap
[/quote]
Olet sitten hieman ihmisyhteisön ulkopuolella. Ainakin ajatuksinesi. Koska suurin osa koristautuu ja hyväksyy ne. Eivät kaikki lävistykset minustakaan visuaalisesti kauniita ole, mutta monien takana ajatuksena on jokin muukin kuin vain visuaalinen aspekti. Niin kuin näissä muinaisissa kulttuureissa.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 19:02"]31, en hyväksy mitään koruja. Edes kaulakoruja tai sormuksia. Yksinkertaisesti rumaa.
Ap
[/quote]
Ehdoton ja mustavalkoinen ajattelu on avain mielenkiintoiseen ja antoisaan elämään. Vai mitä?
Kaikki muovi ja metalli. Naiset saisivat luopua myös tekoripsistä ja silikoneista sun muista tekoperseistä ja huulenkohottajista. Käsittämätöntä meininkiä.
2, samaa mieltä! Ei sillä, että se olisi miehissä yhtään sen houkuttelevampaa.
Ap
Voi ei! Apua! Pitääkö mun nyt poistaa keinojuuri-impantti ja kevytsilta suustani? Olisinko luonnollisempi, jos mulla olisi monta tyhjää aukkoa yläleuassa?
No enpä mä sua varten itseäni lävistänytkään. :)
N24
Jaa, no entäs mä? Mulla on vasemmassa nilkassa levy, 6 ruuvia ja 2 naulaa. Pitäisikö ne poistaa? ;)
Menkööt nyt poikkeuksena epämuodostumien ja vammojen korjailut. Tiedätte kyllä mistä puhun.
ap
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 15:18"]Menkööt nyt poikkeuksena epämuodostumien ja vammojen korjailut. Tiedätte kyllä mistä puhun.
ap
[/quote]
Että olet vanhoillinen?
Kyllä nyt poistan lävistyskoruni, kun ap kiltisti kertoi TOTUUDEN.
Tai sitten en. Omat esteettiset mieltymykseni selvästi poikkeavat ap:n vastaavista. Se on ihan ok. Mielipiteitä saa olla.
Entä korvikset, huolitko naista jolla on sellaiset? Tosin eipä minua haittaa sinun mielipiteesi kun minulla on ollut korvikset kauemmin kuin sinä olet elänyt. Onko muuten äidilläsi tällaisia koristuksia? :)
11, en huoli. Rei'ille ei voi mitään jos ne on joskus tyhmyyksissään mennyt ottamaan mutta jos minun kanssani seurustelee niin niissä ei todellakaan roikoteta mitään ylimääräistä.
Äitini on kuollut, mutta ei hänelle tullut mieleenkään eläessään koristella (eli pilata) itseään millään tuollaisella.
10, ei siitä nyt loukkaantua tarvitse jos kerron mikä miehistä on rumaa. Te saatte marttakerhossanne rauhassa kehua toistenne ruosteisia metalliketjuja muttei se niistä hienoja tee. Toki tietyt miehet ei niistä mitään sano, kun haluavat päästä panemaan eikä naista silloin sovi loukata.
Ap
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 16:27"]11, en huoli. Rei'ille ei voi mitään jos ne on joskus tyhmyyksissään mennyt ottamaan mutta jos minun kanssani seurustelee niin niissä ei todellakaan roikoteta mitään ylimääräistä.
Äitini on kuollut, mutta ei hänelle tullut mieleenkään eläessään koristella (eli pilata) itseään millään tuollaisella.
10, ei siitä nyt loukkaantua tarvitse jos kerron mikä miehistä on rumaa. Te saatte marttakerhossanne rauhassa kehua toistenne ruosteisia metalliketjuja muttei se niistä hienoja tee. Toki tietyt miehet ei niistä mitään sano, kun haluavat päästä panemaan eikä naista silloin sovi loukata.
Ap
[/quote]
Mä olen muuten mies. Kumman mielipide nyt julistetaan yleiseksi miessukupuolen mielipiteeksi?
Totesin vain, että kullakin saa olla mielipde ja usein onkin. Oma mielipide on kuitenkin vain oma mielipide.
10
Hammasrautojen käyttöä et vissiin myöskään hyväksy.
Onneksi ap tietää absoluuttisen totuuden siitämikä on rumaa ja kaunista. Kysymyshän ei missään nimessä ole makuasioista.
Lävistin nenäni itseäni varten, en sinua. Naurettava ajatusmalli, että naiset tekisivät kaiken miehiä varten. Toisten kauneusihanteet on erilaisia kuin sinun.
Mulla ollut madonna jostain yläasteesta asti :D
22v
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 18:54"][quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 18:37"]Nyt tuli Terminaattorille paha mieli. :'(
[/quote]
Ilmotin tän viestin vahingossa asiattomaksi :(
[/quote]
Nyt sillä sitten vasta paha mieli onkin. :'(