Kaikki metalli ihmisessä on RUMAA
Tai oli ne lävistyskorut vaikka sitten muovia tms. Todella luotaantyötävää ja vastenmielistä. Miten joku viitsii? Sama kun ripustaisin ruokailuvälineitä roikkumaan itsestäni ja olettaisin että se on jotenkin hienoa ja muut ihailevat? Naurettavaa.
Ymmärrän jotenkuten sen, että jotkut alkuperäisheimot koristivat itsensä eläinten luilla kun piti houkutella naaras paikalle, mutta nykyään?
T.M30
Kommentit (53)
Mulla on napalävitys ja tykkään pitää siinä korua. Mielestäni se on kaunis. Ajattelin kyllä, että annan lävistysreiän kasvaa umpeen +25v ikäisenä.
Entä meikki? Hiusvärit? Hiuskoristeet, pinkit ja nauhat? Nätit vaatteet, kauniit rintaliivit, stringit, ihanat yövaatteet, söpöt asusteet? Minkälainen on unelmiesi nainen? Voiko hän käydä ilman kaapua ihmisten ilmoilla? Saako hän ajaa ajokortin? Käydä töissä?
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 17:31"]Entä meikki? Hiusvärit? Hiuskoristeet, pinkit ja nauhat? Nätit vaatteet, kauniit rintaliivit, stringit, ihanat yövaatteet, söpöt asusteet? Minkälainen on unelmiesi nainen? Voiko hän käydä ilman kaapua ihmisten ilmoilla? Saako hän ajaa ajokortin? Käydä töissä?
[/quote]
En oo ap mut vertaatko sä jotain ällöttävää metallirengasta huulessa kauniisiin vaatteisiin?
Onhan toi nyt ihan eri asia.. Kenen mielestä on kaunista kun joku iso metallli piikki törröttää korvalehdessä? Oikeesti? Tai kielessä törröttää metalli pallo? Oikeesti yök.
Kaikille ei sovi lävistykset, ja silloin ne yleensä rumentavat. Joillekin taas sopii ihan älyttömän hyvin. Korvakorut kyllä käy mielestäni melkein kaikille.
19, nuo autolla ajamiset ja töissä käynti liittyy asiaan miten? Ei se rumenna ketään.
Eikä saa myöskään käyttää kaapua ainakaan julkisilla paikoilla, se on rumaa. Mielummin naistani katselisin kotonakin ihan sellasisissa vaatteissa kun nainen viihtyy, jos nyt ei mennä pelleilyn puolelle. Vaatteista hyväksyn aika pitkälle kaiken, kunhan ei ole ihan överi eli joku kimaltava kokovartalopuku. Alusvaatteet samoin saa olla sellaisia kun nainen tykkää. Niillä ei kukaan pilaa kehoaan niin että jää pysyviä vaurioita/reikiä/venymiä.
Unelmien naista kun kysyttiin niin tässä on mielestäni täydelliset kasvot:
https://chelsiegordon.files.wordpress.com/2013/04/showblog-6.jpg
En tiedä kuvan henkilöä eli en voi tietää onko hän kropastaan pilannut itseään, mutta esimerkkinä tuo. Meikki nyt ei niin häiritse, kunhan tekee sen luonnoliseksi eikä liimaile mitään muovilisukkeita naamaansa.
Ap
Ylpeänä kannan metalli selkärankaani prkl :D
Hyvä tietää. Nyt voinkin sitten käydä hyvillä mielin ottamassa lisää lävistyksiä. Ei nimittäin kiinnosta parisuhde tai irtosuhteet niin josko metalli kropassa sitten ajais hännystelijät tiehensä.
T. Metalli-nainen
Jos et ap ole vielä kääntynyt lestadiolaiseksi niin nyt olisi hyvä aika.
Samaa mieltä ap. Mulla ei korviksiakaan. Mutta ei mua haittaa muiden metallit.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 15:03"]No enpä mä sua varten itseäni lävistänytkään. :)
N24
[/quote]
Voisin lävistää sinut ihan ilman metallia omalla lemmen säilälläni, mutta mulla on nikkeliallergia, joten jäät kokemusta paitsi. M130
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 16:55"]
Mulla on napalävitys ja tykkään pitää siinä korua. Mielestäni se on kaunis. Ajattelin kyllä, että annan lävistysreiän kasvaa umpeen +25v ikäisenä.
[/quote]
Minä hankin omani "vasta" 22 vuotiaana ja ihan ajattelin pitää hamaa loppuun asti ellei käytännöllisyys tule tielle. Mitä taas tulee itse aiheeseen, niin vaikka aloittaja sivusi aihetta, niin koristautuminen nyt vain on kiinteä osa ihmisten kulttuuria. Erityisesti naisilla.
Hammasraudat nyt on joillekin välttämättömyys joten en laske sitä samaan sarjaan tässä. En silti pidä niitäkään viehättävänä.
Ap
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 14:32"]Tai oli ne lävistyskorut vaikka sitten muovia tms. Todella luotaantyötävää ja vastenmielistä. Miten joku viitsii? Sama kun ripustaisin ruokailuvälineitä roikkumaan itsestäni ja olettaisin että se on jotenkin hienoa ja muut ihailevat? Naurettavaa.
Ymmärrän jotenkuten sen, että jotkut alkuperäisheimot koristivat itsensä eläinten luilla kun piti houkutella naaras paikalle, mutta nykyään?
T.M30
[/quote]
Olettaa että muut ihailee? Eh? Ei tullut mieleen että jotkut elää ihan itselleen ja sonnustautuu niin kun itse tykkää. Että saattaa olla ihan sama mitä muut aattelee?
24, juu sillä alkuasukasheimolla oli hyvinkin ja orangit koristelevat itseään köynnöksillä saadakseen uroksen huomion.
Olisiko aika laskeutua puusta? Kysykää huviksenne joltain ulkopuoliselta ihmiseltä esim. kuvan kautta mitä mieltä he ovat lävistyksistänne. Tietysti kun kavereilta ja tutuilta kysytte niin ei kukaan kehtaa sanoa että se on ruma. Tänne esim. kuvaa niin lupaan kertoa rehellisen mielipiteeni.
Ap
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 18:18"]19, nuo autolla ajamiset ja töissä käynti liittyy asiaan miten? Ei se rumenna ketään.
Eikä saa myöskään käyttää kaapua ainakaan julkisilla paikoilla, se on rumaa. Mielummin naistani katselisin kotonakin ihan sellasisissa vaatteissa kun nainen viihtyy, jos nyt ei mennä pelleilyn puolelle. Vaatteista hyväksyn aika pitkälle kaiken, kunhan ei ole ihan överi eli joku kimaltava kokovartalopuku. Alusvaatteet samoin saa olla sellaisia kun nainen tykkää. Niillä ei kukaan pilaa kehoaan niin että jää pysyviä vaurioita/reikiä/venymiä.
Unelmien naista kun kysyttiin niin tässä on mielestäni täydelliset kasvot:
https://chelsiegordon.files.wordpress.com/2013/04/showblog-6.jpg
En tiedä kuvan henkilöä eli en voi tietää onko hän kropastaan pilannut itseään, mutta esimerkkinä tuo. Meikki nyt ei niin häiritse, kunhan tekee sen luonnoliseksi eikä liimaile mitään muovilisukkeita naamaansa.
Ap
[/quote]
Vaan silti mielestäni mukavan näköisistä vaatteista jää arvet. Tai näin ainakin housupuolella kun menee oma koko juuri kahden väliin, toiset aiheuttaa arpia ja toiset ei pysy vyönkään kanssa päällä. Mukavaa eikös? Eikä tarvitse edes sitä metallia tähän..
Nyt tuli Terminaattorille paha mieli. :'(
Varsinkin se nenäkoru (septum). Helvetin kauniit naiset pilaavat oman ulkonäkönsä tämän lävistyksen tähden. Se on niin turn off kuin vain olla ja voi. HYI HELVETTI.
tuolla logiikalla myös normaalit korvikset ovat ällöttävät.. onnea vain ap:lle etsintään, nainen ilman kórvanreikiä kun on harvinainen näky!
Joo siis kaikki naiset tekee kaikki valinnat miehiä ajatellen. Itsekin ostin juuri uuden käsilaukun miehiä houkuttelemaan. Huomenna olen menossa ottamaan tatuointia kaverini muistolle, teen senkin miehiä ajatellen. Myös nenäkoru on paikallaan jotta miehet kiinnostuisivat, mutta taidankin ottaa sen pois jos se karkottaa miehet, koska ei minun mielipiteilläni ole väliä vaan sillä tykkääkö miehet!!!!
Mitenkäs nämä tekonivelet?