Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä kohtaa seurustelua voi lopettaa "hyvää yötä/huomenta" viestien lähettämisen?

Vierailija
08.11.2025 |

Yhdessä 4kk naisen kanssa ja välillä kun unohdan niin hän vetää herneen nenään. Mielestäni 4kk jälkeen tuollainen fake romantiikka menettää jo arvonsa, mutta mitä mieltä palstan akat?

M28

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kestä näitä viestejä missään vaiheessa. Oikeasti niin ahdistavaa, kun nykymeno on sitä että tyyliin yksien treffien jälkeen, kun itse vasta tunnustelee, että mitä mieltä tyypistä on, niin puhelin kilisee jo ennen aamukuutta hyvää huomenta, hyvää päivää, hyvää iltaa, hyvää yötä, mitä teet, missä meet, bling, bling, bling. Nykyään sanonkin suorilta heipat näille rajattomille tilan ja hapen valtaajille.

Vierailija
2/15 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan vaimon kanssa oltu yhdessä reilu 3 vuotta ja en aijo lopettaa. Miksi pitäisi? Toisen huomioiminen ja kiinnostuksen osoittaminen on tärkeää joka päivä oli oltu yhdessä kuinka kauan tahansa. T. M33

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset RAKASTAVAT performatiivista romantiikkaa. Jos ostat hänelle kerran arkipäivänä kukkasia, hän antaa anteeksi vaikka pettämisen myöhemmin. Liikaa disney prinsessa leffoja katsottu🤣

Mies

Vierailija
4/15 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan vaimon kanssa oltu yhdessä reilu 3 vuotta ja en aijo lopettaa. Miksi pitäisi? Toisen huomioiminen ja kiinnostuksen osoittaminen on tärkeää joka päivä oli oltu yhdessä kuinka kauan tahansa. T. M33

Varmasti joo. Tämän viestin kirjoitti joku lähes 30-kymppinen neitsyt mies 🤣

Naiset vihaavat tuollaisia ovimattoja.

Mies

Vierailija
5/15 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akat.. minä olen ollut naimisissa 30+ vuotta. Mieheni lähettää minulle, jos on esim työmatkalla, edelleen joka ilta viestin, missä toivottaa hyvää yötä ja kertoo rakastavansa. Ehkä me lopetamme kun me kuolemme. 

Vierailija
6/15 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin nuori dementikko siellä. Sä kyselet tätä päivästä toiseen, kannattais varata paikka jostain dementikkojen hoitokodista. 

Vierailija
7/15 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset RAKASTAVAT performatiivista romantiikkaa. Jos ostat hänelle kerran arkipäivänä kukkasia, hän antaa anteeksi vaikka pettämisen myöhemmin. Liikaa disney prinsessa leffoja katsottu🤣

Mies

Missä Disney prinsessa elokuvassa mies käy vieraissa ja saa kukkapuskalla anteeksi?

Vierailija
8/15 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes aloittanut koskaan tuollaista viestintää. Se on aika hemmetin lapsellista hommaa. Älytöntä suorastaan.

Vierailija
9/15 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

eletään eri asunnoissa ja on omiakin menoja. Ollaan yhdessä ja vain toisillemme silloin kun tavataan mutta ei viestitellä mitään hömpänpömppää. Sovitaan vain koska taas nähdään.

Vierailija
10/15 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti joo. Tämän viestin kirjoitti joku lähes 30-kymppinen neitsyt mies 🤣

Naiset vihaavat tuollaisia ovimattoja.

Mies

30-kymppinen :"""""""D Ei kukaan voi olla noin helvetin tyhmä!! Ja toiseksi tämä on NAISTEN FOORUMI.

Vierailija
11/15 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi lähettää jotain tuollaisia höpönlöpö viestejä.

Vierailija
12/15 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun on p ers v itut nusastu

Vierailija
13/15 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä kohtaa kun piII*u on säännöllistä ja taattu voi tuon esittämisen lopettaa.

Tapsa

Vierailija
14/15 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitkässä parisuhteessa ja mulla oli rakastaja, joka lähetti joka ikinen aamu ja joka ikinen ilta näitä toivotuksia. Olihan se alussa mukavaa, mutta kestäessään todella raskasta. Aina sai pelätä, että oma mies näkee, kun tältä jantterilta tuli WA-viesti nimen ja kuvan kera. Olen miettinyt, olisiko se ollut tällä jopa pyrkimyksenä - että jäisin kiinni.

Vierailija
15/15 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi