Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki metalli ihmisessä on RUMAA

Vierailija
19.09.2015 |

Tai oli ne lävistyskorut vaikka sitten muovia tms. Todella luotaantyötävää ja vastenmielistä. Miten joku viitsii? Sama kun ripustaisin ruokailuvälineitä roikkumaan itsestäni ja olettaisin että se on jotenkin hienoa ja muut ihailevat? Naurettavaa.

Ymmärrän jotenkuten sen, että jotkut alkuperäisheimot koristivat itsensä eläinten luilla kun piti houkutella naaras paikalle, mutta nykyään?

T.M30

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 16:27"]11, en huoli. Rei'ille ei voi mitään jos ne on joskus tyhmyyksissään mennyt ottamaan mutta jos minun kanssani seurustelee niin niissä ei todellakaan roikoteta mitään ylimääräistä.

Äitini on kuollut, mutta ei hänelle tullut mieleenkään eläessään koristella (eli pilata) itseään millään tuollaisella.

10, ei siitä nyt loukkaantua tarvitse jos kerron mikä miehistä on rumaa. Te saatte marttakerhossanne rauhassa kehua toistenne ruosteisia metalliketjuja muttei se niistä hienoja tee. Toki tietyt miehet ei niistä mitään sano, kun haluavat päästä panemaan eikä naista silloin sovi loukata.

Ap
[/quote] Osasta miehistä. Onneksi löytyy myös muunlaisia muehiä =)

Vierailija
42/53 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 18:34"]24, juu sillä alkuasukasheimolla oli hyvinkin ja orangit koristelevat itseään köynnöksillä saadakseen uroksen huomion.

Olisiko aika laskeutua puusta? Kysykää huviksenne joltain ulkopuoliselta ihmiseltä esim. kuvan kautta mitä mieltä he ovat lävistyksistänne. Tietysti kun kavereilta ja tutuilta kysytte niin ei kukaan kehtaa sanoa että se on ruma. Tänne esim. kuvaa niin lupaan kertoa rehellisen mielipiteeni.

Ap
[/quote] Tuskin on rumaa tuttujen mielestä kun melkein kaikilla on omat =D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 18:34"]

24, juu sillä alkuasukasheimolla oli hyvinkin ja orangit koristelevat itseään köynnöksillä saadakseen uroksen huomion.

Olisiko aika laskeutua puusta? Kysykää huviksenne joltain ulkopuoliselta ihmiseltä esim. kuvan kautta mitä mieltä he ovat lävistyksistänne. Tietysti kun kavereilta ja tutuilta kysytte niin ei kukaan kehtaa sanoa että se on ruma. Tänne esim. kuvaa niin lupaan kertoa rehellisen mielipiteeni.

Ap

[/quote]

Eivät pelkästään alkuasukkaat ole koristautuneet lävistyksillä ja kehon muokkauksilla. Olet itsekin aikakautesi orja omalla tavallasi, koska oletan että hyväksyt korvakorut, sormukset, kaulakorut sun muut tämän aikakauden "normi" hepenet. Myös miehet ovat muuten koristautunet samalla tavalla historiassa, esim. Egypti. Ja käyttäneet voimakasta meikkiä. Se oli heille normaalia, koska se on myös tapa osoittaa asemansa hierarkiassa. 

Vierailija
44/53 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 18:45"]

Varsinkin se nenäkoru (septum). Helvetin kauniit naiset pilaavat oman ulkonäkönsä tämän lävistyksen tähden. Se on niin turn off kuin vain olla ja voi. HYI HELVETTI.

[/quote]

Kyllä. Kerran olisin saanut pillua nenäkoru-naiselta, mutta kun se ei vaan ole yhtään kiihottava. Ei siis ota eteen niin millään... Muuten se nainen oli mukava jne. mutta se nenässä oleva killutin pilasi kaiken. Täysin turha. Ts. se ei ole seksikäs yhtään.

Vierailija
45/53 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, oon itseasiassa aika paljon tuon linkitetyn kuvan näköinen, mutta voi vitsi kun oon pilalla, kun on korvikset. No, oikeastaan on sormuksetkin, joten eipä tuolla väliä.

Vierailija
46/53 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 18:37"]Nyt tuli Terminaattorille paha mieli. :'(
[/quote]

Ilmotin tän viestin vahingossa asiattomaksi :(

Vierailija
47/53 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 18:26"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 16:55"]

Mulla on napalävitys ja tykkään pitää siinä korua. Mielestäni se on kaunis. Ajattelin kyllä, että annan lävistysreiän kasvaa umpeen +25v ikäisenä.

[/quote]

Minä hankin omani "vasta" 22 vuotiaana ja ihan ajattelin pitää hamaa loppuun asti ellei käytännöllisyys tule tielle. Mitä taas tulee itse aiheeseen, niin vaikka aloittaja sivusi aihetta, niin koristautuminen nyt vain on kiinteä osa ihmisten kulttuuria. Erityisesti naisilla. 

[/quote]

Tietenki napakorua voi pitää vielä mummonakin, jos tahtoo! :--) Enhän minäkään varmaksi tiedä, miten oma mieleni muuttuu, mutta en ole itse ajatellut koko loppuelämääni kyseistä korua pitää. Muutenkin haaveissa olisi ensimmäinen lapsi saada +25v iässä, joten jos raskautuisin, olisi kyseinen koru pakko ottaa pois.

Vierailija
48/53 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

47, niissä korvissa ei ole pakko roikottaa mitään. Pelkät reiät eivät hyppää yhtä törkeästi silmille.

Ap

Vierailija
49/53 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, naiset ei sais käyttää koruja eikä meikata eikä värjätä maantienvaaleita hiuksia eikä tehä sitä ja tätä koska menee rahaa ja aikaa. Ja laukutki on iha turhia. Sit päästäänki kysymykseen "miks (suomalaiset) naiset on niin epänaisellisia ja kulahtaneita?!"

Vierailija
50/53 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2015 klo 07:56"][quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 15:03"]No enpä mä sua varten itseäni lävistänytkään. :)
N24
[/quote]
Voisin lävistää sinut ihan ilman metallia omalla lemmen säilälläni, mutta mulla on nikkeliallergia, joten jäät kokemusta paitsi. M130
[/quote]
No ei se mitään. :) en mä noin vanhaa huoliskaan.
Ps. Lävistyskorut ovat nikkelittömiä.

Vierailija
51/53 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs ap oot mieltä sellaisesta luonnottomuudesta, että nainen nyppii kulmakarvojaan, leikkauttaa ja värjää hiuksiaan (kuka enemmän, kuka vähemmän), sheivailee jalkakarvojaan, kainalokarvojaan ja sitten jopa SITÄ YHTÄ, joko kokonaan paljaaksi tai siistii muuten... Vai pitäisikö palata luola-aikaan ja antaa kaiken vaan rehottaa?

Vierailija
52/53 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään tykkää lävistyskoruista jne. paitsi korviksista, mutta se ei oo mun asia mitä muut tekee. Kaikki ei tykkää samoista asioista. Yritä vaan nyt ymmärtää se..

Vierailija
53/53 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks mun naama ei oo tarkotettukkaa vanhojen ukkojen katseltavaks :)

Lävistetty n15

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä