Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

HS: Anni Vuohijoen epäillään häirinneen kiekko­leijonia Pekingin olympialaisissa

Vierailija
01.04.2022 |

Suoraan sanottuna nyt haiskahtaa siltä, että kiekkoleijonien kautta yritetään pelastaa Vapaavuorta. En jaksa uskoa, että kukaan leijona olisi vakavissaan muussa kuin mustamaalaamistarkoituksessa tämän asian kanssa. Vapaavuori on narsisti ja hänellä on hovinsa.

https://www.hs.fi/urheilu/art-2000008724438.html

Kommentit (1188)

Vierailija
881/1188 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko lehdistö samalla tavalla spekuloinut Lehtimäen ahdistelemaksi joutuneen nimeä?

Nyt julkistettu nimilista jääkiekkoilijoista ja ilmeisesti odotetaan, että joku näistä myöntää. Melkoiset kaksoisstandardit, tulee mieleen se "otatsä naiselta pataan?"

Olet väärässä. Ne Lehtimäestä ilmoituksen tehneet ovat itse tehneen sen ilmoituksen. Heidän nimensä on tutkijoilla tiedossa.

Tässä Vuohijoen epäilyssä sen sijaan ei ole vielä tiedossa kuka olisi uhri. Alkuperäisen ilmoituksen kun on tehnyt ulkopuolinen taho. Anni itse teki ilmoituksen Suekille, muttei tiennyt kuka olisi "mahdollinen uhri", koska Vapaavuori ei antanut sitä tietoa hänelle.

Vierailija
882/1188 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saattaahan se olla, että Vuohijoki on brenkkupäissään flirttaillut / kosketellut / viestitellyt jollekin varaleijonalle, joka on kotiin päästyä kertonut puolisolle ja hän on tehnyt mustasukkaisuuksissaan ilmoituksen. Oli miten oli, Annin asemassa pitää osata käyttäytyä sen mukaisesti oli sitten kännissä tai ei. Ja huonoa käytöstä ei voi painaa villasella, koska heitetty "kännissä ja läpällä". Terveisin, itsekin ronksimman huumorin omaava nainen, joka tietää kuinka työpaikan kekkereissä käyttäydytään

Tämän hetkisten tietojen mukaan tämä ilmoituksen tehnyt henkilö on ollut paikalla ja kuulunut itsekin henkilökuntaan.

”Ilta-Sanomien mukaan selvityksen käynnisti Olympiakomitean henkilökuntaan kuuluva henkilö, joka oli todistanut roisia kielenkäyttöä Vuohijoen viettäessä aikaa olympiaedustajien tiloissa pelaajien kanssa ainakin yhtenä iltana.”

HS

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
883/1188 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saattaahan se olla, että Vuohijoki on brenkkupäissään flirttaillut / kosketellut / viestitellyt jollekin varaleijonalle, joka on kotiin päästyä kertonut puolisolle ja hän on tehnyt mustasukkaisuuksissaan ilmoituksen. Oli miten oli, Annin asemassa pitää osata käyttäytyä sen mukaisesti oli sitten kännissä tai ei. Ja huonoa käytöstä ei voi painaa villasella, koska heitetty "kännissä ja läpällä". Terveisin, itsekin ronksimman huumorin omaava nainen, joka tietää kuinka työpaikan kekkereissä käyttäydytään

Mistä tämä tieto? Laita linkki.

Viesti alkaa: Saattaahan se olla... Ja toinen hömelö tulee linkkiä vaatimaan. Eri.

Aivan. Ei pitäisi siis levittää omia fantasioitaan täällä. Minusta epäasiallista.

Vierailija
884/1188 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selvästi palstan "miesasiamiehet" ovat ottaneet nokkiinsa Lehtimäen tapauksesta, ja nyt hölisevät urakalla tästä Vuohijoen jutusta, josta ei ole mitään todisteita vielä.

Pyrkivät hämäämään ettei kukaan puhuisi Lehtimäen törkeistä teoista, jotka hän itse on tunnustanut.

Taas miehet yrittävät peitellä toisen miehen tekemää häirintää.

Vuohimäki ei tietääkseni ole mies joten ei tässä kukaan yritä peitellä miehen tekemää häirintää. Sinä taas yrität peittää vuohimäen tekemän häirinnän tutkimistakin jostain syystä?

Vierailija
885/1188 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän hetkisten tietojen mukaan tämä ilmoituksen tehnyt henkilö on ollut paikalla ja kuulunut itsekin henkilökuntaan.

”Ilta-Sanomien mukaan selvityksen käynnisti Olympiakomitean henkilökuntaan kuuluva henkilö, joka oli todistanut roisia kielenkäyttöä Vuohijoen viettäessä aikaa olympiaedustajien tiloissa pelaajien kanssa ainakin yhtenä iltana.”

HS

Eli kyse ei ole fyysisestä teosta vaan Annin kielenäytöstä, jonka joku muu henkilö on tulkinnut jääkiekkopelaajan puolesta "häirinnäksi".

Melko sekavaa. Kuten IS:n pakinassa oli, kyseessä on vähän kuin murha ilman ruumista.

Mutta kivasti tämä kohu peittää sen että Lehtimäki ahdisteli pitkään kahta eri naista, kajosi näihin ja uhkaili myös ammatillisilla seuraamuksilla. Taaskaan emme saa puhua naisiin kohdistuvasta häirinnästä.

Vierailija
886/1188 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Vuohi ole ketään ahdistellut eikä kenellekkään seksuaalista kommenttia heittänyt. Siksi ei ole olemassa mitään uhria. Vuohi on puhunut härskisti Leijonien kuullen ja joku pahoitti mielensä.

Vierailija
887/1188 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selvästi palstan "miesasiamiehet" ovat ottaneet nokkiinsa Lehtimäen tapauksesta, ja nyt hölisevät urakalla tästä Vuohijoen jutusta, josta ei ole mitään todisteita vielä.

Pyrkivät hämäämään ettei kukaan puhuisi Lehtimäen törkeistä teoista, jotka hän itse on tunnustanut.

Vuohimäki ei tietääkseni ole mies joten ei tässä kukaan yritä peitellä miehen tekemää häirintää. Sinä taas yrität peittää vuohimäen tekemän häirinnän tutkimistakin jostain syystä?

Vuohimäki ei ole tunnustanut mitään. Kukaan ei ole vielä todistanut että hän olisi häirinnyt ketään. Uhria tapaukselle ei ole. On vain ulkopuolisen henkilön nostama "epäilys".

Lehtimäen tapaus on taas ihan eri tasolla. Häntä on jopa rangaistu teosta, hän on tunnustanut sen ja uhrit ovat itse ilmoittaneet tapauksesta. Kaikki selvää.

Pitää pikkuisen käyttää aivojaan, eikä sepustella ihan mitä sattuu kun puhutaan julkisuuden henkilöistä nimellä.

Vierailija
888/1188 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko lehdistö samalla tavalla spekuloinut Lehtimäen ahdistelemaksi joutuneen nimeä?

Nyt julkistettu nimilista jääkiekkoilijoista ja ilmeisesti odotetaan, että joku näistä myöntää. Melkoiset kaksoisstandardit, tulee mieleen se "otatsä naiselta pataan?"

Olet väärässä. Ne Lehtimäestä ilmoituksen tehneet ovat itse tehneen sen ilmoituksen. Heidän nimensä on tutkijoilla tiedossa.

Tässä Vuohijoen epäilyssä sen sijaan ei ole vielä tiedossa kuka olisi uhri. Alkuperäisen ilmoituksen kun on tehnyt ulkopuolinen taho. Anni itse teki ilmoituksen Suekille, muttei tiennyt kuka olisi "mahdollinen uhri", koska Vapaavuori ei antanut sitä tietoa hänelle.

Tarkoitin sitä, ettei tuo nimilista kuulu meille ulkopuolisille. Nyt esim. IS:n uutisessa mainittiin nimeltä nuo varapelaajat, joita siis oli muutama.

Ja kun asenne näyttää olevan, että nainen saa käyttäytyä huonosti jne. luuletko, että tuo pelaaja mielellään tulee julkisuuteen, vaikka sitä nyt yritetään.

Vierailija
889/1188 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa että anonyymi nettikirjoittelu ei suojaa teitä kunnianloukkaussyytteiltä. Eikös Metsäketokin pistänyt oikeuteen jotain av-mammoja jotka vähän turhan innokkaasti kirjoitteli hänen tekemisistään?

Vierailija
890/1188 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitin sitä, ettei tuo nimilista kuulu meille ulkopuolisille. Nyt esim. IS:n uutisessa mainittiin nimeltä nuo varapelaajat, joita siis oli muutama.

Ja kun asenne näyttää olevan, että nainen saa käyttäytyä huonosti jne. luuletko, että tuo pelaaja mielellään tulee julkisuuteen, vaikka sitä nyt yritetään.

Mitä ihmettä sä jankutat, että "nainen saa käyttäytyä huonosti"? Etkö seuraa jutun faktoja?

Anni itse ilmoitti Suekille että haluaa asian tutkittavaksi! Voiko suoraselkäisempää tyyppiä olla. Valmis ottamaan sapiskaa jos se on aiheellista. Ja juttua nyt tutkitaan, Suek on pyytänyt asiasta tietäviä ilmoittautumaan jne...

Toisin kuin Lehtimäki, joka valehteli aluksi tekemisistään jopa esimiehelleen Vapaavuorelle, joka pimitti tietoa OK:n hallitukselta Lehtimäen uudelleennimityksen yhteydessä.

Minusta AIVAN SELVÄÄ on keitä tässä pyrittiin suojelemaan ja se ei ole ollut Anni eikä naiset.

Vierailija
891/1188 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarpeeksi pitkälle kun spekuloidaan, puhutaan jo Vuohimäestä ja Lehtijoesta.

Vierailija
892/1188 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totuusonsiellä kirjoitti:

Eli Anni vongannut nuorta tai vähän vanhempaa miestä, olympiajoukkueen varapelaajaa, ja nyt pöyristyneenä lähtenyt vastahyökkäykseen että Vapaavuori onkin tässä syyllinen? Minä nuorenatai vähän vanhempana lätkäjätkänä en tietenkään halua että nimeni nostetaan esille, mutta Vapaavuoren on pakko pitää puhuttelu ja viedä asia eteenpäin kun kerran joku valituksen tehnyt. Humalainen Vuohijoki ei tietenkään kanna vastuutaan vaan vetää ties minkä naiskortin ja pelolla johtamisen esiin.

Mistä sait tiedon mitä Anni olisi muka tehnyt? Laita linkki.

Vai ovatko nuo kuvitelmat humalaisesta vonkaamisesta omia seksifantasioitasi?

Ilta-Sanomien kolumni viikonloppuna.

Vierailija
893/1188 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottamatta varsinaisesti kantaa itse tapahtumaan: mielestäni on erittäin hyvä, että seksuaalisesta ahdistelusta keskustellaan myös siitä näkökulmasta, että tekijä saattaa olla nainen ja uhri mies. Olen kaikenlaista seksuaalista ahdistelua vastaan ja valitettavasti valtaosa me too -keskustelusta on käyty vain yhdestä perspektiivistä. Jos olympiakomitean tapauksissa todetaan tapahtuneen häirintää, toivon uhrin saavan oikeutta oli hän mies tai nainen.

Vierailija
894/1188 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen totaalisen pihalla tästä. Voisiko lyhyesti suomentaa. Siis Vuohijokea epäillään häirinnästä, mutta miten Vapaavuori tähän tuli mukaan?

Vierailija
895/1188 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietopankkitietää kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totuusonsiellä kirjoitti:

Eli Anni vongannut nuorta tai vähän vanhempaa miestä, olympiajoukkueen varapelaajaa, ja nyt pöyristyneenä lähtenyt vastahyökkäykseen että Vapaavuori onkin tässä syyllinen? Minä nuorenatai vähän vanhempana lätkäjätkänä en tietenkään halua että nimeni nostetaan esille, mutta Vapaavuoren on pakko pitää puhuttelu ja viedä asia eteenpäin kun kerran joku valituksen tehnyt. Humalainen Vuohijoki ei tietenkään kanna vastuutaan vaan vetää ties minkä naiskortin ja pelolla johtamisen esiin.

Mistä sait tiedon mitä Anni olisi muka tehnyt? Laita linkki.

Vai ovatko nuo kuvitelmat humalaisesta vonkaamisesta omia seksifantasioitasi?

Ilta-Sanomien kolumni viikonloppuna.

Luin. Ei mainittu tuollaista faktana.

Vierailija
896/1188 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen totaalisen pihalla tästä. Voisiko lyhyesti suomentaa. Siis Vuohijokea epäillään häirinnästä, mutta miten Vapaavuori tähän tuli mukaan?

Googleta.

Vierailija
897/1188 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarpeeksi pitkälle kun spekuloidaan, puhutaan jo Vuohimäestä ja Lehtijoesta.

Sama tollo teki eilenkin jo saman virheen, puhui Vuohimäestä.

Vierailija
898/1188 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tapaukseen syvällisesti perehtyneenä tuomitsen Vuohijärven pöyristyttävä käytöksen.

Vierailija
899/1188 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuohilampi on saatava vastuuseen teoistaan.

Vierailija
900/1188 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuohijoki haluaa itselleen jonkun rangaistuksen, voisi päätellä siitä, että haluaa jutun suekin tutkittavaksi. Melko törkeää, jos on ahdistellut Suomen jääkiekkojoukkueen pelaajaa. En voi sietää mitään seksuaalista vihjailua. Melko kusipää ämmä pitää kyllä olla. Ja lääkärillekö tuo on sopivaa toimintaa? Eikö häntä hävetä oma käytöksensä? Hän myös yritti syyttää Vapaavuorta pelolla johtamisesta. Sietäisi minun puolestani saada äärimmäisen kovan rangaistuksen, jos on syyllistynyt ahdisteluun. Nainen on kaiken pahan alku ja juuri, niinhän sitä sanotaan. Painonnostajaämmä luulee, että pystyy samaan kuin äijät. Eipä tuollaista yhteiskunassa vaan hyväksytä. HAhhhah.