Kävin ABC:llä syömässä, haluatko kysyä jotain?
Kommentit (26)
Joko Habsburger oli automatisoitu? Vai oliko vielä palvelua ?
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 14:02"]
Paljon makso ruoka siellä?
[/quote]
Minun ja lasten (toinen on alle 3-vuotias, joten ruoka on ilmainen) ruuat maksoivat 15 e ja rapiat, joten aikuisten noutopöytä oli suunnilleen kympin.
Ap
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 14:06"]
Miksi, oi miksi? Kävin pakon sanelemana kesällä ja nyt en todellakaan taas käy, siis syömässä. No bensaa voin ostaa pakon edessä, mutta en koskaa syö. Puolivalmisteita ja seisova pöytä, oksetus. Kaikki rääppii...
[/quote]
Siksi, oi siksi, että meillä oli nälkä, eikä ruuanlaitto kiinnostanut. Oltiin lasten kanssa leikkipuistossa.
Ap
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 13:56"]
Jos mikään ei voi liikkua valoa nopeammin, miksi gravitaatioaaltojen vaikutus on välitön ja etäisyydestä riippumaton?
[/quote]
Koska kyseessä on gravitaatio kenttä ja siihen jouduttuaan fotoniin aiheutuu vaikutetta heti.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 14:06"]
Joko Habsburger oli automatisoitu? Vai oliko vielä palvelua ?
[/quote]
Palvelua oli.
Ap
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 14:02"]
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 13:59"]Eikö siellä noutopöydässä olisi ollut laajempaa kasvisvalikoimaa kuin joku Hesburgerin pahvinmakuinen kasvishampurilainen? Siis oikeasti? [/quote] Kasvisnoutopöydän saa kun tilaa kassalta..ja voittaa hesen hampparin
[/quote]
Tarkoitat päivän kasvisannosta? itse olen syönyt sen paikkakuntamme Abc:lla kahdesti, ja se on ollut niin huono, etten kolmatta kertaa sitä syö. Ja mieheni ei tosiaan syönyt hampurilaista. Meidän Abc:lla ei ole mitenkään erityisen hyvä salaattipöytä.
Ap