Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ammattikoulussa toinen tyttö ihastunut minuun, olen hetero

Vierailija
19.09.2015 |

Nyt on aika paha tilanne. Luokallamme aloitti toisesta ammattikoulustamme muuttanut tyttö. Asuu myös koulun asuntolassa kuten minäkin. Valmistun ensi keväänä ammattiin jos kaikki menee niin kun on suunniteltu.

Tämä uusi tyttö kiehnää jatkuvasti ympärilläni, kun on paritehtäviä hän kuuluttaa aina ensimmäisenä että tekee minun kanssa. Koskettelee ja se ahdistaa. Olimme luokan kanssa uimassa ja hän tuijotti minua kun olin uimapuvussa, roiski vettä päälleni ja kutitteli.

Hän kertoi kerran kännissä että on ihastunut minuun. Tästä ahdistuin vaan lisää. Sanoin hänelle, että olen imarreltu mutta en ole yhtään kiinnostunut tytöistä. Tähän hän vastasi "Et vaan tiedä millaista se voisi olla" Olimme silloin rannalla uimakoppien lähellä ja hän veti veti minut uimakoppiin ja suuteli. Työnsin hänet pois. Tapahtumasta on nyt n. kuukausi aikaa ja olen tämän jälkeen vältellyt häntä ja ollut enimmäkseen yksikseni.

Nyt hän on kuitenkin tehnyt minusta ilmoituksen, että olen kiusaaja kun välttelen häntä. Jouduin tästä puhutteluun ja kotiin meni viestiä. Vanhemmat oli vihaisia eivätkä uskoneet koko juttua. Opettajille en kehdannut tästä koskettelusta puhua. Eivät hekään varmaan uskoisi?

Jos kuitenkin olen hänelle kiva, hän alkaa heti esim. silittää hiuksiani ja kosketella sisäreisistä jos vaikka istumme luokassa vierekkäin.

Apua!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just niin. Jep. Onko tämä sun kuuma päiväuni, mitä nyt vaan vähän olet muutellut yksityiskohtia.

Vierailija
2/11 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2, haluaisin kyllä poikaystävän enkä sietää tällaista, usko jos tykkäät tai ole uskomatta.

En ole uskaltanut ärähtää hänelle kunnolla kun pelkään että tulee taas huomautettavaa. Olen sanonut että älä viitsi koskea muttei hän ota sitä tosissaan.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urpo. Totta tuossa jutussa ei ole edes suuntautumisesi.

Vierailija
4/11 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro vain totuus. Ei välttely voi olla kiusaamista ja jos ette ole samassa ryhmässä koulussa, ei sinulla ole mitään velvollisuutta kaveerata tai tehdä yhteistyötä hänen kanssaan. Kerrot asian ensin vähän toista osapuolta suojellen ja sitten kerrot koskettelusta vaikka itkun kanssa jos ei vieläkään uskota. Eiköhän ne sitten usko kumpi puhuu totta. 

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
5/11 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

3, oletko kenties tämä ahdistelijatyttö vai mikä on ongelma?

Mutta ap, jos tyttö väittää sinua vielä kiusaajaksi niin kerro rehellisesti että se lähentely ahdistaa sinua. Ei kukaan saa koskea sinuun ilman lupaa.

Vierailija
6/11 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo mitenkään eroa siitä kun joku poika yrittää. Koko ajanhan ne on yrittämässä ja pitää selväsanaisesti antaa pakit ja lopettaa kanssakäyminen.

Vierailija
7/11 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 14:11"]

3, oletko kenties tämä ahdistelijatyttö vai mikä on ongelma?

Mutta ap, jos tyttö väittää sinua vielä kiusaajaksi niin kerro rehellisesti että se lähentely ahdistaa sinua. Ei kukaan saa koskea sinuun ilman lupaa.

[/quote]

Ketään en ole kyllä koskaan ahdistellut, joten väärin. Mutta voit kutsua minua valheenpaljastukoneeksi, sillä sitä minä olen ja olen aina ollutkin. Mä oon silleen vähän spessu ja kummallinen. ;)

Vierailija
8/11 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot sille luokkalaiselle tytöllesi, joka on ihastunut sinuun, rehellisesti että sinua ahdistaa, etkä pidä tilanteesta kun hän koskee sinuun. Jos ei mene perille, kannattaa kertoa aikuisille niin monta kertaa, että se menee läpi tai yksi vaihtoehto tietenkin on, että menet tämän tytön kanssa kaksistaan opettajan puheille niin asiat voi selvittää opettajan läsnä ollessa, olloin opettajalla on helpompaa kuunnella kumpaakin osapuolta ja asia ei mene siihen että sinua syytetään. Opettajat ovat puolueettomia ja varmasti haluavat auttaa, jos yrität kertoa miten asian laita on kasvotusten sekä opettajan, että myös tämän luokkalaisen tytön kanssa.

Voimia sinulle! Toivotaan että asia ratkeaa! :) -N19

Vierailija
9/11 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kaikkien hetero naisten pitäisi edes kerran elämässään kokeilla lesboilua naisen kanssa. Nyt eletään sentään jo vuotta 2015. Ei enää pitäisi asiaan suhtautua noin ahdasmielisesti.

T. Persu mies

Vierailija
10/11 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 14:52"]

Kyllä kaikkien hetero naisten pitäisi edes kerran elämässään kokeilla lesboilua naisen kanssa. Nyt eletään sentään jo vuotta 2015. Ei enää pitäisi asiaan suhtautua noin ahdasmielisesti.

T. Persu mies

[/quote]

Persu puhuu nyt asiaa, tämäkin päivä nähtiin! Tuo kokeilupakko tulisi kirjata lakiin.

Vierailija
11/11 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

HÖÖ

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän